Profil użytkownika
Sarge
Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: | 7 grudnia 2012 - 19:53 |
Ostatnio: | 29 stycznia 2022 - 1:23 |
Gadu-gadu: | 9172229 |
O sobie: |
Niby technikum informatyczne, ale wariat na punkcie motoryzacji. Głównie JDM choć VAGi niektóre też. Muscle też niektóre zacne, ale to tylko niestety jako marzenia. Plany na pierwsze autko to Civic V gen w HB. |
- Materiałów na głównej: 367 z 428 (61 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 27865
- Komentarzy: 959
- Punktów za komentarze: 1110
« poprzednia 1 2 … 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 … 38 39 następna »
Tego dokładnie nie wiem, ale zadaniem iVTEC jest lepsze gospodarowanie paliwem, tj. ekonomia jazdy a nie zwiększenie mocy tak jak przy zwykłym VTECu. Ponadto iVTEC jest regulowany płynnie a pierwotny VTEC był włączany przy określonych obrotach(dziś spotyka się kilku stopniowe układy).
Jeśli już to iVTEC. Bo w obu tych systemach elementem wykonawczym jest koło zębate, ale w przeciwieństwie do iVTECa, VANOS posiada tylko dwa stopnie.
BMW GÓRA, BMW dół, naucz się pisać, bo mnie strzeli ch*j...:D
Fajna rejestracja: "ELO"! :D
No trochę czytałem przed napisaniem tego i informacje, że to zostało wymyślone przez Niemców były w Internecie a o Amerykanach nic nie pisali. Podasz źródło takich informacji?
No trochę czytałem przed napisaniem tego i informacje, że to zostało wymyślone przez Niemców były w Internecie a o Amerykanach nic nie pisali. Podasz źródło takich informacji?
Proszę bardzo wyjaśnienie: " Fazy rozrządu w spalinowych silnikach tłokowych , są to momenty otwarcia i zamknięcia zaworu ssącego i wydechowego w stosunku do górnego martwego położenia i dolnego martwego położenia tłoku wyrażone w stopniach obrotu wału korbowego ." (cytat z Wikipedii: http://pl.wikipedia.org/wiki/Faza_rozrządu ) W skrócie: momenty otwarcia i zamknięcia zaworów wyrażone w stopniach obrotu wału korbowego. Jeśli koło zmiennych faz rozrządu zmieni swoje położenie względem wałka rozrządu to wtedy fazy będą już inne, ponieważ zawory otworzą się w inny momencie oraz w innym polożeniu korby.
Proszę bardzo wyjaśnienie: " Fazy rozrządu w spalinowych silnikach tłokowych , są to momenty otwarcia i zamknięcia zaworu ssącego i wydechowego w stosunku do górnego martwego położenia i dolnego martwego położenia tłoku wyrażone w stopniach obrotu wału korbowego ." (cytat z Wikipedii: http://pl.wikipedia.org/wiki/Faza_rozrządu ) W skrócie: momenty otwarcia i zamknięcia zaworów wyrażone w stopniach obrotu wału korbowego. Jeśli koło zmiennych faz rozrządu zmieni swoje położenie względem wałka rozrządu to wtedy fazy będą już inne, ponieważ zawory otworzą się w inny momencie oraz w innym polożeniu korby.
Ja tylko wyprowadzam ludzi z błędu. iVTEC reguluje fazy rozrządu ponieważ zmienia przekazywany moment obrotowy z koła zębatego na wałek rozrządu, tj. otwarcie zaworów odbywa się w innym momencie. Na logike, jak regulacja wzniosu zaworów może zmieniać fazy rozrządu? Doczytaj o działaniu iVTEC i wtedy pogadamy ;)
Ja tylko wyprowadzam ludzi z błędu. iVTEC reguluje fazy rozrządu ponieważ zmienia przekazywany moment obrotowy z koła zębatego na wałek rozrządu, tj. otwarcie zaworów odbywa się w innym momencie. Na logike, jak regulacja wzniosu zaworów może zmieniać fazy rozrządu? Doczytaj o działaniu iVTEC i wtedy pogadamy ;)
Już śpieszę sprostować: VTEC to nie zmienne fazy rozrządu, często jest to mylone, ja sam niedawno dopiero zacząłem to rozróżniać. VTEC czyli system ZMIENNEGO WZNIOSU I CZASU OTWARCIA ZAWORÓW stosuje jedynie Honda/Acura, natomiast to właśnie iVTEC jest stosowany przez innych producentów jak np. Toyota(VVT-i) lub Renault. Jeśli chcecie mogę również opisać system zmiennych faz rozrządu czyli iVTEC.
Już śpieszę sprostować: VTEC to nie zmienne fazy rozrządu, często jest to mylone, ja sam niedawno dopiero zacząłem to rozróżniać. VTEC czyli system ZMIENNEGO WZNIOSU I CZASU OTWARCIA ZAWORÓW stosuje jedynie Honda/Acura, natomiast to właśnie iVTEC jest stosowany przez innych producentów jak np. Toyota(VVT-i) lub Renault. Jeśli chcecie mogę również opisać system zmiennych faz rozrządu czyli iVTEC.
iVTEC*
iVTEC*
Tak. Na przykład Acura(choć to w sumie to samo co Honda), w Toyocie VVT-i, chociaż ten system jest odpowiednikiem i-VTEC, który trochę inaczej działa.
Tak. Na przykład Acura(choć to w sumie to samo co Honda), w Toyocie VVT-i, chociaż ten system jest odpowiednikiem i-VTEC, który trochę inaczej działa.
To jest to samo, tzn. poprawną formą jest VTEC, a inne nazwy typu V-TEC, V-TECH itp. to tylko zwykłe pomyłki.
To jest to samo, tzn. poprawną formą jest VTEC, a inne nazwy typu V-TEC, V-TECH itp. to tylko zwykłe pomyłki.
I się zaczyna wojna...jasne, że można władować wielkiego dwunastocylindrowca, ba, można nawet silnik odrzutowy włożyć, ale po co? Chodzi o potencjał silnika. Z V12 "każdy głupi" potrafi osiągnąć dużą moc, ale prawdziwą sztuką jest uzyskać z tzw. "kosiarki" Hondy, 1.6 w VTECu który w serii ma 160 km, ponad 400 koni co nie jest niemożliwe. Robicie wojne na silniki, moge Wam teraz odpowiedzieć wstawiając silnik od statku o mocy kilkudziesięciu tysięcy koni, ale znowu pada pytanie, po co?! Przemyślcie sobie, a w duchu i tak kochajcie te swoje bycze "fał dwunastki" lub "kosiareczki" Hondy. Dziękuje, dobranoc.
Civic VI gen....poza tym, zobacz co jest napisane na przednim pasie ;)
Dzięki za uświadomienie, ale materiał jest już na głównej i nie mogę tytułu zmienić...na przyszłość będę wiedział ;)
A ściślej oddziaływanie przeszkody powodującej nagłe wytracenie energii auta/motocykla co z kolei prowadzi do odkształcenia karoserii i "miotanie jak szatan" pasażerami :DD
Nie chodzi mi o nazwe sprzętu bo to normalne, że ich się nie spolszcza, ale o "drwena"...
Można po polsku? :D
Remi Gaillard Na YT można zobaczyć więcej jego wyczynów: http://www.youtube.com/user/nqtv