Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    TheFilip005

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 12 kwietnia 2012 - 18:26
    Ostatnio: 25 czerwca 2013 - 11:21
    • Materiałów na głównej: 21 z 23 (2 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 986
    • Komentarzy: 57
    • Punktów za komentarze: 29
     
    Chevrolet Corvette Grand Sport VS. 1996 Chevrolet Corvette Grand Sport – 2010 Chevrolet Corvette Grand Sport
                  VS. 
1996 Chevrolet Corvette Grand Sport


2010 Corvette Grand Sport
moc:  436 KM
prędkość maksymalna:  325km/h
moment obr.:  575 Nm 

1996 Chevrolet Corvette Grand Sport
moc:  335 KM
prędkość maksymalna:  266 km/h
moment obr.:  461 Nm


Moim zdaniem starszy ma więcej charakteru jeśli tak sądzisz kliknij
jest moc
    2010 Chevrolet Corvette Grand Sport
    VS.
    1996 Chevrolet Corvette Grand Sport


    2010 Corvette Grand Sport
    moc: 436 KM
    prędkość maksymalna: 325km/h
    moment obr.: 575 Nm

    1996 Chevrolet Corvette Grand Sport
    moc: 335 KM
    prędkość maksymalna: 266 km/h
    moment obr.: 461 Nm


    Moim zdaniem starszy ma więcej charakteru jeśli tak sądzisz kliknij
    jest moc
    27 kwietnia 2012, 10:16 przez TheFilip005 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Mustang Mach 1 1971 – W tych latach nastąpił schyłek klasycznych Mustangów wyposażonych w duże silniki V8. Sam samochód jeszcze bardziej urósł, przez co modele produkowane w tych latach były największymi Mustangami, jakie były kiedykolwiek produkowane. Jednocześnie następowało obniżenie mocy dostępnych silników i dostosowanie do nowych norm dotyczących emisji spalin. Wygląd Mustanga w 1971 roku uległ zmianie profilu nadwozia i wielu elementów wystroju auta. Charakterystycznym elementem był łagodnie opadający przód i tył. Producenci chcieli, by Mustang wciąż pozostał sportowy i agresywny, jednak utrudniały to coraz bardziej rygorystyczne reguły emisji spalin i ochrony środowiska. Dlatego postanowiono położyć większy nacisk na wygląd i wygodę. Ta forma nadwozia pozostała niemal niezmieniona do roku 1973, kiedy to wszedł kolejny przepis dotyczący zderzaków – Mustang z 1973 roku musiał mieć większe zderzaki, przez co jeszcze podniosła się jego masa. Również w 1973 roku Ford porzucił produkcję kabrioletów – nie powstawały one aż do roku 1983. Wiadomość o zaprzestaniu produkcji kabrioletów spowodowała wzrost sprzedaży o 5700 aut.
    W tych latach nastąpił schyłek klasycznych Mustangów wyposażonych w duże silniki V8. Sam samochód jeszcze bardziej urósł, przez co modele produkowane w tych latach były największymi Mustangami, jakie były kiedykolwiek produkowane. Jednocześnie następowało obniżenie mocy dostępnych silników i dostosowanie do nowych norm dotyczących emisji spalin. Wygląd Mustanga w 1971 roku uległ zmianie profilu nadwozia i wielu elementów wystroju auta. Charakterystycznym elementem był łagodnie opadający przód i tył. Producenci chcieli, by Mustang wciąż pozostał sportowy i agresywny, jednak utrudniały to coraz bardziej rygorystyczne reguły emisji spalin i ochrony środowiska. Dlatego postanowiono położyć większy nacisk na wygląd i wygodę. Ta forma nadwozia pozostała niemal niezmieniona do roku 1973, kiedy to wszedł kolejny przepis dotyczący zderzaków – Mustang z 1973 roku musiał mieć większe zderzaki, przez co jeszcze podniosła się jego masa. Również w 1973 roku Ford porzucił produkcję kabrioletów – nie powstawały one aż do roku 1983. Wiadomość o zaprzestaniu produkcji kabrioletów spowodowała wzrost sprzedaży o 5700 aut.
    12 kwietnia 2012, 18:39 przez TheFilip005 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękny nie sądzicie? – Ford Mustang Mach 1
    Ford Mustang Mach 1
    12 kwietnia 2012, 20:19 przez TheFilip005 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj