Profil użytkownika
endriu121188
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 27 kwietnia 2013 - 10:00 |
Ostatnio: | 23 kwietnia 2019 - 11:58 |
O sobie: |
Kierowca ciężarówki, ponadto wielki pasjonat motoryzacji |
- Materiałów na głównej: 8 z 9 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 224
- Komentarzy: 33
- Punktów za komentarze: 35
« poprzednia 1 2 następna »
Jedyny i słuszny do Nissana RB26DETT :)
Malowanie świetne. Kupiłeś nówkę, czy używkę odnawiasz? W przyszłym roku myślę kupić Junaka 903 50@125ccm z chłodnicą oleju. Łącznie coś koło 7.000zł
Sedan. Miałem już samochód 3 drzwiowy (seat Ibiza), teraz mam Lancera w sedanie i na 100% bym już 3 drzwiówki nie kupił
Szacunek dla kierowcy. Mam C+E i wiem jak mało on widzi na takim torze. Widzieliście lusterka po bokach? Pod kątem, żeby widział czy się w trasie mieści.
Na studiach robiliśmy pomiary na hamowni, Astra II 2.0 16V i chyba z 6 firm i rodzajów stożków do tego modelu. Zawsze zmieniała się krzywa przebiegu momentu obrotowego, a moc praktycznie stała w miejscu. Maksymalny przyrost wyniósł 2.3KM! Na każdym stożku 5 hamowań i średnia z pomiarów. Co do Intercoolera, jeśli jest schowany w błotniku to g*wno daje. Kilka chwil z gazem do dechy i moc spada. Ponadto sam intercooler obniża moc w silniku z Turbo (opory przepływu powietrza), żeby to wyrównać trzeba zwiększyć ciśnienie doładowania.
No ja zamiast jej kupuję niedługo Mitsubishi Lancera X w wersji sedan z silnikiem 1.8 Mivec. Byłem na jeździe próbnej i powiem, że jak na silnik bez turbo to rewelacja. W 2.0 FSI z grupy VW nie ma takiego przyspieszenia/elastyczności (JETTA)
No cóż. Kiedyś miałem Daj Ewo Tico i 350zł poszło u gaźnikowca. Samemu bez odpowiedniej aparatury nic nie podziałasz...
Na pierwszych dwóch, czy trzech biegach (nie pamiętam) komputer ogranicza moment obrotowy, dlatego jest taka dziwna charakterystyka.