Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    karol1994

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 13 listopada 2013 - 16:30
    Ostatnio: 30 stycznia 2016 - 15:52
    • Materiałów na głównej: 64 z 64
    • Punktów za materiały: 2907
    • Komentarzy: 62
    • Punktów za komentarze: 38
     
    Fiat 126p NP "Ryjek" – Fiat 126p w wersji z przednim napędem i silnikiem umieszczonym z przodu.
    Fiat 126p w wersji z przednim napędem i silnikiem umieszczonym z przodu.
    9 lutego 2014, 18:25 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Fiat Coupe – Fiatowskie Ferrari
    Fiatowskie Ferrari
    9 lutego 2014, 18:50 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Fiat X1/9 –
    9 lutego 2014, 22:20 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat Punto Maggiora – 2.0 Turbo 162KM
    2.0 Turbo 162KM
    7 lutego 2014, 0:04 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Opel Scamp II – Prototypowy SUV na bazie Corsy z 94'
    Prototypowy SUV na bazie Corsy z 94'
    7 lutego 2014, 15:51 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat Dino – Po prostu coś pięknego.
    Po prostu coś pięknego.
    6 lutego 2014, 23:09 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfy Romeo BAT – Od lewej: BAT 5 (1953r.), BAT 7 (1954r.), BAT 9 (1955r.)
    Od lewej: BAT 5 (1953r.), BAT 7 (1954r.), BAT 9 (1955r.)
    5 lutego 2014, 16:08 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO Polonez z aktywnym hydropneumatycznym zawieszeniem – Tak, tak to oczywiście prototyp
    Tak, tak to oczywiście prototyp
    4 lutego 2014, 16:44 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Fiat Punto 4x4 Giannini – Z innymi felgami wyglądałby całkiem nieźle. Oczywiście to tylko prototyp.
    Z innymi felgami wyglądałby całkiem nieźle. Oczywiście to tylko prototyp.
    4 lutego 2014, 16:04 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat Seicento Elettra – Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    4 lutego 2014, 23:27 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.google.pl