Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 115 takich materiałów
    Nierozłączne trio – Było tutaj dużo mojej złotej, zdjęć z etapów renowacji itp. Teraz przychodzę z czymś innym. Przedstawiam wam nasze niezawodne i nierozłączne trio. W normalnym związku zazwyczaj jest dwójka ludzi, nas natomiast jest trójka. Tak, złotą traktujemy jak członka rodziny. Teraz już widzicie jak wyglądamy i że obydwoje staramy się o nią dbać i ją ulepszać. Nie mamy worka pieniędzy, ale małymi kroczkami idziemy do przodu. Kobieta, która ma tę samą pasję to skarb i życzę każdemu, żeby znalazł 'swój własny skarb'. 
Trio pozdrawia motokillerowców !
    Było tutaj dużo mojej złotej, zdjęć z etapów renowacji itp. Teraz przychodzę z czymś innym. Przedstawiam wam nasze niezawodne i nierozłączne trio. W normalnym związku zazwyczaj jest dwójka ludzi, nas natomiast jest trójka. Tak, złotą traktujemy jak członka rodziny. Teraz już widzicie jak wyglądamy i że obydwoje staramy się o nią dbać i ją ulepszać. Nie mamy worka pieniędzy, ale małymi kroczkami idziemy do przodu. Kobieta, która ma tę samą pasję to skarb i życzę każdemu, żeby znalazł 'swój własny skarb'.
    Trio pozdrawia motokillerowców !
    5 grudnia 2013, 15:44 przez sheepster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (22)
    Źródło:

    własne

    Toyota MR2 – Taka sama, tylko złota ostatnimi czasy jeździ po Ząbkach
    Taka sama, tylko złota ostatnimi czasy jeździ po Ząbkach
    20 listopada 2013, 18:13 przez masterafik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Porsche 911 – Złota jesień, zachód słońca i Porsche. Nic więcej mi nie trzeba
    Złota jesień, zachód słońca i Porsche. Nic więcej mi nie trzeba
    17 listopada 2013, 22:21 przez Tryku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przykazania kierowcy diesla – 1) Nie będziesz jeździł na dziadowskim paliwie ze stacji hipermarketowych i nie będziesz lał paliwa które nie wie co to liczba cetanowa. Lej za to wszystko co czyste, łącznie z opałem , by traktor twój pędził z pociągu zapałem. Czystość paliwa czasem ważniejsza ku niechceniu niźli czteropaka zapas na tylnym siedzeniu.
2) Przed zimą sprawdzisz stan akumulatora swej Niuni, świec żarowych, rozrusznika i alternatora, a kąt wtrysku u zegarmistrza nastroisz – wtedy rozruchów się zimnych nie boisz.
3) Czcij turbinę swą i szanuj albowiem po dłuższej jeździe studzić ją będziesz a na zimnym silniku niech noga twa nie odważy się buta mocno wciskać. Ciskać zaś musisz ciepłego potwora, bo PSJ nie lubi twojego traktora. Niemniej dobieraj żwawo buta wychylenie coby sprężarka dawała ciśnienie, bo gdy prikazu tego nie zastosujesz kierownice w turbinie wnet zafastrygujesz.
4) Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina twa potrzebuje go niezmiernie a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej niźli wierności kobiałki twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska niewielka niźli w dieslu twoim malutka usterka. Olejem syntetycznym lej turbo-traktora ziomie ,bo minerałem poić go będziesz tylko na złomie.
5) Zimą dodawać będziesz uszlachetniaczy do paliwa aby parafina obca twojemu zbiornikowi paliwa była. Zmarznięta ropa zamarznąć może i wtedy nawet kopciuch ci nie pomoże. Depresator ważnym ekwipunkiem w twoim bagażniku , inaczej zamiast kobiałki pchać będziesz auto bluźniąc niczym szewc,smyku. Jeśli paliwo dobre tankujesz – wtedy dodatków nie potrzebujesz.
6) Dbaj o wtryski w Niuni albowiem zaprawdę odpalanie zimą łatwiejsze będzie a chmura dymu za autobusem twym przejdzie w niepamięć. Wtryski w Niuni ważniejsze są czasem niźli za panną latanie z gołym kuta..m
7) Dbać o szczelność przewodów IC będziesz inaczej dopadnie Cię ręka sprawiedliwego i kopcić fura twa będzie a konie w las pogonią.Momentu również Ci zabraknie gdy turbina w powietrze pompować zacznie.
8) Filtr powietrza sprawdzać będziesz i wymieniać często, bo zaprawdę powiadam Ci powietrze nieczyste ograniczy tchnienie traktora twego i jego koni. Filtr powietrza gdy jest porwany , wtedy twój silnik wnet będzie sfakany, nie lubi twój traktor syfu w dolocie, staraj się by świeży był zawsze w klekocie.
9) Pilnować będziesz wymian paska rozrządu niczym Minotaur labiryntów Minosa. Przy wymianie zdobądź dobrego technika, dla którego nieobca traktorowa technika, bo gdy źle do kupy rozrząd Ci złoży to Cię twój traktor za to wybatoży. Stanie w środku lasu w z rysą w silniku a ty mord popełnisz na swoim „mechaniku”.
10) Nie dopuścisz do przegrzania silnika Niuni twej albowiem biada jemu i kieszeni twej.
Te przykazania wyryj na pamięć stary i młody, który z traktorem stanąłeś w zawody. Choć traktor konstrukcją nazbyt udaną która do czasu może być świechtaną, to pamiętaj kolego że traktor będzie twym przyjacielem , gdy będziesz o niego dbał więcej wiele …
Kochaj zatem TDI`ka, TDCI`ka, JTD`eka,TD`eka i inne wynalazki, które klekoczą, pan Rudolf miał wszakże myśl złota, ze wyprodukował monstrum, które zbudowane z aluminium i stali wszystko co wlejesz zacnie przepali, lecz dbaj i chuchaj, smaruj i doglądaj. Powiesz wtedy że diesla nigdy nie zdradzisz, prędzej się od panny swojej wyprowadzisz.
    1) Nie będziesz jeździł na dziadowskim paliwie ze stacji hipermarketowych i nie będziesz lał paliwa które nie wie co to liczba cetanowa. Lej za to wszystko co czyste, łącznie z opałem , by traktor twój pędził z pociągu zapałem. Czystość paliwa czasem ważniejsza ku niechceniu niźli czteropaka zapas na tylnym siedzeniu.
    2) Przed zimą sprawdzisz stan akumulatora swej Niuni, świec żarowych, rozrusznika i alternatora, a kąt wtrysku u zegarmistrza nastroisz – wtedy rozruchów się zimnych nie boisz.
    3) Czcij turbinę swą i szanuj albowiem po dłuższej jeździe studzić ją będziesz a na zimnym silniku niech noga twa nie odważy się buta mocno wciskać. Ciskać zaś musisz ciepłego potwora, bo PSJ nie lubi twojego traktora. Niemniej dobieraj żwawo buta wychylenie coby sprężarka dawała ciśnienie, bo gdy prikazu tego nie zastosujesz kierownice w turbinie wnet zafastrygujesz.
    4) Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina twa potrzebuje go niezmiernie a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej niźli wierności kobiałki twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska niewielka niźli w dieslu twoim malutka usterka. Olejem syntetycznym lej turbo-traktora ziomie ,bo minerałem poić go będziesz tylko na złomie.
    5) Zimą dodawać będziesz uszlachetniaczy do paliwa aby parafina obca twojemu zbiornikowi paliwa była. Zmarznięta ropa zamarznąć może i wtedy nawet kopciuch ci nie pomoże. Depresator ważnym ekwipunkiem w twoim bagażniku , inaczej zamiast kobiałki pchać będziesz auto bluźniąc niczym szewc,smyku. Jeśli paliwo dobre tankujesz – wtedy dodatków nie potrzebujesz.
    6) Dbaj o wtryski w Niuni albowiem zaprawdę odpalanie zimą łatwiejsze będzie a chmura dymu za autobusem twym przejdzie w niepamięć. Wtryski w Niuni ważniejsze są czasem niźli za panną latanie z gołym kuta..m
    7) Dbać o szczelność przewodów IC będziesz inaczej dopadnie Cię ręka sprawiedliwego i kopcić fura twa będzie a konie w las pogonią.Momentu również Ci zabraknie gdy turbina w powietrze pompować zacznie.
    8) Filtr powietrza sprawdzać będziesz i wymieniać często, bo zaprawdę powiadam Ci powietrze nieczyste ograniczy tchnienie traktora twego i jego koni. Filtr powietrza gdy jest porwany , wtedy twój silnik wnet będzie sfakany, nie lubi twój traktor syfu w dolocie, staraj się by świeży był zawsze w klekocie.
    9) Pilnować będziesz wymian paska rozrządu niczym Minotaur labiryntów Minosa. Przy wymianie zdobądź dobrego technika, dla którego nieobca traktorowa technika, bo gdy źle do kupy rozrząd Ci złoży to Cię twój traktor za to wybatoży. Stanie w środku lasu w z rysą w silniku a ty mord popełnisz na swoim „mechaniku”.
    10) Nie dopuścisz do przegrzania silnika Niuni twej albowiem biada jemu i kieszeni twej.
    Te przykazania wyryj na pamięć stary i młody, który z traktorem stanąłeś w zawody. Choć traktor konstrukcją nazbyt udaną która do czasu może być świechtaną, to pamiętaj kolego że traktor będzie twym przyjacielem , gdy będziesz o niego dbał więcej wiele …
    Kochaj zatem TDI`ka, TDCI`ka, JTD`eka,TD`eka i inne wynalazki, które klekoczą, pan Rudolf miał wszakże myśl złota, ze wyprodukował monstrum, które zbudowane z aluminium i stali wszystko co wlejesz zacnie przepali, lecz dbaj i chuchaj, smaruj i doglądaj. Powiesz wtedy że diesla nigdy nie zdradzisz, prędzej się od panny swojej wyprowadzisz.
    2 listopada 2013, 11:58 przez moto1274 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polska Złota Jesień –
    27 października 2013, 20:59 przez Maxiking (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Richard Burns za sterami Subaru Imprezy WRC na trasie Rajdu Korsyki w 1999 r.

    Złota epoka rajdów zaliczanych do światowego czempionatu.

    Różnorodność i duża liczba rajdówek oraz regularne występy niekwestionowanych gwiazd sprawiały, że rajdy były bardziej widowiskowe.

    Wówczas samochody WRC nie były wyposażone w aktywne dyferencjały co sprawiało, że poślizg był naturalną formą podróży po odcinkach specjalnych.
    19 października 2013, 20:04 przez facebook_overboosted (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Złota jesień – Rally Masters 2013
    Rally Masters 2013
    18 października 2013, 23:18 przez ~Krzyniu | Do ulubionych | Skomentuj
    Złota rączka –
    20 sierpnia 2013, 13:19 przez stefan1922 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mercedes z białego złota... – Zamówiony przez pewnego szejka z Abu Dabi, kosztował 2.5mln dolarów.
Napędzany jest najnowszym silnikiem V10 quad turbo O MOCY 1 600 koni mechanicznych
Posiada moment obrotowy 2 800 Nm.
Od 0 do 100km/h rozpędza się poniżej 2 sekund.
    Zamówiony przez pewnego szejka z Abu Dabi, kosztował 2.5mln dolarów.
    Napędzany jest najnowszym silnikiem V10 quad turbo O MOCY 1 600 koni mechanicznych
    Posiada moment obrotowy 2 800 Nm.
    Od 0 do 100km/h rozpędza się poniżej 2 sekund.
    8 sierpnia 2013, 20:59 przez Damian (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    VW Mania 2013 Pruszcz Gdański 6 – Złota 2
    Złota 2
    27 lipca 2013, 21:26 przez PanFrync (PW) | Do ulubionych | Skomentuj