Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    5ere39

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 30 czerwca 2013 - 13:41
    Ostatnio: 26 lutego 2015 - 17:30
    O sobie:

    Dumny i zadowolony posiadacz BMW 735i e38.

    Moja historia:
    Alfa Romeo 156 2.5v6
    VW PASSAT B5 2.5v6 TDI
    Mercedes E220CDI w210
    BMW 528i e39
    VW Golf IV 1.9TDI
    VW Passat B5FL 2.5v6 TDI
    VW Passat B5FL 1.8T
    BMW 735i e38

    • Materiałów na głównej: 12 z 15 (3 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 831
    • Komentarzy: 31
    • Punktów za komentarze: 15
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 stycznia 2014 o 20:45

    Kolego Passek był z Chojnic, ogólnie mieszkam w Kruszwicy(woj. Kujawsko-Pomorskie). :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    26 stycznia 2014 o 20:42

    A co kolego dokładnie miałbym porównać? No więc tak, BMW było 2.8 w LPG i przyznam Ci szczerze że była bardziej ekonomiczna jeśli chodzi o koszty spalania przy czym lepiej sie zbierała. Wygodniej ni jakoś tak pewniej jeździ mi się Passatem, co do jakości wykonania wnętrza według mnie jest to podobne. Awaryjność- Przy Passku jedynie co to olej, filtry i przegub, w BMW(niestety trafiłem jak trafiłem) było więcej problemów, gdyż walczyłem pierw z wyciekiem płynu chłodzącego i musiałem wymienić chłodnice gdzie strasznie się namęczyłem przy odpowietrzeniu całego układu, jak to sie udało to padła mi pompka paliwa(w zbiorniku), po jakimś tygodniu od wymiany zacieła się stacyjka- pechowy wóz.. Co do części zamiennych to na rynku wtórnym ceny podobne, lecz nowe do e39 są o wiele tańsze niż w Passku. Ogólnie to i to autko wspominam bardzo dobrze, choć pod względem finansowym BMW było tańsze. ;)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    25 stycznia 2014 o 18:03

    Ja już mam drugiego Passata 2.5TDI V6 i z jednym i z drugim problemu nie było! Jeden miał 320kkm a drugi 270kkm (o ile nie cofane) i ze strony silnika czy skrzyni nie było żadnych problemów, a zaznaczam że conajmniej 2 razy auto ląduje w Hamburgu lub Rotterdamie, a raz w tygodniu na Warszawe(odemnie 200km). Także kolego skoro taki z Ciebie mechanik że znasz tylko złe opinie to lepiej skończ swoje wypowiedzi! Z tym silnikiem jak z każdym jeśli dbasz, wymieniasz i pilnujesz stan płynów to będzie Ci jeździł, a jeśli nie to i 1.9TDI 1Z wykończysz.. Pozdrawiam.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 czerwca 2013 o 13:54

    Skąd te wlepki?:) Znalazłbym ładne miejsce na mojej piątuni dla niej.;d

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 czerwca 2013 o 13:51

    Jestem ciekaw co wybrałeś. ;) Daj odp na PW.;D Mam 528i w manualu i powiem że jazda jest przyjemna, wcześniej i w sumie teraz też ochota na e38 jest, ale 2.8 za mały motor i w sumie troche droższa w utrzymaniu jest.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 czerwca 2013 o 13:47

    Dzięki chłopaki. Szczerze mówiąc mam dwie opcje na głowie: 1. Zostawić jak jest, żółte kierunki, dać ksenon(wcześniej był, ale ktoś zdemontował), jakiś mod w silnik i ewentualnie jakieś ładne 18", plus odświeżenie lakieru. 2. Na tył dać clear'y w led, z przodu lampy polift z ksenonem plus ringi CCFL, delikatnie ją obniżyć, 18" i przyciemnić szyby, ewentualnie jeszcze klapa US(znajomy ma i naprawde fajnie wygląda). Najgorsze jest to że ostatnio narodziła sie chęć na e38 735i.. :D

    « poprzednia 1 2 następna »