Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Lo3ek

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 17 stycznia 2013 - 20:39
    Ostatnio: 15 maja 2017 - 22:58
    • Materiałów na głównej: 77 z 104 (27 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 4373
    • Komentarzy: 89
    • Punktów za komentarze: 107
     
    Czyli to on zszedł na kolano –
    7 maja 2013, 12:17 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Faktopedia,pl

    2 krotny mistrz świata w połowie polakiem – A jednak mamy polskiego mistrza świata w F1
    A jednak mamy polskiego mistrza świata w F1
    7 maja 2013, 12:15 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Faktopedia.pl

    Czy wiedziałeś, że... –
    7 maja 2013, 12:12 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Faktopedia.pl

    Audi Karmann Asso Di Picche – Audi Karmann Asso Di Picche zaprojektowane przez studio projektowe Italdesign słynnego Giorgietto Giugiaro, autora najważniejszych modeli Volkswagena z pierwszej połowy lat siedemdziesiątych: Golfa, Passata i Scirocco.
    Audi Karmann Asso Di Picche zaprojektowane przez studio projektowe Italdesign słynnego Giorgietto Giugiaro, autora najważniejszych modeli Volkswagena z pierwszej połowy lat siedemdziesiątych: Golfa, Passata i Scirocco.
    5 maja 2013, 19:01 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    KTM RC8 – Jest Piękny!  
Dane techniczne:
Typ	Czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie V
Chłodzenie	Cieczą
Rozrząd	DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa	1148 cm3
Średnica x skok tłoka	103 x 69 mm
Stopień sprężania	12,5 : 1
Moc maksymalna	154KM przy 10 000 obr/min
Maksymalny moment obr.	120Nm przy 8000 obr/min
Zasilanie	Wtrysk Keihin, 52mm
Smarowanie	Z suchą misą olejową
Rozruch	Elektryczny
Akumulator	12V 11,2Ah
Zapłon	CDI
Przeniesienie napędu
Sprzęgło	Wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów	6 stopniowa
Przeniesienie końcowe	Łańcuch o-ring
Podwozie
Rama	Stalowa chromowo- molibdenowa, grzbietowa, otwarta
Zawieszenie przód	Widelec upside- down White Power, śr. goleni 43 mm, skok 120 mm
Zawieszenie tył	Wahacz aluminiowy, pojedynczy element tłumiąco-resorujący White Power, skok 125 mm, pełna regulacja
Hamulec przedni	Podwójny tarczowy o średnicy 320mm, radialne czterotłoczkowe zaciski
Hamulec tylni	Pojedyncza tarcza o średnicy 220 mm, dwutłoczkowy zacisk
Ogumienie przód	120/70 ZR17
Ogumienie tył	190/55 ZR17
Wymiary i masy
Wysokość siedzenia	805- 825 mm
Rozstaw osi	1430 mm
Masa do jazdy	188 kg
Masa z paliwem (wg producenta)	199 kg
Zbiornik paliwa	16,5 l
    Jest Piękny!
    Dane techniczne:
    Typ Czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie V
    Chłodzenie Cieczą
    Rozrząd DOHC, 4 zawory na cylinder
    Pojemność skokowa 1148 cm3
    Średnica x skok tłoka 103 x 69 mm
    Stopień sprężania 12,5 : 1
    Moc maksymalna 154KM przy 10 000 obr/min
    Maksymalny moment obr. 120Nm przy 8000 obr/min
    Zasilanie Wtrysk Keihin, 52mm
    Smarowanie Z suchą misą olejową
    Rozruch Elektryczny
    Akumulator 12V 11,2Ah
    Zapłon CDI
    Przeniesienie napędu
    Sprzęgło Wielotarczowe, mokre
    Skrzynia biegów 6 stopniowa
    Przeniesienie końcowe Łańcuch o-ring
    Podwozie
    Rama Stalowa chromowo- molibdenowa, grzbietowa, otwarta
    Zawieszenie przód Widelec upside- down White Power, śr. goleni 43 mm, skok 120 mm
    Zawieszenie tył Wahacz aluminiowy, pojedynczy element tłumiąco-resorujący White Power, skok 125 mm, pełna regulacja
    Hamulec przedni Podwójny tarczowy o średnicy 320mm, radialne czterotłoczkowe zaciski
    Hamulec tylni Pojedyncza tarcza o średnicy 220 mm, dwutłoczkowy zacisk
    Ogumienie przód 120/70 ZR17
    Ogumienie tył 190/55 ZR17
    Wymiary i masy
    Wysokość siedzenia 805- 825 mm
    Rozstaw osi 1430 mm
    Masa do jazdy 188 kg
    Masa z paliwem (wg producenta) 199 kg
    Zbiornik paliwa 16,5 l
    26 kwietnia 2013, 20:34 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    zarchiwizowany
    True story –
    28 kwietnia 2013, 2:24 przez Lo3ek (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    JebzDzidy

    Ferrari California – Jak dla mnie najładniejsze Ferrari na  świecie
    Jak dla mnie najładniejsze Ferrari na świecie
    21 kwietnia 2013, 20:09 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    zarchiwizowany
    Nisko moze byc – Ale bez przesady
    Ale bez przesady
    23 kwietnia 2013, 15:22 przez Lo3ek (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Jeb Z dzidy

    zarchiwizowany
    Czyli chińskie Ferrari
    23 kwietnia 2013, 14:20 przez Lo3ek (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj