Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 166 takich materiałów
    Polo 86C 88' by Jakub – Moje Polo w ostatniej jesiennej sesji.
Polo 86C 1988 rok, 1.0HZ (gaźnik) w wersji pseudokombi. 
Już niedługo powrót na drogi z nowymi butkami.
    Moje Polo w ostatniej jesiennej sesji.
    Polo 86C 1988 rok, 1.0HZ (gaźnik) w wersji pseudokombi.
    Już niedługo powrót na drogi z nowymi butkami.
    Mój Youngtimer – Oto moje motoryzacyjne oczko w głowie. Passat z 1991 roku, silnik 1.8. Auto obecnie ma 150 tyś. przebiegu i dzielnie znosi próbę czasu. W tym roku może żółte tablice
    Oto moje motoryzacyjne oczko w głowie. Passat z 1991 roku, silnik 1.8. Auto obecnie ma 150 tyś. przebiegu i dzielnie znosi próbę czasu. W tym roku może żółte tablice
    12 lutego 2018, 11:50 przez adammmo85 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    prywatne

    Peugeot 405 – Coraz bardziej klasyk.
    Coraz bardziej klasyk.
    Volkswagen Jetta mk2 – Dobry klasyk?
    Dobry klasyk?
    OtoClassic.pl w Classic Remise Berlin niebo klasyków – http://otoclassic.pl/classic-remise-berlin-fotorelacja-bylismy-w-niebie-dla-klasykow/

Również zapraszamy na naszą grupę FB:https://www.facebook.com/groups/306532983191380/?source_id=341747916295485
    Http://otoclassic.pl/classic-remise-berlin-fotorelacja-bylismy-w-niebie-dla-klasykow/

    Również zapraszamy na naszą grupę FB:https://www.facebook.com/groups/306532983191380/?source_id=341747916295485
    Fiesta ST 150 – Sprzedając po 7 latach moje sentymentalne Tico zacząłem bardzo burzliwy związek z czerwonym, temperamentnym hot-hatch'em Fordem Fiesta ST 150. Prowadzenie tego auta jest przyjemnością sztywne, pewne zawieszenie daje wiele frajdy. Naprawdę wiele. Każdy kto miał Forda ST potwierdzi moje słowa. W zakrętach bez zastanowienia słucha się Ciebie w każdej sekundzie. Przy 150KM, zwiększonej objętości dolotu powietrza, nowych filtrach, odnowionej przepustnicy oraz nowemu całemu kompletowi układu hamowania TRW wraz z płynem to auto potrafi wiele bo waży zaledwie 1150 kg. Może zostanie kiedyś youngtimer'em.
Pozdrawiam.
    Sprzedając po 7 latach moje sentymentalne Tico zacząłem bardzo burzliwy związek z czerwonym, temperamentnym hot-hatch'em Fordem Fiesta ST 150. Prowadzenie tego auta jest przyjemnością sztywne, pewne zawieszenie daje wiele frajdy. Naprawdę wiele. Każdy kto miał Forda ST potwierdzi moje słowa. W zakrętach bez zastanowienia słucha się Ciebie w każdej sekundzie. Przy 150KM, zwiększonej objętości dolotu powietrza, nowych filtrach, odnowionej przepustnicy oraz nowemu całemu kompletowi układu hamowania TRW wraz z płynem to auto potrafi wiele bo waży zaledwie 1150 kg. Może zostanie kiedyś youngtimer'em.
    Pozdrawiam.
    7 listopada 2017, 0:03 przez ~StigPeCe | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne.

    Przedstawiamy fragment nadchodzącego filmu z pierwszej edycji Tuning Kingz Youngtimer's Show, która odbyła się w FaBRYCE pełnej życia. Klimat rodem z lat 80. i 90., wspaniali ludzie oraz samochody wyciągnięte spod cieplutkiego koca tylko po to, aby je przewietrzyć i przedstawić publiczności, która w tym roku mocno dopisała. To dopiero początek nowego cyklu imprez spod loga TuningKingz także do zobaczenia wkrótce!
    17 października 2017, 21:19 przez Caro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Doborowe bawarskie towarzystwo – Ekipa e30'tek w pięknych okolicznościach Youngtimer's Show w Dąbrowie Górniczej
    Ekipa e30'tek w pięknych okolicznościach Youngtimer's Show w Dąbrowie Górniczej
    2 października 2017, 11:00 przez Risky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne