Profil użytkownika
Arczi
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 14 lipca 2012 - 20:02 |
Ostatnio: | 30 września 2015 - 14:41 |
- Materiałów na głównej: 153 z 162 (9 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 11217
- Komentarzy: 501
- Punktów za komentarze: 434
No zajebiście to wygląda nawet nie pomyślałem o tym żeby tak zrobić ale teraz wiem :D
Ja właśnie swojego też będę podpicowywał. A Twój maluszek jest kozacki i życzę powodzenia w pracach nad nim ;)
Ja o taki plasticzek będę się starał od Lutego :)
Ładnie to wygląda :)
Aż się chce płakać po prostu :(
Piękny jest dbaj o niego i nie pozwól żeby wylądował na złomie ;)
Kozacki Fiacik ;D
No nieźle. Wygląda jak z fabryki :D
Dokładnie ja tak jak Ty a potem otworzyć warsztat :)
Polakieruj go na pomarańczowy,czerwony lub niebieski wybierz któryś z tych kolorów mówię Ci będzie kozacko wyglądał :)
Kozacki efekt :)
W sumie to w obu stylach fajnie wyglądają,ale Cult Style bardziej mnie przekonuje :)
No co za pytanie wrzucaj fotki po remoncie i to szybko ;)
Ja tam jestem za benzyną,Sorki jeśli kogoś obraziłem,ale to jest moje zdanie :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 października 2013 o 12:25
Ja mam taką samą nie dawno nabyłem od kumpla :D
Właśnie pasja powinna łączyć,a nie dzielić. A wojny nam są nie potrzebne,więc szanujmy każdą markę auta i nie kłóćmy się które auto lepsze a które gorsze wszyscy powinni sobie pomagać bez względu na to kto jakim autem jeździ.
Jeszcze raz szacun dla Ciebie za wykonaną pracę ;)
Tak to jest od Gas Monkey Garage :)
To jest Fiat 126p Wadera tu trochę info o nim : Wadera – Incar - Na początku lat 90’tych firma „Fibra – Studio” z Mikołowa koło Katowic opracowała samochód oparty na podzespołach Fiata 126. Nadwozie Wadery od słupka środkowego po tył auta pozbawione było dachu. W to miejsce montowano odcinki rurowe usztywniające nadwozie, na orurowanie montowano składany dach. Błotniki przednie, pas przedni, maska i tylna klapa zostały wykonane z włókna szklanego i żywicy eboksydowej. Wloty powietrza do chłodzenia silnika umieszczono w dolnej części tylnych błotników – też inaczej profilowanych. W aucie zamontowano 13-calowe ogumienie. Pomysł spodobał się warszawskiej firmie „Meta – Incar SI”, która wyraziła chęć produkcji samochodu, przygotowała procedurę produkcyjną. Czas trwania procesu produkcyjnego jednego auta oceniono na 1,5 / 2 tygodnie. Zakładano, że od września 1994 roku będą przyjmowane pierwsze zamówienia ( auto wzbudzało zainteresowanie ) – niestety coś poszło nie tak.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 października 2013 o 16:13
Nie tylko Ty ja zawsze jak widzę Fiacika to też się oglądam i nawet jak jakiś stoi zawsze sprawdzam przebieg :D
Ja mam podobną tyle,że ja mam do Fiata 126p :D
Przecież to jest takie proste to jest Renault 4 ;)
Trudno to jest jej strata nie Twoja ;) Stary powodzenia w pracy :) SZACUN :)
Nie liczy się wygląd,liczy się to co ma w środku :)
Bardzo ładny dbaj i szanuj go a będzie Ci długo służył ;) Piękny.