Profil użytkownika
NightStalker93
Turbowymiatacz
Zamieszcza materiały od: | 10 listopada 2013 - 20:16 |
Ostatnio: | 28 stycznia 2019 - 19:52 |
- Materiałów na głównej: 565 z 598 (33 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 17183
- Komentarzy: 241
- Punktów za komentarze: 230
@MotoManiaczka: Tylko, że nowe auta są specjalnie tak zaprojektowane, żeby przyjęły jak największą siłę uderzenia, dlatego właśnie według Ciebie są one bardziej rozwalone bo tak właśnie ma być. Im auto bardziej pogięte tym siła bardziej na nim się rozłożyła w związku z tym kierowca/pasażer nie odczuli aż tak tej siły na sobie. Co z tego, że w starych autach zegnie się np. tylko maska, skoro kierowca/pasażer dozna dużo większych obrażeń? A co do filmików to dziękuję za samochód, w którym rozbijam własną głową szybę (maluch) - czy to jest bezpieczne? Albo zwróć uwagę w przypadku trabanta na szyję manekina - kręgi szyjne przerwane/uszkodzone jak nic... (reszty filmików już nie oglądałem, więc się nie wypowiem) Nie obraź się, bo nie chodzi o hejty (każdy może czegoś nie wiedzieć), ale może właśnie Ty powinnaś troszkę poczytać o tym jak zaprojektowane są strefy zgniotu w nowocześniejszych samochodach?
@Suuchy: W sensie, że z rantem?
Co to za maszynka do rolowania nadkoli? P.S Ktoś wie gdzie w woj. dolnośląskim właśnie profesjonalnie mi coś takiego zrobią (pytam na zapas)?
@zolansky: Dzięki ;)
Ktoś wie coś na temat tego zderzaka? Bo dosyć ciekawie to wygląda ;)
BŁAGAM WAS!!!!!!! Przestańcie podpisywać obrazki z Polonezem polskie AE86!!! To nawet obok nie stało! Teraz gimbaza proszę zacząć hejty i minusować...
@kdominik12: Czyli to samo co u mnie ;)
Wrzuć więcej fotek. Co pod maską? ;)
@Memek93: Ja już to zrobiłem :P
@Warg: No ja osobiście stawiałem na uszczelniacze, bo dym jest lekko ciemniejszy jak się depnie, ale to się dopiero okaże.
@Aikanaro: Co do rudej to: krawędzie maski, dół tylnej klapy, listwa pod tylną klapą, wokół otworów na lewarek, za nadkolem pasażera nad zderzakiem i dół jednych drzwi. Nad modyfikacjami zawieszenia i w ogóle jakimi kolwiek będę myślał dopiero jak doprowadzę samochód do zadowalającego mnie stanu użytkowego. Na ten moment muszę przede wszystkim wymienić tylne sprężyny (okazało się, że są połamane), tylne amory, drążki kierownicy i tuleje.
Jest trochę do zrobienia. Niestety rudy już się za nią wziął, zawieszenie stuka i czasami poskrzypuje, a silnik bierze trochę oleju. Ale radość z jazdy... BEZCENNA :D
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 29 września 2014 o 21:40
W końcu jakaś modelka, która przynajmniej udaje, że sprawdza stan oleju, a nie tak jak ostatnio widziałem z wiertarką do silnika XD
Czy ona trzyma w ręku wiertarkę? O_O
Ja najbardziej z tej listy pożądam starego Datsun'a
@Carbon: Nigdy nie sądziłem, że spodoba mi się ten model. Myślałem cały czas raczej o BMW E46. Przypadkiem trafiłem właśnie na Prelude III generacji na portalu aukcyjnym i coś mnie urzekło w tym samochodzie. Niestety aukcja uciekła, nie wiem czy po prostu się skończyła, czy ktoś kupił tę pękną Hondę i cały czas nie mogę przeboleć, że nic z tym nie zrobiłem wcześniej :/
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2014 o 23:44
@Ozi96: Nie wątpię, że widoczność jest znacznie lepsza, ale jeśli na drodze razi innych kierowców tak jak mnie z ekranu komputera, to wypadałoby pomyśleć nad zmianą. (Może po prostu zwykłe żarówki halogenowe z białą barwą? Bo lampy z odbłyśnikami nie są przystosowane do xenonów i potem mamy właśnie taki efekt, że oślepiamy innych)
@Danny31: Każdy ma swój gust, sam też nie przepadam, ale myślę że swoją wypowiedź mogłeś ubrać w inne słowa...
@nitro997: Tak jak napisał kolega z przodu: maska, zderzak, nerki, lampy, kierunki, panele boczne (wraz z kierunkami). Z tyłu jedynie wzór na lampach (przedlift - kierunki na górze, polift - kierunki pociągnięte wzdłuż żarówek od wstecznego). No i w środku jeśli mówimy o materiale, a nie skórze to wzór tapicerki, kierownica też ciut inna, chociaż w ostatnich przedliftach wnętrze już chyba poliftowe wchodziło. Z wyglądu to chyba wszystko i gama silników trochę inna. Tutaj masz akurat silniki w sedanie jakie były w jakich latach (E46 sedan przeszły lift w 2001, coupe i cabrio chyba trochę później), ale jak cofniesz to inne budy też będą. http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/bmw/seria-3/e46/sedan/
@Aroo: Pierwsze słyszę, że były M3 E46 po lifcie...
@Derve: Z tego co ja się orientuję kolego to w nowych oznaczeniach M3 to sedan, a M4 to coupe/cabriolet
@Dzela: Na klapie jest znaczek Astona ;)
@vtec69: Żeby mogły cyknąć fotkę autu jadącemu z naprzeciwka.
Jak wczoraj przeglądałem poczekalnię to inny opis zapamiętałem xD
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 czerwca 2014 o 14:09
Jak nazywa się ten model felg, bo poszukuję takich samych? ;)