Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    czarny78

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 14 grudnia 2012 - 21:35
    Ostatnio: 18 września 2015 - 10:28
    • Materiałów na głównej: 7 z 7
    • Punktów za materiały: 158
    • Komentarzy: 22
    • Punktów za komentarze: 22
     
    BMW –
    19 lutego 2014, 17:46 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Harley Davidson 1943 – Harley Davidson 1943
moim zdaniem mega.
Lekko przerobiony, szkoda że tylko 1 fotka.
Jak ktoś znajdzie więcej to chętnie zobaczę
    Harley Davidson 1943
    moim zdaniem mega.
    Lekko przerobiony, szkoda że tylko 1 fotka.
    Jak ktoś znajdzie więcej to chętnie zobaczę
    9 lutego 2014, 17:40 przez bleachkakas (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Burakówka – Czyli radioaktywne złomowisko w okolicy Czarnobyla
    Czyli radioaktywne złomowisko w okolicy Czarnobyla
    7 lutego 2014, 16:34 przez FlyMajster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru Impreza – W zimowym krajobrazie.
    W zimowym krajobrazie.
    5 lutego 2014, 22:08 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    American Muscle – Buick Riviera boat tail z 1971r
    Buick Riviera boat tail z 1971r
    29 stycznia 2014, 19:59 przez ceglaktouring (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Poznajecie? – Klasyczna deska.
    Klasyczna deska.
    28 stycznia 2014, 10:46 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Al Capone by się nie powstydził –
    27 stycznia 2014, 20:21 przez ~magnitudo | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    FIAT 125p

    Studencki projekt, parodia reklamy 10 mniej...
    25 stycznia 2014, 21:07 przez kuba180 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Lamborghini Urraco – Jak to bywa w sportowych markach, każdy nowy samochód jest w czymś pierwszy. Tym razem Lamborghini zostało zmuszone przez kryzys do skonstruowania samochód z mniejszym silnikiem w bardziej przystepnej cenie. Auto zaprezentowano w 1970 roku na Salonie w Turynie i za siedzeniami, po raz pierwszy w historii Lamborghini , został umieszczony śilnik V8 o pojemności 2,5l ( 2463 cm³) i uzyskiwał 220 KM. Był produkowany do 1979 roku i z taśmy produkcyjnej wyjechało 795 sztuk.
 
Były dostępne 4 wersje:
Urraco P 250, dostępna na początku, silnik i moc już napisałem, rozpędzala się do 240 km/h

Urraco P300: powstała ponieważ właściciele wersji P250 nie byli zadowoleni z osiągów, 220 koni mechanicznych zostały uznane za niewystarczające ( i też trzeba było dorównać konkurencji). W 1974 zwiększono pojemność silnika do 3 litrów i uzyskano 265KM.

Urraco P200: tylko dla włoskiego rynku ( bo opłaty za samochód który miał więcej niż 2l pojemności były znacząco droższe). Został zaprezentowany razem z P300 a w 1977 został wycofany z rynku. Pojemność została zmniejszona do 1994 cm³ i moc spadła do 182 KM. Wyprodukowano 66 (albo 68) sztuk.

Urraco P111: a rynek amerykański, silnik 2,5l z P250 ale moc zmniejszono do 180 KM. Z zewnątrz się rózniła bo miala specjalne zderzaki.
 Jak zrobilem jakiś bład ortograficzny to napiszcie w komentarzach to poprawię
    Jak to bywa w sportowych markach, każdy nowy samochód jest w czymś pierwszy. Tym razem Lamborghini zostało zmuszone przez kryzys do skonstruowania samochód z mniejszym silnikiem w bardziej przystepnej cenie. Auto zaprezentowano w 1970 roku na Salonie w Turynie i za siedzeniami, po raz pierwszy w historii Lamborghini , został umieszczony śilnik V8 o pojemności 2,5l ( 2463 cm³) i uzyskiwał 220 KM. Był produkowany do 1979 roku i z taśmy produkcyjnej wyjechało 795 sztuk.

    Były dostępne 4 wersje:
    Urraco P 250, dostępna na początku, silnik i moc już napisałem, rozpędzala się do 240 km/h

    Urraco P300: powstała ponieważ właściciele wersji P250 nie byli zadowoleni z osiągów, 220 koni mechanicznych zostały uznane za niewystarczające ( i też trzeba było dorównać konkurencji). W 1974 zwiększono pojemność silnika do 3 litrów i uzyskano 265KM.

    Urraco P200: tylko dla włoskiego rynku ( bo opłaty za samochód który miał więcej niż 2l pojemności były znacząco droższe). Został zaprezentowany razem z P300 a w 1977 został wycofany z rynku. Pojemność została zmniejszona do 1994 cm³ i moc spadła do 182 KM. Wyprodukowano 66 (albo 68) sztuk.

    Urraco P111: a rynek amerykański, silnik 2,5l z P250 ale moc zmniejszono do 180 KM. Z zewnątrz się rózniła bo miala specjalne zderzaki.
    Jak zrobilem jakiś bład ortograficzny to napiszcie w komentarzach to poprawię
    25 stycznia 2014, 15:53 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    pierwsze 2 zdjęcia własne, trzecie z NetCarShow

    Nissan Cedric 330 – Ten japoński klasyk produkowany był w latach 1975-1979.
    Ten japoński klasyk produkowany był w latach 1975-1979.
    24 stycznia 2014, 17:53 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)