Profil użytkownika
Kalyp
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 1 stycznia 2013 - 13:03 |
Ostatnio: | 5 października 2019 - 23:38 |
- Materiałów na głównej: 5 z 5
- Punktów za materiały: 358
- Komentarzy: 177
- Punktów za komentarze: 323
« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 następna »
Zginą przez własną brawurę... Jak by miał więcej oleju w głowie to by żył... Smutne ale prawdziwe.
Jeśli można wiedzieć to w jakiej budzie wylądował ?
Mają rozmach skurczybyki :)
s62b50 marzenie :)
Nawet pedały nie wiedzą jak siekierę trzymać hehe
Też mam e30. Wsadziłem w moją wiele czasu i pieniędzy ale za każdym razem kiedy wsiadam za kółko przenoszę się do innej epoki :) A widok ludzi oglądających się = bezcenny. PZDR dla pasjonatów starych BMW !
Zgadzam się z przedmówcą :) Ktoś się zdrowo pomylił.
Nie bierz is'a bo będziesz narzekał. Szukaj 6 cyl m50 bo są debilo-odporne :)
Zabawa się zaczyna od 6 w rzędzie i od 8 w "fałce" :) Przy czym 12 cylindrów w BMW to poezja ;]
Jeśli jest tak trwały jak Hilux to TAK ! :)
Motocyklistę od idioty łatwo rozróżnić. Motocyklista ma "prostą" tablicę rejestracyjną idiota zaś nie :) Osobniki którzy zaginają rejestracje to pozerzy którzy myślą że wszystko im wolno. Tyle na ten temat !
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2013 o 8:48
Jak za dobra swap nie zapłacisz to jeździć nie będzie. Polecam AiE w Łoniowie. Mi wywalili seryjne m20b20 na m52b28 i jeździ bez zarzutów. Chłopaki naprawdę dobre swapy ogarniają tylko trzeba adekwatnie zapłacić. Co do m20 jeśli bym miał zostawiać to tylko po zmianie na m20b25 z późniejszym strokerem tylko to już duużą kolekcjonerką zalatuje a mi auto potrzebne jest do jazdy na co dzień. M20 zostawiłem na (później) może zbuduję hybrydę ale zobaczymy jak będzie. Co do materiałów : POWODZENIA W MODACH !!
Ładnie wygląda to m20 :) Ja na Twoim miejscu pochował bym jeszcze ile się da i gdzie się da wężyki i kable.
Pytanie zasadnicze. Co siedzi pod maską i jakim paliwem zasilane ?
Ja też myślałem ,że seria jest spoko. Ale niestety m20 to już przeżytek. Chyba ,że chcesz z niego robić hybrydę czyli tzw stroker.Jest to wyjście tylko trzeba mieć budżet ok 8k zł żeby wyglądało i jeździło. W polsce jest tylko jeden człowiek który potrafi to ogarnąć bezbłędnie. Znawcy wiedzą o kogo chodzi. Pzdr.
Jeśli 6 cylindrów to tylko w rzędzie :)
Ja osobiście mam m52b28 pod maską w e30 i nie narzekam. Swaperzy w AiE zrobili wszystko jak należy nawet z podłączeniem seryjnej klimy z m20. Samochód hula jak wiatr. Odpala obroty trzyma i ani grama płynów nie zżera. Generalnie swap jest dobrym rozwiązaniem tylko zależy jak kto go zrobi. Stare beemki potrafią przenieść człowieka w czasie ale bez odpowiedniego wkładu finansowego jeździć nie będą... Takie są realia. Cały czas coś wyskoczy. Ale wrażenia z jazdy bezcenne :)
Zmiana na m50b25 ;)
Prawdziwi dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają powiem tylko ,że tani nie był :) A od serii da się zejść -100mm czyli grubo.
Amory są oba tylko tak mi się wyciągnęło :)
Jeśli dajecie minus to też poproszę o adekwatne komentarze.
Każdy 2t jest drogi w eksploatacji. Nie ważne czy to KTM czy japończyk tłok i pierścienie średnio co 50 mocno wyjeżdżonych motogodzin trzeba wymieniać a po pary wymianach głowice też i tu się robią koszta... Ale mocy ma od groma za to :)
18 już są trochę przesadzone. 17 w e30 to jest max który naprawdę fajnie wygląda. Pzdr
Jak widzę naklejki na samochodach "pokaż cycki dam ci ciastko" to aż mi się rzygać chce...
Gość ma pewnie kompleksy :)