Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    adrianos12

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 18 listopada 2012 - 17:20
    Ostatnio: 4 lipca 2016 - 14:04
    • Materiałów na głównej: 17 z 21 (4 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1265
    • Komentarzy: 10
    • Punktów za komentarze: 4
     
    Richard Hammond z Top Gear – Jego miłość do samochodów zaczęła się od jego pierwszego auta Toyoty Corolli z 1976 roku. Dziennikarz nie tylko odpicował samochód, ozdabiając go  charakterystycznymi dwoma czarnymi pasami Shelby (wykonanymi z maskującej czarnej taśmy), ale także namalował japońską flagę na dachu w hołdzie samochodowi General Lee z filmu Diukowie Hazzardu.
    Jego miłość do samochodów zaczęła się od jego pierwszego auta Toyoty Corolli z 1976 roku. Dziennikarz nie tylko odpicował samochód, ozdabiając go charakterystycznymi dwoma czarnymi pasami Shelby (wykonanymi z maskującej czarnej taśmy), ale także namalował japońską flagę na dachu w hołdzie samochodowi General Lee z filmu Diukowie Hazzardu.
    24 marca 2013, 1:17 przez adrianos12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jesień nie musi być nudna –
    24 marca 2013, 13:21 przez adrianos12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Aż, się łezka w oku kręci – Próbowałem dowiedzieć się co to za miejsce i po przeszukaniu internetu udało mi się ustalić, że są to samochody pozostawione podczas II wojny światowej przez Amerykańskich żołnierzy w Ardenach. Inne źródła ze względu na modele samochodów i  datę ich produkcji przypadającą na lata 50-60 itp. twierdzą, że jest to Chatillon we francji. Jako ciekawostkę powiem, że miejsce to było również planem zdjęciowym do filmu "Droga bez powrotu".
    Próbowałem dowiedzieć się co to za miejsce i po przeszukaniu internetu udało mi się ustalić, że są to samochody pozostawione podczas II wojny światowej przez Amerykańskich żołnierzy w Ardenach. Inne źródła ze względu na modele samochodów i datę ich produkcji przypadającą na lata 50-60 itp. twierdzą, że jest to Chatillon we francji. Jako ciekawostkę powiem, że miejsce to było również planem zdjęciowym do filmu "Droga bez powrotu".
    24 marca 2013, 0:15 przez adrianos12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Seat Leon –
    24 marca 2013, 12:56 przez adrianos12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Jaguar XFR-S – Jaguar XFR-S to najmocniejszy i najszybszy sedan w historii brytyjskiej marki. Już patrząc nie niego widać, że nie mamy już do czynienia z klasyczną limuzyna dla biznesmena. Bardziej agresywny pakiet aerodynamiczny i spoiler na klapie bagażnika od razu pokazują, że jest to specjalna wersja tego luksusowego auta. Z drugiej strony, we wnętrzu o nietypowym charakterze auta mówią tylko niewielkie oznaczenia i sportowe fotele.
 
Najważniejszym elementem modelu XFR-S jest doładowany silnik V8, który produkuje 550 KM i dostarcza maksymalny moment obrotowy różni 680 Nm. Jest to jednostka znana już ze sportowego modelu XKR-S, która jest o 40 KM mocniejsza od tej montowanej w XFR. Za zmianę przełożeń odpowiada 8-biegowa przekładnia automatyczna Quickshift. Dzięki temu XFR-S osiąga 100 km/h w 4,6 s i rozpędza się do ograniczonej elektronicznie prędkości 300 km/h. Jaguar tłumaczy, że zarówno w przypadku silnika, jak i skrzyni biegów inżynierowie poświęcili dużo czasu, aby osiągnąć jak najlepsze ustawienia.
    Jaguar XFR-S to najmocniejszy i najszybszy sedan w historii brytyjskiej marki. Już patrząc nie niego widać, że nie mamy już do czynienia z klasyczną limuzyna dla biznesmena. Bardziej agresywny pakiet aerodynamiczny i spoiler na klapie bagażnika od razu pokazują, że jest to specjalna wersja tego luksusowego auta. Z drugiej strony, we wnętrzu o nietypowym charakterze auta mówią tylko niewielkie oznaczenia i sportowe fotele.

    Najważniejszym elementem modelu XFR-S jest doładowany silnik V8, który produkuje 550 KM i dostarcza maksymalny moment obrotowy różni 680 Nm. Jest to jednostka znana już ze sportowego modelu XKR-S, która jest o 40 KM mocniejsza od tej montowanej w XFR. Za zmianę przełożeń odpowiada 8-biegowa przekładnia automatyczna Quickshift. Dzięki temu XFR-S osiąga 100 km/h w 4,6 s i rozpędza się do ograniczonej elektronicznie prędkości 300 km/h. Jaguar tłumaczy, że zarówno w przypadku silnika, jak i skrzyni biegów inżynierowie poświęcili dużo czasu, aby osiągnąć jak najlepsze ustawienia.
    24 marca 2013, 1:25 przez adrianos12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zagadkowy samochód – Kto z was wie co to za samochód?
    Kto z was wie co to za samochód?
    18 listopada 2012, 17:21 przez adrianos12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Chyba każdy  kojarzy ten samochód –
    18 listopada 2012, 17:38 przez adrianos12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)