Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    camil76

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 8 sierpnia 2013 - 14:02
    Ostatnio: 5 czerwca 2016 - 10:35
    • Materiałów na głównej: 87 z 108 (21 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 6108
    • Komentarzy: 218
    • Punktów za komentarze: 206
     
    Jeszcze wiosennie –
    2 września 2014, 9:48 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Fiat 128 – Fiat 128 – samochód osobowy klasy niższej-średniej, pierwszy przednionapędowy model FIATa, produkowany w latach 1969-1985. Zastąpił Fiata 1100. W 1970 został samochodem roku. Występował z nadwoziami typu sedan (dwu i czterodrzwiowe), kombi (trzydrzwiowe), Sport Coupe (1971-1975) i coupe 3P (od 1975). Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 1116 cm³ (55-65 KM) i 1290 cm³ (60-75 KM). W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1970 samochód zajął 1. pozycję. W 1978 przeprowadzono facelifting modelu.

W 1979 roku w koncernie Fiat podstawowa wersja zastąpiona została modelem Ritmo.

Licencja na model 128 została kupiona przez Jugosłowiańską firmę Zastava, która produkowała go od 1971 roku jako Zastavę 1100. Samochód ten posiadał zmienione w tylnej części nadwozie, co czyniło z niego pięciodrzwiowego hatchbacka.

W Polsce pod nazwą Polski Fiat 128p montowano w Warszawie (FSO) odmianę 3P i Sport Coupe
    Fiat 128 – samochód osobowy klasy niższej-średniej, pierwszy przednionapędowy model FIATa, produkowany w latach 1969-1985. Zastąpił Fiata 1100. W 1970 został samochodem roku. Występował z nadwoziami typu sedan (dwu i czterodrzwiowe), kombi (trzydrzwiowe), Sport Coupe (1971-1975) i coupe 3P (od 1975). Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 1116 cm³ (55-65 KM) i 1290 cm³ (60-75 KM). W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1970 samochód zajął 1. pozycję. W 1978 przeprowadzono facelifting modelu.

    W 1979 roku w koncernie Fiat podstawowa wersja zastąpiona została modelem Ritmo.

    Licencja na model 128 została kupiona przez Jugosłowiańską firmę Zastava, która produkowała go od 1971 roku jako Zastavę 1100. Samochód ten posiadał zmienione w tylnej części nadwozie, co czyniło z niego pięciodrzwiowego hatchbacka.

    W Polsce pod nazwą Polski Fiat 128p montowano w Warszawie (FSO) odmianę 3P i Sport Coupe
    28 sierpnia 2014, 10:14 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zastava 1100 –
    28 sierpnia 2014, 10:05 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi –
    15 sierpnia 2014, 11:58 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Madzia i Mitka –
    6 lipca 2014, 16:55 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    SpongeBob Kanciastoporty –
    6 lipca 2014, 17:00 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pajero, tam gdzie mu dobrze –
    1 lipca 2014, 18:02 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Pajero –
    29 czerwca 2014, 19:47 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Pajero –
    16 czerwca 2014, 17:19 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj