Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    facebook_overboosted

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 9 marca 2012 - 11:30
    Ostatnio: 7 stycznia 2015 - 22:19
    O sobie:

    Więcej mocnych filmów i zdjęć na: www.facebook.com/overboosted

    • Materiałów na głównej: 24 z 27 (3 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 519
    • Komentarzy: 4
    • Punktów za komentarze: 2
     
    Filmik, który pokazuje efekt pracy bułgarskiej stajni Prospeed. Efekt nadzwyczajny - Audi S1 z 800-konnym, turbodoładowanym silnikiem. Pięciocylindrowy, rzędowy układ oraz turbina wielkości cysterny sprawiają, że samochód brzmi i jedzie na takim samym - nadzwyczajnym poziomie.
    18 października 2013, 12:48 przez facebook_overboosted (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Zbiór przejazdów potwornych maszyn startujących w Szwajcarskim serialu wyścigów górskich.
    18 października 2013, 12:38 przez facebook_overboosted (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ś.p. Colin w sytuacji, z której jest najbardziej znany
    18 września 2013, 2:08 przez facebook_overboosted (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dwugodzinna kompilacja onboardów z cyklu WRC z lat 1996-2001 zawierająca dzwony i niczym nie zakłócone dźwięki silników.
    20 listopada 2012, 19:38 przez facebook_overboosted (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maciej Rzeźnik postanowił dać się lekko ponieść fantazji :)
    Ewolucja Forda Focusa WRC – Na rajdowych trasach zadebiutował w 1999 roku jako następca Escorta WRC.

Do roku 2008, Ford wyprodukował 8 wersji tego samochodu. Pierwsza wersja, powstała w roku 1999 nazwana została po prostu Focus WRC; drugą, zbudowaną w 2000 roku, oznaczono jako Ford Focus Racing WRC. Począwszy zaś od roku 2001, kolejne ewolucje oznaczane są jako Ford Focus RS WRC XX, gdzie XX to dwie ostatnie cyfry roku, w którym samochód pojawił się po raz pierwszy na rajdowych trasach (01, 02, 03 itd.).

Dane techniczne (teoretyczne*):

Silnik: 1998 ccm, 4-cylindrowy, poprzeczny, turbodoładowany.

Moc[KM]/rpm: 300/6000

Moment obr[Nm]/obr.: 550/4000

Napęd: na 4 koła przenoszony przy pomocy aktywnych dyferencjałów

Skrzynia biegów: 5-biegowa, sekwencyjna

Przyspieszenie (0-100km/h): poniżej 3 sekund :)
*dane teoretyczne gdyż moc 300 KM nie była kontrolowana przez FIA, producenci podawali taką wartość oficjalnie ze względu na załóżenia FIA przy wprowadzaniu klasy WRC.

Wśród polskich kierowców za sterami focusów zasiadali: Janusz Kulig, Krzysztof Hołowczyc i Tomasz Kuchar.
    Na rajdowych trasach zadebiutował w 1999 roku jako następca Escorta WRC.

    Do roku 2008, Ford wyprodukował 8 wersji tego samochodu. Pierwsza wersja, powstała w roku 1999 nazwana została po prostu Focus WRC; drugą, zbudowaną w 2000 roku, oznaczono jako Ford Focus Racing WRC. Począwszy zaś od roku 2001, kolejne ewolucje oznaczane są jako Ford Focus RS WRC XX, gdzie XX to dwie ostatnie cyfry roku, w którym samochód pojawił się po raz pierwszy na rajdowych trasach (01, 02, 03 itd.).

    Dane techniczne (teoretyczne*):

    Silnik: 1998 ccm, 4-cylindrowy, poprzeczny, turbodoładowany.

    Moc[KM]/rpm: 300/6000

    Moment obr[Nm]/obr.: 550/4000

    Napęd: na 4 koła przenoszony przy pomocy aktywnych dyferencjałów

    Skrzynia biegów: 5-biegowa, sekwencyjna

    Przyspieszenie (0-100km/h): poniżej 3 sekund :)
    *dane teoretyczne gdyż moc 300 KM nie była kontrolowana przez FIA, producenci podawali taką wartość oficjalnie ze względu na załóżenia FIA przy wprowadzaniu klasy WRC.

    Wśród polskich kierowców za sterami focusów zasiadali: Janusz Kulig, Krzysztof Hołowczyc i Tomasz Kuchar.
    1 kwietnia 2012, 21:03 przez facebook_overboosted (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wygląd i dźwięk z kosmosu...
    Co prawda to sam dźwięk ale i tak chętnie ustawie go na budzik
    Bardzo klimatyczny filmik ukazujący w piękny sposób to co w rajdach najpiękniejsze! Warto obejrzeć.