Profil użytkownika
flatron
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 4 czerwca 2013 - 22:41 |
Ostatnio: | 2 sierpnia 2016 - 21:26 |
- Materiałów na głównej: 29 z 40 (11 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 1434
- Komentarzy: 258
- Punktów za komentarze: 318
Auto mega! Jaki silnik? Po rosyjsku to nie przypadkiem tak? 1. Weź łade priorę 2. Utnij sprężyny Gotowe!
O Boże. Do autora: proszę przestań wrzucać takie coś.
Tylko że to atrapa. Nawet nie dało by się tego tak zamontować bo dyferencjał byłby w tym silniku.
VT i ryyyż.
ryyyż!
GMC Syclone
Na inwazję zombie najlepsza jest ciężarówka w dieslu. Najlepiej stara, lekko terenowa i żeby jeździła na wszystko od mazutu przez smary aż do oleju silnikowego.
A nie Café Racer?
Zaraz zaraz. Ale jak to działało? Ile było zaworów na cylinder? Wyjaśni ktoś?
Co to za felga?
Tak bardzo terenowe.
To Leopard - czołg niemiecki. Rosjanie nie posiadają Leopardów, trudno też by jakikolwiek Leopard przebywał w Rosji.
Auta z tej kategorii są drogie i ciężko je sprzedać. Wiem że niektóre osoby zdają tę kategorię a następnie jeżdżą normalnymi autami. W takim wypadku, w przypadku kontroli nie jest nakładana na kierowcę kara czasowego zakazu wyrabiania prawa jazdy a jedynie nakładany na niego mandat {bodajże 300 zł}. Z ekonomicznego punktu widzenia jest to opłacalne, gdyż zwykłe auto masz już kupione {auto b1 prawdopodobnie chciałbyś wymienić na 18} a nawet kilkakrotne zatrzymanie przez policję jest mniej kosztowne niż zakup 2 aut i spieniężenie auta b1. Oczywiście jest to nielegalne i karalne, nie nakłaniam cię do popełnienia wykroczenia, odpowiadam jedynie na pytanie.
Nie wierzę że to auto jest tak stare. -Rok wykonania: czy właściciel miał około 90 lat? Czy budował auto podczas wojny gdy inni tłukli się o Polskę i klepali biedę? Często brakowało chleba nie wspominając o mięsie a pan miał kasę na narzędzia i podzespoły? -Nadkola i felgi: w tamtym okresie auta były wyposażone w wysokie i wąskie koła; nadkola nie pasują do takich kół i są przystosowane do takich jakie są obecnie. -Grill wygląda jakby był totalnie nie wiadomo skąd. -A buda to chyba zmodyfikowany garbus. Obecnie auta wożące do ślubu są w ramach ekonomii swapowane na diesle o małej pojemności. Widziałeś silnik?
Ktoś z jakiejś polibudy się chyba bawił. Jak widać to motocykl z 6 silnikami elektrycznymi- 2 do skręcania i 4 do napędu. Ciekawy projekt, chciałbym zobaczyć to na jakimś filmiku
Gdzieś się już wycwanili i odblokowuje się dopiero wtedy gdy wciśnie się przycisk który zwykle jest gdzieś ukryty
Bo tak jest. Na zdjęciu porównana jest tylko wysokość i szerokość. Nie licząc tego że ten konkretny model jest dziwnie wąski, to amerykańskie ciągniki są o wiele dłuższe niż europejskie. Uwarunkowane to jest ułożeniem poszczególnych elementów- w eu siedzimy na silniku a za nami jest tycia sypialnia zaś w usa silnik mamy przed kabiną a sleeper jest o wiele większy [choć to też zależy od modelu].
logika fiata - szutrówka i półslicki
Coś okropnego.
starsze auta są lepsze z wielu powodów wymienię parę które dla mnie są kluczowe i co mi nie leży w nowych autach -downsizing czyli to czego wszyscy nie lubimy -dziwna stylistyka aut, jakieś zakrzywione linie i inne tym podobne -agresywna stylistyka aut: dobry przykład- nowa mazda 3, z pewnością najczęściej wybierany jest 100 konny silnik 1.5l a auto wygląda co najmniej na 220 koni -zbyt dużo elektroniki [więcej pierdół do psucia się -utrudnienia związane z naprawami [chęć nakłonienia posiadacza do korzystania z autoryzowanego serwisu] -przeznaczenie samochodu na z góry określony limit kilometrów [ po przekroczeniu iluś setek tysięcy zwyczajnie się sypie w tępie przyspieszonym] -wszystkie auta mają podobną stylistykę przez co brak im oryginalności
jakiś Datsun?
brawo brawo! topgear.net.pl i masz już 2 razem z napisami i jest w 1080p a nie 360p
Sherman
http://dp.subaru.com/Print.aspx?printpath=/Articles-%281%29/dp43/dp43_heritage&classname=custom.SDArticle znalazłem!
w Białymstoku stoi taki tylko nie w wersji turbo,niebieski z białym/kremowym dachem, chyba ma jeszcze oryginalne felgi