Profil użytkownika
mb2707
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 23 grudnia 2011 - 14:46 |
Ostatnio: | 16 września 2014 - 9:31 |
- Materiałów na głównej: 19 z 26 (7 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 738
- Komentarzy: 35
- Punktów za komentarze: 11
« poprzednia 1 2 następna »
Silnik V10 Turbo Quad 1600 KM, moment obrotowy 2.800 Nm. Od zera do 100 km/h w mniej niż dwie sekundy. Ćwierć mili w ok 6.89 s.
było
Przecież to normalne jak blondynka myje samochód ...
Było...
Już trochę było o tym samochodzie wcześniej ;-)
Samochód przystosowany na rosyjskie drogi.
Pod maską 3,2l Turbo 1,50 BAR 800 HP 0-100km/h: 3,11sec 400m: 10,43sec@230km/h
Było, nawet do niedawna w top miesiąca http://motokiller.pl/1893/Bardzo-duzo-mocy
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 21 lutego 2012 o 17:37
Wersja zmodyfikowana - Do napędu użyto jednostki V8 90° 5,0 l (5032 cm³) 32V (32 zawory) DOHC Twin-turbo (2 turbosprężarki), generującą moc maksymalną 1115 KM i 1200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To jeśli do zbiornika zatankujemy E85. Na zwykłym paliwie auto oddaje we władanie kierowcy "zaledwie" 940 KM i 1100 Nm momentu. Pojemność baku wynosi 80 l. Przyspieszenie 0-100 km/h trwa ok 2,9 s. Prawdopodobna prędkość maksymalna, podawana przez producenta wynosi 420 km/h. Poprzednikiem został Koenigsegg CCXR Edition. Wynik Koenigsegg Agera R w przyspieszeniu od 0-300 km/h wynosi 14,53 s, wynik ten trafił do Księgi Guinessa
...a przy tym ekologiczny