Profil użytkownika
bmwgrudziadz
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 21 lutego 2014 - 14:29 |
Ostatnio: | 24 lutego 2020 - 23:36 |
O sobie: |
Uwielbiam klasyki |
- Materiałów na głównej: 8 z 11 (3 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 277
- Komentarzy: 71
- Punktów za komentarze: 54
Prawda o hamulcach jest taka że jak nie będzie wszystko idealnie spasowane to długo to nie pochodzi. Niektórzy mechanicy potrafią też szlifować miejsce osadzenia klocka bo ciasno wchodzi lepiej niech będzie luźny, a jak klocek luźny to szybko będzie i po klockach i po tarczy. Słabe zamienniki klocków też potrafią poniszczyć tarcze często kruszeją i sie rozpadają po prostu. Tu widać że ktoś to robił po godzinach i po kielichu ;)
Ja jak pierwszy raz zatankowałem do pełna to zorientowałem się że w ogóle działa ;) A w moim Mercu w123 działał jak chciał
To teraz prosimy jeszcze kosztorys tego remontu, pewnie nie tylko ja jestem ciekaw.
Z tego co pamiętam silniki dostarczał Chevrolet z modelu Corvette
Wielce prawdopodobne jest tez że na przodzie są Aluline 15x7 a na tyle ATS Cup. Aluline mają płaski rant większe et i otwór pod duży dekiel. Pewnie ATS Cup nie weszły na przód dlatego też ma inne. Można też dostać unikatowsze ATS Cup 15x6.
ATS Cup to to nie są, ale najprawdopodobniej w rozmiarze 15x7 bardzo ciężko dostać takie z kapslami ;) Kilka firm produkowało podobne modele np. Rial czy też Aluline, niewiele się różnią.Oryginalne ATS Cup mają rant zakończony jak w stalówce i mały dekielek umieszczony centralnie a podróbki niekiedy mają płaski rant i tak jak tu otwór pod śrubę mocująca do dużego dekla. Podobny wzór mają także stalówki z VW T6 w rozmiarze 17" 5x120.
Zachód to zacofany naród ;) ale samo auto uwielbiam
Dokładnie ;) zwiedziłem całe trójmiasto i w sumie mam tylko fotki samochodów ;)
Nie ma takiej tragedii jak na moje oko, chromy trzeba na nowo pochromować, albo kupić gotowe zachowane w ładnym stanie.
Francuzów nie lubię w sumie i nigdy nie kupię żadnego, ale jedno przyznam szczerze, Espace, Laguna i Megane mega mi się podobają :) Niestety, usłyszałem zbyt dużo negatywnych opini o takich pięknych autach.
@tir94: Podejrzewam ze i niżej by było i kółko większe z niższym laczkiem ;)
Jest to ciężarówka MAZ modelu nie znam ale zapewne jakiś koncept ruskich ;)
Merc niczego sobie. Jedyne co bym zmienił to felgi, bo mam inne gusta.
Auto ładne zadbane, ale swoją drogą w tej cenie mogłeś tak naprawde kupić inne ciekawe autko a pod fotką napisałeś to tak jak byś sam nie był do niego do końca przekonany. Blacharsko to te auta nie są zadowalające ale silniki słyszałem że naprawde godne polecenia.
Passat na polskim paliwie dwa konie stracił ;)
Nie no, kolega zrobił z Tikacza "kupę" stylu. Jak dla , mnie rewelacja. Najlepiej wystylizować go na japońca, coś w stylu "Kej cars"
Albo Polak który wyjechał za chlebem ;)
Piękny :) ja planuje takiego tylko w błękicie z rally frontem, na negatywie i na 4 ATS Cup 15x9.
@dami10555: Rzeczywiście, ale tak czy inaczej grubaśnie wygląda.
Jak dla mnie za wysokie progi, niestety ;/ Ten mercedes to zapewne marzenie nie jednego. Muszę się pocieszyć miniaturą w skali 1:43.
@bikerr: Prawdopodobnie dwa, lub trzy silniki Cadillac-a.
Aż mi ślinka pociekła na ten kolorek :) Jedyneczki mają klimat, szkoda tylko że tak mało można upchać w seryjne nadkola, mi 15x7 et-12 wystawało.
Podejrzewam, że to lakier Candy o kolorze fioletowym.
@Derve: Przy hamowaniu tył auta idzie do góry a przód mocno do gleby, tym samym citroen wsunął się pod tył Poloneza. Skutkiem zderzenia na zderzku zostało pare rys uszkodzona tablica rejestracyjna i prawdopodobnie uszkodzona blenda tylnej klapy, włącznie z tą klapą. Polonez Caro Plus blende takową posiadał.
Bez gleby to nie wóz. A tak na poważnie to grubo z 1,4 150KM, silnik okuty czy na seryjnych tłokach i korbowodach?