Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 81 takich materiałów
    Mój turas '99 – Na pokładzie nowo zakupione skórzane fotele i kanapa, nowe orginalne yellow hella.
    Na pokładzie nowo zakupione skórzane fotele i kanapa, nowe orginalne yellow hella.
    13 lipca 2014, 13:22 przez Pawelloo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne.

    Samochód testowy Michelin #1 – „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari. 

Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

Oryginalnego Citroena DS/Michelin  można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

    Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

    Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari.

    Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

    Oryginalnego Citroena DS/Michelin można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    1 czerwca 2014, 14:34 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Profiauto

    Porsche Panamera Bright Yellow Edition by Mansory –
    15 kwietnia 2014, 14:02 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mustang "Yellow Jacket" –
    25 marca 2014, 16:29 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dakar Yellow BMW E90 M3 na BBS FI –
    17 marca 2014, 11:31 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Yellow Silvia S15 –
    27 lutego 2014, 19:35 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Yellow eSa – Audi S3
    Audi S3
    28 stycznia 2014, 18:02 przez szczygi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Yellow BMW 3 –
    17 stycznia 2014, 13:44 przez Rempal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Challenger Yellow Jacket –
    6 stycznia 2014, 11:41 przez rsmaniek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 350Z – Blue and yellow
    Blue and yellow
    17 listopada 2013, 23:05 przez Tryku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj