Profil użytkownika
aleksinho11
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 17 stycznia 2012 - 21:40 |
Ostatnio: | 5 sierpnia 2015 - 16:59 |
O sobie: |
Miłośnik zabytkowej motoryzacji. |
- Materiałów na głównej: 17 z 19 (2 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 982
- Komentarzy: 9
- Punktów za komentarze: 4
Prawdziwy fan motoryzacji. Samochody, które obecnie posiada Jeremy lub ktoś z jego rodziny:
Alfa Romeo GTV6
Aston Martin V8 Vantage
BMW Z1
Caterham Seven R400
Chevrolet Corvette ZR1
Ferrari F355
Ford Focus
Ford GT
Ford Escort RS Cosworth
Jaguar XJR
Lamborghini Gallardo Spyder
Lotus Elise 111S
Mitsubishi Lancer Evolution
Mercedes-Benz 600 Grosser
Mercedes-Benz CL 600
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Mercedes-Benz CLK 63 AMG Black Edition
Mercedes-Benz SLS AMG
Range Rover TDV8 Vogue SE
Toyota Land Cruiser Amazon
Volvo 850
Volvo XC90
Silnik:
typ: czterosuw chłodzony powietrzem
liczba cylindrów: 2
układ: widlasty
pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
stopień sprężania: 5:1
moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką
Przeniesienie napędu:
Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
napęd tylnego koła: łańcuch
Podwozie:
rama: podwójna, rurowa, zamknięta
zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
zawieszenie tylne: sztywne
hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka
Wymiary:
długość z wózkiem: 2270 mm
szerokość z wózkiem: 800 mm
wysokość z wózkiem: 1135 mm
rozstaw osi: 1464 mm
Masy
masa bez wózka: 270 kg
masa z wózkiem: 375 kg
dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
Pojemności
zbiornik paliwa: 20 l
zbiornik oleju: 3 l
Dane eksploatacyjne:
prędkość maksymalna: 100 km/h
zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
zużycie oleju: 0,3 l/100 km
Inne:
główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
cena: 4200 zł w 1935 r.
Wyprodukowano około 360 000 modeli coupé oraz ponad 80 000 kabrioletów. Samochód ten, poprzez sieć sprzedaży VW trafiał do klientów z wszystkich kontynentów świata. Idea powstania tego sportowego samochodu na bazie popularnego "Garbusa" pochodziła od Wilhelma Karmanna, którego firma produkowała już dla firmy VW "Garbusa" w wersji kabriolet. Po uzyskaniu gotowego projektu nadwozia od włoskiej firmy projektowej Ghia z Turynu, został zaprezentowany firmie VW wstępny projekt samochodu pod marką Karmann Ghia. Założenia dla konstrukcji tego samochodu były proste i czytelne: zbudować dobrze wyglądający samochód sportowy z użyciem tak wielu elementów z Garbusa jak tylko możliwe. Prawda że piękny?
‹ pierwsza < 1 2
« poprzednia 1 2 następna »