Profil użytkownika
arturj123
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 13 listopada 2012 - 17:21 |
Ostatnio: | 4 listopada 2016 - 10:02 |
- Materiałów na głównej: 8 z 8
- Punktów za materiały: 572
- Komentarzy: 45
- Punktów za komentarze: 25
« poprzednia 1 2 następna »
Film 1 http://www.youtube.com/watch?v=a4VTbMONMO8 Film 2 http://www.youtube.com/watch?v=6zBFHx_GD2E Film 3 http://www.youtube.com/watch?v=iVrFyTvs1F0 Film 4 http://www.youtube.com/watch?v=VXataAqwL1I Film 5 http://www.youtube.com/watch?v=IgQ4IMyQTZQ Film 6 http://www.youtube.com/watch?v=lhiUKdrG7AQ Film 7 http://www.youtube.com/watch?v=4LuWQQmx894 Film 8 http://www.youtube.com/watch?v=KWY7fKtB5YQ Mitsubishi 3000GT, Galant Legnum, Nissan GT-R, Accord Type-R - stan aut oceńcie sami...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 grudnia 2013 o 10:19
Nie do końca zgodzę się z Waszymi uprzedzeniami do LPG. Dobrze, naprawdę fachowo wykonana instalacja gazowa i na czas wymieniane odpowiednie elementy (świece itp.) i można jeździć zarówno fajną V8 i lać nieco oszczędniej. Odnośnie Audi, jakoś nikt nie jest przekonany do tych silników V8, wiele osób twierdzi, że ich kultura pracy nie jest taka jak być powinna (drgania itp.)- ale wiadomo auto jakie byśmy nie mieli wypada kochać i nie widzieć wad:)
Moje szczere zdanie - beznadziejny przód. Po co na siłę upodabniać do starej Warszawy?
Mam go na tapecie. Jest piękny, niedostępny, auto marzenie...
Co to za auto 2:30 - biały po lewej?
Włocławek?
Piszesz głupoty:) Teraz na pewno nie sadzą drzew przy drogach. Tak jak ktoś napisał w dawnych czasach to faktycznie dla koni, by miały trochę cienia. W nieco wcześniejszych czasach (przed II Wojną Światową)były wykorzystywane przez wojsko, dzięki takim drzewom nie były widoczne dla przelatującego samolotu np. czołgi itp. Zgadzam się natomiast z tym: nowa droga -> modernizacja kanalizacji-> beznadziejna łata :)
Według opisu tekstu źródła to VR-4. Po za tym kto by do cywila wrzucił Hamulce Brembo :)
Więcej na temat auta: http://forums.evolutionm.net/other-cars/424645-wanna-see-what-evos-brother-look-like-no-56k.html
Tutaj rudzielec niestraszny polskiej strzale;)
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2013 o 18:52
Więcej zdjęć tego auta, znajdziesz u jego właściciela: Javier Garcia Taveras - wpisz na fb i zobacz zdjęcia
Dla wersji kombi przyjmuje się model Legnum, dla wersji sedan VR-4 (chyba tylko umownie), a i okroiłeś silnik z 20KM (fabryka 280 KM) Jeden z opisów użytkownika auta: "Plusy: Duże przestronne auto, w którym można bez problemu przewieźć żonę, dzieci, szafę dwu-drzwiową etc..... a i tak wyprzedzasz prawie wszystko na drodze :) "
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2013 o 11:36
Nie wiem co to za bezsensowne porównanie i nie wiem gdzie jest to podobieństwo:) Co nie zmienia faktu, że E39 to też piękne auto
Znajdziesz dobry egzemplarz plus sam porządnie zabezpieczysz tył przed korozją i ten problem znika. Tylko to trzeba zrobić naprawdę dobrze. Galant ma kilka mankamentów, głównie przychodzące z wiekiem i zaniedbaniem poprzedniego właściciela, które w większości da się ogarnąć. A ogół ogółem jeżeli cenisz jakieś auto to nie zwracasz uwagi na jego wady tylko dostrzegasz jego zalety:)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2012 o 23:24
Gdyby wychodziły z kierownicą po naszej stronie... a tak to niestety bardziej się opłaca kupić jakieś EVO VI-VII. Chyba że masz tyle forsy, że kierujesz się tylko sercem :D
Kowal VR4 2,5 6A13TT 280 KM to już poza zasięgiem ;)
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2012 o 15:18
W marzeniach pozostaje 2,5V6 ... może kiedyś :)
Skromna rzędówka 2.0
Oba tylne nadkola wstawiane reperaturki. Popularna przypadłość modelu
Od ponad 3 lat należy do mnie. Felgi 17 RC Design. Inne zdjęcia: http://images48.fotosik.pl/425/998ae75f1b8a863c.jpg http://images39.fotosik.pl/1770/8a1abf9339a7064d.jpg http://images40.fotosik.pl/1809/ea8496aa6976fe8d.jpg
Zmodyfikowano 6 razy Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2012 o 18:56