Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 86 takich materiałów
    W roli głównej Chevrolet Corvette C6 ZR1.
    12 marca 2015, 1:01 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    6.2 V8 z doładowaniem mechanicznym generujące 638 KM.
    13 stycznia 2015, 1:58 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Dupeczka – Chevrolet Corvette ZR1 na Wrocławskim rynku.
    Chevrolet Corvette ZR1 na Wrocławskim rynku.
    12 stycznia 2015, 21:24 przez wowku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Equus Bass 770 - Nowy - stary Mustang – Bass 777 osiąga 100 km/h po 3,4 sekundach od startu. To tak samo szybko jak Ferrari 458 Spider. Prędkość maksymalna sięga 320 km/h. Ten potencjał trzeba jeszcze utrzymać na drodze i pewnie zatrzymać. Zawieszenie to konstrukcja z amortyzatorami o regulowanej twardości, a ceramiczno-karbonowe hamulce są firmowane przez Brembo.
Za napęd odpowiada doładowany 6,2-litrowy silnik LS9 V8 z Chevroleta Corvette ZR1. Rozwija moc 640 KM i oferuje 820 Nm momentu obrotowego. Jak na klasyka przystało, napęd trafia oczywiście na tylne koła, ale jest przenoszony przez dwusprzęgłową skrzynię begów.
Wewnątrz komfortowo i nowocześnie. Skórzana tapicerka, elektryczne sterowanie foteli, nawigacja satelitarna i złącza USB. Jest nawet mocowanie Isofix.
Wszystko ma oczywiście swoją cenę. Po aktualnym kursie złotówki za przyjemność jazdy nową interpretacją Mustanga trzeba zapłacić 830 tysięcy złotych. Można oczywiście jeszcze więcej. Za odpowiednio wyższą gratyfikację w Rochester Hills zbudują samochód wyposażony według specjalnych życzeń.
    Bass 777 osiąga 100 km/h po 3,4 sekundach od startu. To tak samo szybko jak Ferrari 458 Spider. Prędkość maksymalna sięga 320 km/h. Ten potencjał trzeba jeszcze utrzymać na drodze i pewnie zatrzymać. Zawieszenie to konstrukcja z amortyzatorami o regulowanej twardości, a ceramiczno-karbonowe hamulce są firmowane przez Brembo.
    Za napęd odpowiada doładowany 6,2-litrowy silnik LS9 V8 z Chevroleta Corvette ZR1. Rozwija moc 640 KM i oferuje 820 Nm momentu obrotowego. Jak na klasyka przystało, napęd trafia oczywiście na tylne koła, ale jest przenoszony przez dwusprzęgłową skrzynię begów.
    Wewnątrz komfortowo i nowocześnie. Skórzana tapicerka, elektryczne sterowanie foteli, nawigacja satelitarna i złącza USB. Jest nawet mocowanie Isofix.
    Wszystko ma oczywiście swoją cenę. Po aktualnym kursie złotówki za przyjemność jazdy nową interpretacją Mustanga trzeba zapłacić 830 tysięcy złotych. Można oczywiście jeszcze więcej. Za odpowiednio wyższą gratyfikację w Rochester Hills zbudują samochód wyposażony według specjalnych życzeń.
    8 października 2014, 2:22 przez Kamilm10195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    2016 Corvette ZR1 – Od dłuższego czasu są spekulacje jaka będzie i czy w ogóle będzie wersja ZR1 nowej Corvetty C7. Spekulacji jest wiele, a oto jedna z nich. Co prawda nic nie jest potwierdzone, ale w kilku źródłach można to przeczytać, samo General Motors nie zaprzeczyło temu, ale i nie potwierdziło. Dodam jeszcze to, że General Motors planuje wypuścić Corvette z silnikiem umieszczonym centralnie od lat '70, dlatego duża cześć fanów tego samochodu wkłada takie informacje między bajki - można rzec, że z Corvetta z silnikiem z tyłu stała się już mitem i nikt w niego nie wierzy.

Nowa Corvette C7 ZR1 poniekąd ma posiadać silnik umieszczony centralnie. Tak centralnie, a nie tak jak to miało miejsce przez ostatnie 60 lat z przodu ! Dla jednych jest to informacja świetna, dla innych wręcz beznadziejna (Ci drudzy mówią, że niech sobie będzie Vette z silnikiem z tyłu, ale żeby zachować styl tego samochodu z minionych lat powinna być też wersja z silnikiem z przodu). Ten pomysł ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Głównym powodem takiej zmiany jest chęć konkurowania z super samochodami, a silnik umieszczony centralnie to pierwszy krok do sukcesu. No ale dobrze. Co będzie napędzać ZR1 ? Skoro w C7 Z06 będzie super doładowany silnik LT4  o pojemności 6.2L, który da nam 650KM i 880nm, a ZR1 zawsze była najszybszą wersją Corvetty ? Tutaj również jest dużo spekulacji i domysłów, ale wszystko wskazuje na to, że GM będzie celował w 750-800KM tym samym tworząc nową Corvette najszybszym seryjnym Amerykańskim samochodem. Dodam tylko tyle, że poprzednia wersja ZR1 rozpędzała się do setki w niecałe 3.7s. W takim razie w ile rozpędzi się C7 ZR1 ?

Jak na razie są to same spekulacje, ale jedno jest pewne. Wersja C7 ZR1 zostanie wypuszczona i na pewno powalczy o czołówkę super samochodów.

Obrazek przedstawia przykład jak może wyglądać C7 ZR1 z silnikiem umieszczonym centralnie.
    Od dłuższego czasu są spekulacje jaka będzie i czy w ogóle będzie wersja ZR1 nowej Corvetty C7. Spekulacji jest wiele, a oto jedna z nich. Co prawda nic nie jest potwierdzone, ale w kilku źródłach można to przeczytać, samo General Motors nie zaprzeczyło temu, ale i nie potwierdziło. Dodam jeszcze to, że General Motors planuje wypuścić Corvette z silnikiem umieszczonym centralnie od lat '70, dlatego duża cześć fanów tego samochodu wkłada takie informacje między bajki - można rzec, że z Corvetta z silnikiem z tyłu stała się już mitem i nikt w niego nie wierzy.

    Nowa Corvette C7 ZR1 poniekąd ma posiadać silnik umieszczony centralnie. Tak centralnie, a nie tak jak to miało miejsce przez ostatnie 60 lat z przodu ! Dla jednych jest to informacja świetna, dla innych wręcz beznadziejna (Ci drudzy mówią, że niech sobie będzie Vette z silnikiem z tyłu, ale żeby zachować styl tego samochodu z minionych lat powinna być też wersja z silnikiem z przodu). Ten pomysł ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Głównym powodem takiej zmiany jest chęć konkurowania z super samochodami, a silnik umieszczony centralnie to pierwszy krok do sukcesu. No ale dobrze. Co będzie napędzać ZR1 ? Skoro w C7 Z06 będzie super doładowany silnik LT4 o pojemności 6.2L, który da nam 650KM i 880nm, a ZR1 zawsze była najszybszą wersją Corvetty ? Tutaj również jest dużo spekulacji i domysłów, ale wszystko wskazuje na to, że GM będzie celował w 750-800KM tym samym tworząc nową Corvette najszybszym seryjnym Amerykańskim samochodem. Dodam tylko tyle, że poprzednia wersja ZR1 rozpędzała się do setki w niecałe 3.7s. W takim razie w ile rozpędzi się C7 ZR1 ?

    Jak na razie są to same spekulacje, ale jedno jest pewne. Wersja C7 ZR1 zostanie wypuszczona i na pewno powalczy o czołówkę super samochodów.

    Obrazek przedstawia przykład jak może wyglądać C7 ZR1 z silnikiem umieszczonym centralnie.
    1 września 2014, 13:08 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    www.hotrod.com

    Animacja przestawiająca rozebrany na czynniki pierwsze silnik z Corvetty ZR1 czyli LS9. Budowa całej V8 z dokładnością do każdego najdrobniejszego elementu.


    Przy oglądaniu proponuję zapuścić w tle jakąś muzyczkę by 5min w ciszy nie siedzieć.
    30 sierpnia 2014, 15:50 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    19 sierpnia 2014, 21:03 przez motormaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj