Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Kaczogrod758

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 21 lipca 2013 - 10:37
    Ostatnio: 8 sierpnia 2016 - 0:11
    O sobie:

    Nie pracujący wciąż edukujący się jeszcze nastolatek :P W wolnych chwilach lubię pobawić się z lepszym lub gorszym efektem programami graficznymi gdzie jak to motomaniak snuję i planuję jakie auta chciałbym mieć :) Niekiedy efekty takich prac będę starał się tutaj zamieszczać :)

    • Materiałów na głównej: 23 z 33 (10 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 945
    • Komentarzy: 3292
    • Punktów za komentarze: 2105
     
    A jednak! – Swego czasu w internecie pojawiła się wizja dość radykalnego tuningu dla Poloneza w wersji Coupe. Zastanawiałem się czy ktoś zrealizuje tę wizję. Okazuje się że została wykonana... nie spodziewałem się jednak że to odbędzie się w Tajlandii. Mimo iż nie jest to Coupe i tak wygląda bandycko. Więcej zdjęć w źródle.
    Swego czasu w internecie pojawiła się wizja dość radykalnego tuningu dla Poloneza w wersji Coupe. Zastanawiałem się czy ktoś zrealizuje tę wizję. Okazuje się że została wykonana... nie spodziewałem się jednak że to odbędzie się w Tajlandii. Mimo iż nie jest to Coupe i tak wygląda bandycko. Więcej zdjęć w źródle.
    Audi 90 Quattro IMSA GTO – W roku 1989 Audi buduje chyba najbardziej zwariowaną maszynę torową jaką widziano. Powstaje bowiem 90 Quattro IMSA GTO. 

Auto ważące nieco ponad 1200 kilogramów otrzymuje ponad 700 koni wykrzesanych z silnika 2.2 turbo. Średnio na jeden kilogram masy przypada ponad 1.6 KM. Przy niewielkiej masie, ogromnej mocy i równie wielkiemu momentowi (720 NM) auto jest katapultowane do 100 km/h w czasie 3 sekund. Również prędkość maksymalna imponuje - 310 km/h. 

IMSA (International Motor Sports Association) seria amerykańskich wyścigów organizowana w latach 70, 80 i 90. Udział w wyścigach brały/biorą samochody z całego świata, jeżdżąc po amerykańskich torach. 


Również ktoś pragnął posiadać taką wersję wyścigowe Audi więc postanowił zbudować własną replikę.

http://buildthreads.wordpress.com/2009/10/30/audi-90-imsa-gto-replika/
    W roku 1989 Audi buduje chyba najbardziej zwariowaną maszynę torową jaką widziano. Powstaje bowiem 90 Quattro IMSA GTO.

    Auto ważące nieco ponad 1200 kilogramów otrzymuje ponad 700 koni wykrzesanych z silnika 2.2 turbo. Średnio na jeden kilogram masy przypada ponad 1.6 KM. Przy niewielkiej masie, ogromnej mocy i równie wielkiemu momentowi (720 NM) auto jest katapultowane do 100 km/h w czasie 3 sekund. Również prędkość maksymalna imponuje - 310 km/h.

    IMSA (International Motor Sports Association) seria amerykańskich wyścigów organizowana w latach 70, 80 i 90. Udział w wyścigach brały/biorą samochody z całego świata, jeżdżąc po amerykańskich torach.


    Również ktoś pragnął posiadać taką wersję wyścigowe Audi więc postanowił zbudować własną replikę.

    http://buildthreads.wordpress.com/2009/10/30/audi-90-imsa-gto-replika/
    Tej wersji 205 jeszcze nie widziałem na oczy – 205 GTi T16 czyli baza dla potwornie szybkiej rajdówki grupy B. Jestem naprawdę ciekaw czy jest w Polsce choć jeden jeżdżący egzemplarz
    205 GTi T16 czyli baza dla potwornie szybkiej rajdówki grupy B. Jestem naprawdę ciekaw czy jest w Polsce choć jeden jeżdżący egzemplarz
    4 stycznia 2014, 13:14 przez Kaczogrod758 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)