Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    aleksinho11

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 17 stycznia 2012 - 21:40
    Ostatnio: 5 sierpnia 2015 - 16:59
    O sobie:

    Miłośnik zabytkowej motoryzacji.

    • Materiałów na głównej: 17 z 19 (2 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 982
    • Komentarzy: 9
    • Punktów za komentarze: 4
     
    Nowy Dodge Viper SRT. – Prawda że JEST MOC!!?
    Prawda że JEST MOC!!?
    19 maja 2012, 19:54 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    autoguide.com

    JEREMY CLARKSON-Właściwy człowiek we właściwym miejscu... Konkurs – Myślę że każdy prawdziwy fan motoryzacji zna tego Pana.. i Nie trzeba o nim pisac ;)


Prawdziwy fan motoryzacji. Samochody, które obecnie posiada Jeremy lub ktoś z jego rodziny:
Alfa Romeo GTV6
Aston Martin V8 Vantage
BMW Z1
Caterham Seven R400
Chevrolet Corvette ZR1
Ferrari F355
Ford Focus
Ford GT
Ford Escort RS Cosworth
Jaguar XJR
Lamborghini Gallardo Spyder
Lotus Elise 111S
Mitsubishi Lancer Evolution
Mercedes-Benz 600 Grosser
Mercedes-Benz CL 600
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Mercedes-Benz CLK 63 AMG Black Edition
Mercedes-Benz SLS AMG
Range Rover TDV8 Vogue SE
Toyota Land Cruiser Amazon
Volvo 850
Volvo XC90
    Myślę że każdy prawdziwy fan motoryzacji zna tego Pana.. i Nie trzeba o nim pisac ;)


    Prawdziwy fan motoryzacji. Samochody, które obecnie posiada Jeremy lub ktoś z jego rodziny:
    Alfa Romeo GTV6
    Aston Martin V8 Vantage
    BMW Z1
    Caterham Seven R400
    Chevrolet Corvette ZR1
    Ferrari F355
    Ford Focus
    Ford GT
    Ford Escort RS Cosworth
    Jaguar XJR
    Lamborghini Gallardo Spyder
    Lotus Elise 111S
    Mitsubishi Lancer Evolution
    Mercedes-Benz 600 Grosser
    Mercedes-Benz CL 600
    Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz CLK 63 AMG Black Edition
    Mercedes-Benz SLS AMG
    Range Rover TDV8 Vogue SE
    Toyota Land Cruiser Amazon
    Volvo 850
    Volvo XC90
    23 kwietnia 2012, 22:30 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Jeremy Clarkson

    Sokół 1000, polski harley davidson.. no właśnie gdyby nie harley.... – Sokół 1000 – motocykl polskiej konstrukcji produkowany w CWS.
Silnik:
typ: czterosuw chłodzony powietrzem
liczba cylindrów: 2
układ: widlasty
pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
stopień sprężania: 5:1
moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką


Przeniesienie napędu:

Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
napęd tylnego koła: łańcuch

Podwozie:

rama: podwójna, rurowa, zamknięta
zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
zawieszenie tylne: sztywne
hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka

Wymiary:

długość z wózkiem: 2270 mm
szerokość z wózkiem: 800 mm
wysokość z wózkiem: 1135 mm
rozstaw osi: 1464 mm
Masy
masa bez wózka: 270 kg
masa z wózkiem: 375 kg
dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
Pojemności
zbiornik paliwa: 20 l
zbiornik oleju: 3 l

Dane eksploatacyjne: 

prędkość maksymalna: 100 km/h
zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
zużycie oleju: 0,3 l/100 km

Inne:
główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
cena: 4200 zł w 1935 r.
    Sokół 1000 – motocykl polskiej konstrukcji produkowany w CWS.
    Silnik:
    typ: czterosuw chłodzony powietrzem
    liczba cylindrów: 2
    układ: widlasty
    pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
    stopień sprężania: 5:1
    moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
    zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
    smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
    prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
    akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
    zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką


    Przeniesienie napędu:

    Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
    sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
    skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
    napęd tylnego koła: łańcuch

    Podwozie:

    rama: podwójna, rurowa, zamknięta
    zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
    zawieszenie tylne: sztywne
    hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka

    Wymiary:

    długość z wózkiem: 2270 mm
    szerokość z wózkiem: 800 mm
    wysokość z wózkiem: 1135 mm
    rozstaw osi: 1464 mm
    Masy
    masa bez wózka: 270 kg
    masa z wózkiem: 375 kg
    dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
    Pojemności
    zbiornik paliwa: 20 l
    zbiornik oleju: 3 l

    Dane eksploatacyjne:

    prędkość maksymalna: 100 km/h
    zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
    zużycie oleju: 0,3 l/100 km

    Inne:
    główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
    konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
    wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
    cena: 4200 zł w 1935 r.
    20 kwietnia 2012, 22:03 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    oldtimerbazar.pl

    Volkswagen Karmann Ghia (konkurs) – Volkswagen Karmann Ghia – niemiecki samochód sportowy produkowany w latach 1955-1974 przez firmę nadwoziową Karmann w oparciu o podzespoły Volkswagena. Typ 14 bazował na podwoziu Garbusa, a produkowany pomiędzy 1962, a 1969 większy typ 34 na podwoziu VW Type 3.
Wyprodukowano około 360 000 modeli coupé oraz ponad 80 000 kabrioletów. Samochód ten, poprzez sieć sprzedaży VW trafiał do klientów z wszystkich kontynentów świata. Idea powstania tego sportowego samochodu na bazie popularnego "Garbusa" pochodziła od Wilhelma Karmanna, którego firma produkowała już dla firmy VW "Garbusa" w wersji kabriolet. Po uzyskaniu gotowego projektu nadwozia od włoskiej firmy projektowej Ghia z Turynu, został zaprezentowany firmie VW wstępny projekt samochodu pod marką Karmann Ghia. Założenia dla konstrukcji tego samochodu były proste i czytelne: zbudować dobrze wyglądający samochód sportowy z użyciem tak wielu elementów z Garbusa jak tylko możliwe.      Prawda że piękny?
    Volkswagen Karmann Ghia – niemiecki samochód sportowy produkowany w latach 1955-1974 przez firmę nadwoziową Karmann w oparciu o podzespoły Volkswagena. Typ 14 bazował na podwoziu Garbusa, a produkowany pomiędzy 1962, a 1969 większy typ 34 na podwoziu VW Type 3.
    Wyprodukowano około 360 000 modeli coupé oraz ponad 80 000 kabrioletów. Samochód ten, poprzez sieć sprzedaży VW trafiał do klientów z wszystkich kontynentów świata. Idea powstania tego sportowego samochodu na bazie popularnego "Garbusa" pochodziła od Wilhelma Karmanna, którego firma produkowała już dla firmy VW "Garbusa" w wersji kabriolet. Po uzyskaniu gotowego projektu nadwozia od włoskiej firmy projektowej Ghia z Turynu, został zaprezentowany firmie VW wstępny projekt samochodu pod marką Karmann Ghia. Założenia dla konstrukcji tego samochodu były proste i czytelne: zbudować dobrze wyglądający samochód sportowy z użyciem tak wielu elementów z Garbusa jak tylko możliwe. Prawda że piękny?
    4 kwietnia 2012, 15:11 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    9 marca 2012, 16:37 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To sie nazywa serwis..
    8 lutego 2012, 21:36 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Kiedyś w tej grupie ścigała się elita i aut i kierowców. Potem zrobili z niej ugrzecznioną WRC. Ale zanim zrobili - wygrywał ten, kto miał więcej koni pod machą, albo napęd Quattro.
    8 lutego 2012, 21:44 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    8 lutego 2012, 21:38 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi Quattro, Lancia Stratos, Ford Escort, stare dobre WRC. Polecam.
    8 lutego 2012, 21:35 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj