Momencik, trwa przetwarzanie danych
Zamieszcza materiały od: |
9 grudnia 2013 - 21:05 |
Ostatnio: |
11 grudnia 2016 - 23:56 |
-
Materiałów na głównej: 28 z 36 (8 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 1316
- Komentarzy: 44
- Punktów za komentarze: 24
"Jeśli chociaż raz w sezonie nie zaliczysz porządnego dzwona oznacza to że nie jesteś szybkim kierowcą." Colin McRae
12 grudnia 2013, 16:17
przez
domino1596
(
PW)
|
Skomentuj (3)
Reklama BMW mówiąca, że Mercedes też potrafi dostarczyć radość z prowadzenia.
11 grudnia 2013, 14:39
przez
domino1596
(
PW)
|
Skomentuj (14)
Przedstawiona Lancia jest ostatnim tylnonapędowym samochodem który wygrał mistrzostwo konstruktorów w rajdowych mistrzostwach świata 1983r. Z powodzeniem rywalizowała z znacznie cięższym i bardziej skomplikowanym autem jakim było Audi Quattro. Ostateczna wersja czyli evo 2 miała 330 koni mechanicznych i ważyła 1100. Auto to zastąpiła Lancia Delta s4.
11 grudnia 2013, 14:48
przez
domino1596
(
PW)
|
Skomentuj (1)
Ta nieco zapomniana rajdówka jako jedyne przednionapędowe auto w historii wygrała 2 rajdy w klasyfikacji generalnej wrc pokonując takie potwory jak subaru imprezę wrc, forda focusa wrc czy toyotę corolle wrc. Obydwa te rajdy czyli rajd Hiszpanii i Korsyki wygrał niestety zmarły w 2012 r. Philippe Bugalski.
11 grudnia 2013, 22:20
przez
domino1596
(
PW)
|
Skomentuj
W dzisiejszych czasach gdy wystawienie jednego zespołu w rajdowych mistrzostwach świata jest bardzo drogie koncern PSA czyli peugeot-citroen wystawiał 2 zespoły które nie miały ze sobą nic wspólnego przykładem tego będzie citroen racing z citroenem xsara wrc i peugeot sport z peugeotem 307 wrc, już w latach 80 PSA tak robił w legendarnej grupie B gdzie kultowe 205 było znacznie lepszym autem od bx 4tc.
10 grudnia 2013, 14:55
przez
domino1596
(
PW)
|
Skomentuj