Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Sarge

    Mocny drifter
    Zamieszcza materiały od: 7 grudnia 2012 - 19:53
    Ostatnio: 29 stycznia 2022 - 1:23
    Gadu-gadu: 9172229
    O sobie:

    Niby technikum informatyczne, ale wariat na punkcie motoryzacji. Głównie JDM choć VAGi niektóre też. Muscle też niektóre zacne, ale to tylko niestety jako marzenia. Plany na pierwsze autko to Civic V gen w HB.
    Z muzyki to zdecydowanie rock/hard rock, niektóre kawałki metalowe też podejdą.
    Inne? Jazda na rowerze, geocaching, czasem podłubię też przy driftowym modelu RC 1:10.

    • Materiałów na głównej: 367 z 428 (61 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 27865
    • Komentarzy: 959
    • Punktów za komentarze: 1110
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 marca 2013 o 21:24

    Tego dokładnie nie wiem, ale zadaniem iVTEC jest lepsze gospodarowanie paliwem, tj. ekonomia jazdy a nie zwiększenie mocy tak jak przy zwykłym VTECu. Ponadto iVTEC jest regulowany płynnie a pierwotny VTEC był włączany przy określonych obrotach(dziś spotyka się kilku stopniowe układy).

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    30 marca 2013 o 21:20

    Jeśli już to iVTEC. Bo w obu tych systemach elementem wykonawczym jest koło zębate, ale w przeciwieństwie do iVTECa, VANOS posiada tylko dwa stopnie.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    30 marca 2013 o 13:03

    BMW GÓRA, BMW dół, naucz się pisać, bo mnie strzeli ch*j...:D

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
    30 marca 2013 o 12:56

    Fajna rejestracja: "ELO"! :D

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
    30 marca 2013 o 11:57

    No trochę czytałem przed napisaniem tego i informacje, że to zostało wymyślone przez Niemców były w Internecie a o Amerykanach nic nie pisali. Podasz źródło takich informacji?

    [materiał]
    Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
    30 marca 2013 o 11:57

    No trochę czytałem przed napisaniem tego i informacje, że to zostało wymyślone przez Niemców były w Internecie a o Amerykanach nic nie pisali. Podasz źródło takich informacji?

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    30 marca 2013 o 11:52

    Proszę bardzo wyjaśnienie: " Fazy rozrządu w spalinowych silnikach tłokowych , są to momenty otwarcia i zamknięcia zaworu ssącego i wydechowego w stosunku do górnego martwego położenia i dolnego martwego położenia tłoku wyrażone w stopniach obrotu wału korbowego ." (cytat z Wikipedii: http://pl.wikipedia.org/wiki/Faza_rozrządu ) W skrócie: momenty otwarcia i zamknięcia zaworów wyrażone w stopniach obrotu wału korbowego. Jeśli koło zmiennych faz rozrządu zmieni swoje położenie względem wałka rozrządu to wtedy fazy będą już inne, ponieważ zawory otworzą się w inny momencie oraz w innym polożeniu korby.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    30 marca 2013 o 11:52

    Proszę bardzo wyjaśnienie: " Fazy rozrządu w spalinowych silnikach tłokowych , są to momenty otwarcia i zamknięcia zaworu ssącego i wydechowego w stosunku do górnego martwego położenia i dolnego martwego położenia tłoku wyrażone w stopniach obrotu wału korbowego ." (cytat z Wikipedii: http://pl.wikipedia.org/wiki/Faza_rozrządu ) W skrócie: momenty otwarcia i zamknięcia zaworów wyrażone w stopniach obrotu wału korbowego. Jeśli koło zmiennych faz rozrządu zmieni swoje położenie względem wałka rozrządu to wtedy fazy będą już inne, ponieważ zawory otworzą się w inny momencie oraz w innym polożeniu korby.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    30 marca 2013 o 11:43

    Ja tylko wyprowadzam ludzi z błędu. iVTEC reguluje fazy rozrządu ponieważ zmienia przekazywany moment obrotowy z koła zębatego na wałek rozrządu, tj. otwarcie zaworów odbywa się w innym momencie. Na logike, jak regulacja wzniosu zaworów może zmieniać fazy rozrządu? Doczytaj o działaniu iVTEC i wtedy pogadamy ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    30 marca 2013 o 11:43

    Ja tylko wyprowadzam ludzi z błędu. iVTEC reguluje fazy rozrządu ponieważ zmienia przekazywany moment obrotowy z koła zębatego na wałek rozrządu, tj. otwarcie zaworów odbywa się w innym momencie. Na logike, jak regulacja wzniosu zaworów może zmieniać fazy rozrządu? Doczytaj o działaniu iVTEC i wtedy pogadamy ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 4) | raportuj
    30 marca 2013 o 11:17

    Już śpieszę sprostować: VTEC to nie zmienne fazy rozrządu, często jest to mylone, ja sam niedawno dopiero zacząłem to rozróżniać. VTEC czyli system ZMIENNEGO WZNIOSU I CZASU OTWARCIA ZAWORÓW stosuje jedynie Honda/Acura, natomiast to właśnie iVTEC jest stosowany przez innych producentów jak np. Toyota(VVT-i) lub Renault. Jeśli chcecie mogę również opisać system zmiennych faz rozrządu czyli iVTEC.

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    30 marca 2013 o 11:17

    Już śpieszę sprostować: VTEC to nie zmienne fazy rozrządu, często jest to mylone, ja sam niedawno dopiero zacząłem to rozróżniać. VTEC czyli system ZMIENNEGO WZNIOSU I CZASU OTWARCIA ZAWORÓW stosuje jedynie Honda/Acura, natomiast to właśnie iVTEC jest stosowany przez innych producentów jak np. Toyota(VVT-i) lub Renault. Jeśli chcecie mogę również opisać system zmiennych faz rozrządu czyli iVTEC.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    30 marca 2013 o 11:02

    iVTEC*

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    30 marca 2013 o 11:02

    iVTEC*

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    30 marca 2013 o 10:59

    Tak. Na przykład Acura(choć to w sumie to samo co Honda), w Toyocie VVT-i, chociaż ten system jest odpowiednikiem i-VTEC, który trochę inaczej działa.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    30 marca 2013 o 10:59

    Tak. Na przykład Acura(choć to w sumie to samo co Honda), w Toyocie VVT-i, chociaż ten system jest odpowiednikiem i-VTEC, który trochę inaczej działa.

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 7) | raportuj
    30 marca 2013 o 10:56

    To jest to samo, tzn. poprawną formą jest VTEC, a inne nazwy typu V-TEC, V-TECH itp. to tylko zwykłe pomyłki.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    30 marca 2013 o 10:56

    To jest to samo, tzn. poprawną formą jest VTEC, a inne nazwy typu V-TEC, V-TECH itp. to tylko zwykłe pomyłki.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 marca 2013 o 10:47

    I się zaczyna wojna...jasne, że można władować wielkiego dwunastocylindrowca, ba, można nawet silnik odrzutowy włożyć, ale po co? Chodzi o potencjał silnika. Z V12 "każdy głupi" potrafi osiągnąć dużą moc, ale prawdziwą sztuką jest uzyskać z tzw. "kosiarki" Hondy, 1.6 w VTECu który w serii ma 160 km, ponad 400 koni co nie jest niemożliwe. Robicie wojne na silniki, moge Wam teraz odpowiedzieć wstawiając silnik od statku o mocy kilkudziesięciu tysięcy koni, ale znowu pada pytanie, po co?! Przemyślcie sobie, a w duchu i tak kochajcie te swoje bycze "fał dwunastki" lub "kosiareczki" Hondy. Dziękuje, dobranoc.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    30 marca 2013 o 10:36

    Civic VI gen....poza tym, zobacz co jest napisane na przednim pasie ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 marca 2013 o 18:36

    Dzięki za uświadomienie, ale materiał jest już na głównej i nie mogę tytułu zmienić...na przyszłość będę wiedział ;)

    [materiał]
    Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
    29 marca 2013 o 14:33

    A ściślej oddziaływanie przeszkody powodującej nagłe wytracenie energii auta/motocykla co z kolei prowadzi do odkształcenia karoserii i "miotanie jak szatan" pasażerami :DD

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    29 marca 2013 o 14:18

    Nie chodzi mi o nazwe sprzętu bo to normalne, że ich się nie spolszcza, ale o "drwena"...

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    28 marca 2013 o 18:18

    Można po polsku? :D

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
    28 marca 2013 o 17:31

    Remi Gaillard Na YT można zobaczyć więcej jego wyczynów: http://www.youtube.com/user/nqtv

    « poprzednia 1 226 27 28 29 30 31 32 33 34 35 3638 39 następna »