Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    endriu121188

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 27 kwietnia 2013 - 10:00
    Ostatnio: 23 kwietnia 2019 - 11:58
    O sobie:

    Kierowca ciężarówki, ponadto wielki pasjonat motoryzacji

    • Materiałów na głównej: 8 z 9 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 224
    • Komentarzy: 33
    • Punktów za komentarze: 35
     
    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    30 lipca 2013 o 9:32

    Jedyny i słuszny do Nissana RB26DETT :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 lipca 2013 o 9:25

    Malowanie świetne. Kupiłeś nówkę, czy używkę odnawiasz? W przyszłym roku myślę kupić Junaka 903 50@125ccm z chłodnicą oleju. Łącznie coś koło 7.000zł

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    21 lipca 2013 o 10:22

    Sedan. Miałem już samochód 3 drzwiowy (seat Ibiza), teraz mam Lancera w sedanie i na 100% bym już 3 drzwiówki nie kupił

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    12 czerwca 2013 o 13:22

    Szacunek dla kierowcy. Mam C+E i wiem jak mało on widzi na takim torze. Widzieliście lusterka po bokach? Pod kątem, żeby widział czy się w trasie mieści.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    15 maja 2013 o 5:52

    Na studiach robiliśmy pomiary na hamowni, Astra II 2.0 16V i chyba z 6 firm i rodzajów stożków do tego modelu. Zawsze zmieniała się krzywa przebiegu momentu obrotowego, a moc praktycznie stała w miejscu. Maksymalny przyrost wyniósł 2.3KM! Na każdym stożku 5 hamowań i średnia z pomiarów. Co do Intercoolera, jeśli jest schowany w błotniku to g*wno daje. Kilka chwil z gazem do dechy i moc spada. Ponadto sam intercooler obniża moc w silniku z Turbo (opory przepływu powietrza), żeby to wyrównać trzeba zwiększyć ciśnienie doładowania.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    10 maja 2013 o 18:59

    No ja zamiast jej kupuję niedługo Mitsubishi Lancera X w wersji sedan z silnikiem 1.8 Mivec. Byłem na jeździe próbnej i powiem, że jak na silnik bez turbo to rewelacja. W 2.0 FSI z grupy VW nie ma takiego przyspieszenia/elastyczności (JETTA)

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    27 kwietnia 2013 o 10:15

    No cóż. Kiedyś miałem Daj Ewo Tico i 350zł poszło u gaźnikowca. Samemu bez odpowiedniej aparatury nic nie podziałasz...

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
    27 kwietnia 2013 o 10:02

    Na pierwszych dwóch, czy trzech biegach (nie pamiętam) komputer ogranicza moment obrotowy, dlatego jest taka dziwna charakterystyka.

    « poprzednia 1 2 następna »