Momencik, trwa przetwarzanie danych
Zamieszcza materiały od: |
4 sierpnia 2013 - 17:06 |
Ostatnio: |
31 stycznia 2017 - 21:44 |
-
Materiałów na głównej: 138 z 143 (5 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 5341
- Komentarzy: 318
- Punktów za komentarze: 360
Tak tak Drodzy Motokillerzy, Scuderia Ferrari wzięła początki od Alfa Romeo. Emblemat "Cavallino Rampante" zaistniał na samochodzie właśnie tej marki, a to dlatego że twórca marki SF znany jako Enzo Ferrari był kiedyś kierowcą wyścigowym i jeździł dla Alfa Romeo.
25 października 2013, 20:11
przez
Ronin
(
PW)
|
Skomentuj
Pierwszy seryjny samochód z silnikiem Wankla (2 wirujące tłoki) o pojemności 982 ccm i mocy od 110 - 130 KM w zależności od generacji silnika.
24 października 2013, 11:47
przez
Ronin
(
PW)
|
Skomentuj
Rajdówka grupy B, następczyni Ascony 400.
Silnik: R4 2410 ccm DOHC 16V (Cosworth)
Moc: 275 KM przy 7200 obr./min.
Moment obr.: 300 Nm przy 5200 obr./min.
24 października 2013, 15:17
przez
Ronin
(
PW)
|
Skomentuj
Jeszcze jeden japoński klasyk
24 października 2013, 14:40
przez
Ronin
(
PW)
|
Skomentuj
Produkowana również w wersji 4 drzwiowej oraz 3 drzwiowym kombi.
23 października 2013, 20:32
przez
Ronin
(
PW)
|
Skomentuj (2)
Zbudowano kilka egzemplarzy prototypowych tego Fiata. Konstrukcję stworzono w oparciu o podzespoły radzieckiego samochodu Łada Niva ponieważ stworzenie własnego układu napędu było zbyt kosztowne. Niestety po testach drogowych zawieszono produkcję pomimo dobrych ocen prototypu.
Jedyny egzemplarz tego samochodu zachował się do dnia dzisiejszego w Muzeum Nauki i Techniki w Warszawie.
23 października 2013, 21:02
przez
Ronin
(
PW)
|
Skomentuj