Profil użytkownika
kg71
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 16 grudnia 2012 - 23:24 |
Ostatnio: | 2 czerwca 2015 - 22:59 |
- Materiałów na głównej: 21 z 26 (5 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 1322
- Komentarzy: 66
- Punktów za komentarze: 82
" nie sprzęt a technika..... " :P
I zamykając drzwi pamiętaj, że to nie są drzwi od stodoły...
albo evo .... :(
gratulacje, brawa dla malucha:D
Na żywo jeszcze lepiej:D Dzięki za dobre słowo:)
Dodany film, enjoy:D
dodane:D
Przecież BRC produkuje sekwencje, jaki problem podjechać na stacje i zalać v-powera zamiast podtlenku lpg?:) Jest prikaz jazdy na tej instalacji?
++ za dolny śląsk:D
http://www.konkretjazda.pl/motosport
Jeździ takie grafitowe po Wrocławiu i straszy ludzi:-P
ku*wa gdzie to??:D przeprowadzam się. 2:26 Warszawka?
3 samochody pobiły ilością kucy wszystko łącznie razem wzięte co stało na tej ulicy:D
Ale co?:-D bo praktycznie blotniki z firmy w polsce, malowanie u znajomego już w irlandii, tlumik odkupilem od gościa który budował trajke ale przerwał, skóry też u gości z polski.. a co do montażu, to robiłem sam w kuchni w domu, bo niestety w garażu za mało miejsca:-P
Ogólnie motywem przewodnim miał być okres 2 Wojny Światowej i motocykli z okresu wojennego i powojennego, zawieszenie na sprężynach, sprężyny pod siedzeniem itd:) Malowanie to kwestia wielu przemyśleń za, przeciw czemu nie tak czemu nie inaczej, ale stanęło w końcu na białej perle, a żeby nie było monotonii to pociągnięte 2 pasy czarne różnej szerokości przez całą długość motocykla, kanapy w biało-czarnej skórze:) W pierwotnej wersji miała być jeszcze czarna, matowa kierownica, ale stanęło na chromie:) Co do tarcia - oj lubią lubią:D Przejechane na kołach 2200km z Irlandi przez Francję, Niemcy, Holandię do Polski i nic się nie stało, pierwsze torowisko we Wrocławiu i pękła osłona komputera, złamany błotnik i pęknięta osłona pod siedzeniem - cudownie:)dlatego nie przechyla się z tym motocyklem jak ścigaczem, tu raczej się jeździ wyprostowanym i zarzuca jak tirem:P
Motocykl był budowany przezemnie od zera, z poprzedniego została tylko rama i silnik:-) cały projekt z malowaniem i skorami, częściami kosztował mnie 14k euro nie licząc robocizny bo sam robiłem
A co do brzmienia to 'ograniczenia i limity nie interesują mnie':-D:-D przy strzale z tlumika wszystkie alarmy na osiedlu ożyły. Mam gdzieś filmik z budowy jak jest odpalany po raz pierwszy od początku projektu z nowym tlumikiem, poszukam i wrzucę. Sprawdźcie resztę fot na profilu, zaraz wrzucę kilka
Póki co jest jednoosobowy, ale na oldtimer bazarze wyhaczylem zajebisty uchwyt z czasów 2 wojny światowej, jest zamontowany za kanapa. Muszę wzmocnić tylny błotnik bo nie wytrzymuje ciężaru samego kufra a co dopiero pasażera:-) ale w planach jest, tylną kanapę też mam ale narazie leży i czeka
Co do kosztów, to w pewnym momencie przestałem liczyć, ale z racji tego że żyje i mieszkam w Irlandii, to część z gratów szła w euro, więc już przestałem przeliczać;) Całkowity koszt wszystkiego mogę podsumować na 14.000 euro, z częściami, malowaniem siedzeniami ze skóry na zamówienie itd. wszystkie części oryginalne HD
Dzięki wielkie!:) Cieszę się, że się komuś podoba:)
normalnie:) - kładziesz felgę na ziemi, na nią oponę, "ugniatasz" do rantu, który jest przy ziemi i między oponę a felgę ładujesz coś w aerozolu na bazie gazu ziemnego (dezodorant np.). I jak już naładujesz trochę, nie za dużo, to albo zapałka albo kawałek papierka zapalonego i gaz wybucha naciągając oponę na felgę:)
to je ciężki sygnet;P
Zacznij jeździć tylko na benzynie, gwarantuje że poczujesz różnicę;) Moje padło na gazie nie chciało jechać więcej niż 140, dusił się. A dostał raz 98 na dzień dziecka to na A4 220+ spokojnie poleciał (mam viki b '96)
DJ Dureagon - Bobbin & In The Moment
złoty lakier?