Profil użytkownika
FireWall
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 8 kwietnia 2012 - 13:14 |
Ostatnio: | 22 lipca 2019 - 18:58 |
- Materiałów na głównej: 14 z 22 (8 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 1245
- Komentarzy: 213
- Punktów za komentarze: 211
« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 następna »
Za małolata łaziłem z tatą po fabryce tych cudów :) Silniki pancerne i niesamowicie mocne- praktycznie nie do zdławienia, w razie potrzeby same dodawały gazu :)
fajne daily/missle masz :)
Przy tej mocy- średnio istotny problem :D
@sheepster: zatem tak wygląda kawałek szczęścia na ziemi :)
@sheepster: a za złotą druga złota czy jakieś odbicie się wkradło? :)
@matiqq: ale w zmodyfikowanej wersji :P
@berton121: do mnie na uczelnie jeździ dziewczyna takim Stikiem- i obie są piękne :P
na funpage na fb chwala się pracami na RS4 więc pewnie prawda że tam będzie :)
@mateusz12452: seryjne 2.5 z lekko odchudzoną budą spokojnie tak zrobi :) ja mam iske i umie spalić dymka a do 2.5 mu daleko :P
i napis na butli: 3/4" valves fuckin' fast system :D Widziałem skubańca na żywo i piękny jest :)
@wenek17: 200hp dźwigną spokojnie- wiadomo, że pod warunkiem że silnik nie jest wyjściowo trup ;)
@Jurga: pisałem kiedyś z gościem co to ogarnia, dla potomnych do poczytania kilka wersji przebudowy:) Silnik nadaje się do dłubania, ale osiąganie sporych przyrostów bez doładowania jest bardzo kosztowne. Wynika to z tego, że seria jest już dość dobrze dopracowana. Przerobiłbym tylko wydech na przelot 60 mm na dwóch tłumikach przelotowych (robimy takie wydechy jak by co). Odchudziłbym zamach. Założyłbym filtr stożkowy dobrej jakości w sensownej dobrze izolującej obudowie termicznej. A jak by było mało, to zamówiłbym u świątka wałki GT i zleciłbym wysterowanie wszystkiego ecumasterem. Realnie mógłbyś na tym osiągnąć do 175 - 180 km. Jak nadal byłoby Ci mało, to trzeba by kupić wał od M47, tłoki od s50, większe zawory, obrobić głowicę, założyć wałki GTR i ITB przerobione z przepustnic od M3. Wtedy miałbyś 2,3 L i jakieś 220-230 koni. Ale to już są spore koszty. To sugeruję odchudzone koło zamachowe, wydech i dolot, będzie ze 155 kucy
@Jurga: fajne fajne, ale wiesz mniej więcej jakiego przyrostu się spodziewasz?
Kolektor chcesz dawać z m42b18 czy jakieś lepsze kombinacje masz na oku? :)
@brunekmistrz: wartość jest w KiloWatach
dokładnie tak, każde koło ma swój silnik elektryczny, a silnik spalinowy pełni jedynie funkcję "elektrowni"
Parkuje to u mnie pod szkołą i robi robotę ;)
Silnik już w docelowej pozycji?? Bo mam nieodparte wrażenie że nie(u mnie jest przekręcony patrząc od przodu auta w lewo) ;)
Dobry wirus na silniku siedzi ;)
Idąc w szczegóły: masa samochodu 1250KG a 280( dokładnie 281) cali sześciennych to pojemność motoru
Do mnie doszły nawet słuchy że jest jakiś gość który zajmuje się sprawdzaniem czy auto ma ubezpieczenie korzystając z baz danych pojazdów. Zasada prosta: wyczaja sobie auto w sieci i po rejestracji sprawdza czy ma OC, jak nie to wysyła pisemko w tej sprawie do właściciela.
autko fajne ale z tego co ja słyszałem to 2.0 przed liftem to skarbona jest i nie są to opinie pseudo znawców niestety
deuce1337 respect że to dojrzałeś, ja nie widzę :D
zaglądałeś pod maskę że taki pewny jesteś?
Masz więcej foto? :)