Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Mlodye36

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 28 czerwca 2012 - 8:35
    Ostatnio: 18 czerwca 2016 - 21:26
    • Materiałów na głównej: 119 z 119
    • Punktów za materiały: 8545
    • Komentarzy: 859
    • Punktów za komentarze: 1230
     
    Piękny widok –
    5 marca 2013, 13:39 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    50 lat 911-stki – "Kiedy Porsche 901 debiutowało we wrześniu 1963 roku na salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie, nikt nie przypuszczał, że auto odniesie tak olbrzymi sukces. 911-stka obchodzi w tym roku pięćdziesięciolecie. Przez ten czas sprzedano ponad 800 tysięcy sztuk, a Porsche 911 stało się ikoną i wzorem samochodu sportowego.
W momencie debiutu legendarnego dziś modelu Porsche, nosił on nazwę 901. Peugeot zastrzegł sobie jednak prawo do nazewnictwa swoich samochodów trzycyfrowymi liczbami z zerem w środku. Wówczas autu nadano oznaczenie 911, które teraz jednoznacznie przywodzi na myśl charakterystyczną linię nadwozia nawet laikom motoryzacji. Wszystkie sześć kolejnych generacji modelu charakteryzuje się stylistyką wyznaczoną przez pierwowzór zaprojektowany przez Ferdinanda Porsche, silnikiem umieszczonym z tyłu, zaawansowaną technologią jak na swoje czasy i wieloma sukcesami w wyścigach. Każda nowa odmiana modelu budowana jest od zera przez inżynierów z Zuffenhausen i demonstruje moc innowacji marki Porsche.
Dla marki rok 2013 jest szczególny ze względu na ten jubileusz. Przez cały rok planowane są różnego rodzaju obchody okrągłej rocznicy powstania 911-stki. W Muzeum Porsche w Stuttgarcie odbywały się będą specjalne wystawy - na "Retro Classics" w marcu eksponatami będą auta, które stały się kamieniami milowymi w historii modelu, a od czerwca do września wystawa poświęcona będzie historii i rozwojowi Porsche 911. Oprócz tego, marka wysłała oryginalną wersję z 1967 roku na objazd pięciu kontynentów. Zabytkowe auto będzie gościem wielu międzynarodowych targów, prestiżowych wystaw i historycznych wyścigów."
    "Kiedy Porsche 901 debiutowało we wrześniu 1963 roku na salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie, nikt nie przypuszczał, że auto odniesie tak olbrzymi sukces. 911-stka obchodzi w tym roku pięćdziesięciolecie. Przez ten czas sprzedano ponad 800 tysięcy sztuk, a Porsche 911 stało się ikoną i wzorem samochodu sportowego.
    W momencie debiutu legendarnego dziś modelu Porsche, nosił on nazwę 901. Peugeot zastrzegł sobie jednak prawo do nazewnictwa swoich samochodów trzycyfrowymi liczbami z zerem w środku. Wówczas autu nadano oznaczenie 911, które teraz jednoznacznie przywodzi na myśl charakterystyczną linię nadwozia nawet laikom motoryzacji. Wszystkie sześć kolejnych generacji modelu charakteryzuje się stylistyką wyznaczoną przez pierwowzór zaprojektowany przez Ferdinanda Porsche, silnikiem umieszczonym z tyłu, zaawansowaną technologią jak na swoje czasy i wieloma sukcesami w wyścigach. Każda nowa odmiana modelu budowana jest od zera przez inżynierów z Zuffenhausen i demonstruje moc innowacji marki Porsche.
    Dla marki rok 2013 jest szczególny ze względu na ten jubileusz. Przez cały rok planowane są różnego rodzaju obchody okrągłej rocznicy powstania 911-stki. W Muzeum Porsche w Stuttgarcie odbywały się będą specjalne wystawy - na "Retro Classics" w marcu eksponatami będą auta, które stały się kamieniami milowymi w historii modelu, a od czerwca do września wystawa poświęcona będzie historii i rozwojowi Porsche 911. Oprócz tego, marka wysłała oryginalną wersję z 1967 roku na objazd pięciu kontynentów. Zabytkowe auto będzie gościem wielu międzynarodowych targów, prestiżowych wystaw i historycznych wyścigów."
    23 lutego 2013, 18:47 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Coś dla fanów jednośladów – Trochę wstyd, że tego nie wiem, ale co to za motocykl?
    Trochę wstyd, że tego nie wiem, ale co to za motocykl?
    23 lutego 2013, 12:43 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Takie małe porównanie –
    22 lutego 2013, 10:44 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (23)
    BMW w dobrym towarzystwie –
    22 lutego 2013, 10:47 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękne ujęcie BMW m3 e92 –
    20 lutego 2013, 18:20 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Piękne BMW i Piękna Pani. –
    20 lutego 2013, 18:27 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e36 Coupe – Wystarczą oryginalne felgi i gleba i jest pięknie
    Wystarczą oryginalne felgi i gleba i jest pięknie
    17 lutego 2013, 1:43 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Piękna i Bestia – BMW e30 w doborowym towarzystwie
    BMW e30 w doborowym towarzystwie
    17 lutego 2013, 1:47 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ciekawostka o historii prawa jazdy – Pierwszym posiadaczem samochodowego prawa jazdy był Karl Friedrich Benz. Twórca późniejszego koncernu motoryzacyjnego Daimler-Benz. Otrzymał on pierwsze w historii prawo jazdy 1 sierpnia 1888 roku. Jako powszechny dokument prawo jazdy zostało poraz pierwszy wprowadzone we Francji w roku 1893 każdy kierowca w Paryżu musiał je posiadać a od roku 1899 już w całym kraju. W Polsce prawo jazdy zostało wprowadzone dopiero w roku 1918, a przepisy dotyczące kierowców zostały uporządkowane dopiero w 1921 roku. W tym samym momencie wyodrębnion o kategorię praw jazdy i zostało ustalone minimum wiekowe 18 lat. Przez pierwszy okrez prawo jazdy było wydawane na trzy lata i obowiązywało one wszystkich, którzy kierowali pojazdami, które przekraczały prędkość 10km/h. Posiadanie prawa jazdy było dość rzadkim zjawiskiem, ponieważ zarówno egzamin jak i kurs były stosunkowo trudne. Przez ostrą selekcję uprawnienia do prowadzenia samochodów uzyskiwało tylko około 20% kandydatów.
    Pierwszym posiadaczem samochodowego prawa jazdy był Karl Friedrich Benz. Twórca późniejszego koncernu motoryzacyjnego Daimler-Benz. Otrzymał on pierwsze w historii prawo jazdy 1 sierpnia 1888 roku. Jako powszechny dokument prawo jazdy zostało poraz pierwszy wprowadzone we Francji w roku 1893 każdy kierowca w Paryżu musiał je posiadać a od roku 1899 już w całym kraju. W Polsce prawo jazdy zostało wprowadzone dopiero w roku 1918, a przepisy dotyczące kierowców zostały uporządkowane dopiero w 1921 roku. W tym samym momencie wyodrębnion o kategorię praw jazdy i zostało ustalone minimum wiekowe 18 lat. Przez pierwszy okrez prawo jazdy było wydawane na trzy lata i obowiązywało one wszystkich, którzy kierowali pojazdami, które przekraczały prędkość 10km/h. Posiadanie prawa jazdy było dość rzadkim zjawiskiem, ponieważ zarówno egzamin jak i kurs były stosunkowo trudne. Przez ostrą selekcję uprawnienia do prowadzenia samochodów uzyskiwało tylko około 20% kandydatów.
    10 lutego 2013, 23:33 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)