Profil użytkownika
DaN0
Turbowymiatacz
Zamieszcza materiały od: | 16 stycznia 2012 - 15:35 |
Ostatnio: | 26 stycznia 2023 - 19:54 |
- Materiałów na głównej: 1904 z 2229 (321 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 113503
- Komentarzy: 2723
- Punktów za komentarze: 1214
@matiqq: Ledwo dotarty, a przebieg pewnie i tak "skorygowany" ;)
Proszę, pryśnij na czarno ten siatex, a najlepiej zmień zderzak na ori :)
Wyżyłowane gó*no. Motoryzacjo, nie tędy!
@Ltvnsky: Inny tylny zderzak, i nadkola delikatnie szersze (widać to fajnie za przednim kołem, w S jest kawałek listwy z drzwi, a w RS się nie zmieściło :P ). Wielkiej różnicy też nie ma, ale to widać ;)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 sierpnia 2014 o 15:14
Teraz przypomina e31
Często słyszę opinię, że nikomu kompakty się nie podobają i nie mam pojęcia czemu, bo mi się nawet podoba :) Szkoda, że małe silniki tam były, bo jest krótki i fajnie by bokietem latał.
http://www.youtube.com/watch?v=UePtoxDhJSw
@Misiek1394: plany na grudzień ;) i nie na 100km, tylko 2000km :P
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2014 o 21:41
Maska jest uchylona, nadkole jest lekko wgięte do środka, ale z tym się będę bawił, jak kupię zderzak z polifta ;)
@robertoszd: Była propozycja na naszym SJZ Team, ale albo nie chcieli, albo nie mieli czym jechać...
W ciul koni i napęd na przód... -,-
I mnie tam nie było... Następnym razem sie wybierzemy ;)
Od razu widać, że ogarnia temat ;)
Jeśli to nie były kwalifikacje, tylko zwykły wyścig, to po cholere tak ryzykował i przykładał, jak przeciwników nawet widać nie było?
Siena to porządny sprzęt :D Przy 1.4 tam nie ma co sie zepsuć, tylko ta blacha...
SKAT :D przenośnik zgrzebłowy na kopalniach :P
Tylko dlaczego na grillu noł nejm i po co te LEDy w zderzaku?!
@Czarn0Bialy: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10369008_756927751026670_8813325288954423182_o.jpg
@skota741: szprajem pół mat bez bezbarwnego
@skota741: RAL 3020 wystarczająca ;) a zapachu właśnie innego nie było ;) A na zloty włączam czerwone postojówki
Widziałem, nawet na MK już takie rozwiązanie, ale moim zdaniem ma gorszą wydajność, niż turbo w komorze, dłuższa droga spalin, mają o co się ochłodzić, a w konsekwencji mniejsze ciśnienie.
Ciekawe ile by wyniosło OC na dzisiejsze czasy? :)
@Derve: nie chcę tu bronić quattro, czy coś, ale Twoim zdaniem który napęd jest najlepszy? :)
@BananQQQ: A właśnie to pierwszy samochód wszystkie pozostałe prowadził. Linii równie dobrze mogło by nie być.
@zoth: A4 w serii, nawet jeśli siedzi tam V6 2.8 ciężko cokolwiek pokazać na asfalcie, chyba, że już mokry. A halogeny mógłby sobie serio odpuścić :P