Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    "Peżocik" – Peugeot 208 T16, którym Sébastien Loeb wystartuje w wyścigu górskim Pikes Peak.

V6 3.2L / 875KM na 875KG masy!

0 do 100 km/h w 1.8 sekundy
0 do 200 km/h w 4.8 sekundy
v-max (240 km/h) w 7 sekund
    Peugeot 208 T16, którym Sébastien Loeb wystartuje w wyścigu górskim Pikes Peak.

    V6 3.2L / 875KM na 875KG masy!

    0 do 100 km/h w 1.8 sekundy
    0 do 200 km/h w 4.8 sekundy
    v-max (240 km/h) w 7 sekund
    26 kwietnia 2013, 0:18 przez ebebu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Wielki Powrót – Robert Kubica powraca do sportów samochodowych na najwyższym poziomie. Krakowianin wystartuje z nowym teamem w Rajdowych Mistrzostwach Świata (WRC) oraz Rajdowych Mistrzostwach Europy (ERC)
Po dwóch latach od feralnego wypadku, Robert Kubica powraca do ścigania na światowym poziomie. Sezon 2013 spędzi w Citroenie DS3 RRC wraz z pilotem Maciejem Baranem na odcinkach specjalnych Rajdowych Mistrzostw Świata oraz Rajdowych Mistrzostw Europy. Załogę będzie wspierać grupa Lotos oraz pozostali partnerzy: Citroen i Michelin.
    Robert Kubica powraca do sportów samochodowych na najwyższym poziomie. Krakowianin wystartuje z nowym teamem w Rajdowych Mistrzostwach Świata (WRC) oraz Rajdowych Mistrzostwach Europy (ERC)
    Po dwóch latach od feralnego wypadku, Robert Kubica powraca do ścigania na światowym poziomie. Sezon 2013 spędzi w Citroenie DS3 RRC wraz z pilotem Maciejem Baranem na odcinkach specjalnych Rajdowych Mistrzostw Świata oraz Rajdowych Mistrzostw Europy. Załogę będzie wspierać grupa Lotos oraz pozostali partnerzy: Citroen i Michelin.
    15 marca 2013, 2:51 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    POMÓŻCIE!!! VW Castrol Cup startuje a ja bez sponsora – Wpis może nietypowy, ale do PRZYJACIÓŁ Motokillerów Mam 17lat i zbudowałem swoją stronę www.maciejdreszer.com W zakładce kontakt można dodać "like" - Lubię To!!! Proszę pomóżcie!!! Może wasze kliknięcia pomogą znaleźć sponsora. Inaczej - nie wystartuję w VW Castrol Cup. Liczę na Motokillerów, wszyscy mamy te same problemy z kasą
    Wpis może nietypowy, ale do PRZYJACIÓŁ Motokillerów Mam 17lat i zbudowałem swoją stronę www.maciejdreszer.com W zakładce kontakt można dodać "like" - Lubię To!!! Proszę pomóżcie!!! Może wasze kliknięcia pomogą znaleźć sponsora. Inaczej - nie wystartuję w VW Castrol Cup. Liczę na Motokillerów, wszyscy mamy te same problemy z kasą
    24 lutego 2013, 20:04 przez DreszerMotorsport (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Daihatsu Charade 4x4 – DTR-y Są Wszędzie


http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=4195


Więc mam G112 czyli 4x4

Gdy kupiłem samochód był dość zaniedbany, bo długo stał nieużywany.
myślałem że szybciej pójdzie mi przywrócenie go do stanu używalności ale ze względu na brak finansów rozłożyło się to bardzo w czasie.
ale na reszcie jeździ!

W mojej na razie zrobiłem tyle:
na początek wymontowałem instalacje gazowa( profanacja w rajdówce) 
wywaliłem silnik ( był 1.3 padaka )
wstawiłem nowe progi, nadkola i kawałek tyłu auta
spawałem zgrzewy na karoserii i przede wszystkim na kielichach.
wstawiłem silnik 1.6 od Applausa 132tys przebiegu, ale nie wiem czy to był dobry pomysł, zwłaszcza, że nie wiem tak na prawdę która to była wersja silnika, mam nadzieję że to nie ta 90km :/
sprzęgło od applausa.
sprawdziłem i właściwie od początku złożyłem układ hamulcowy.( nowe (używane, ale o niebo lepsze tarcze z przodu, klocki i tłoczki ) z tyłu nowe-używane bębny i szczęki)
cała jest oczywiście wybebeszona ( sama blacha i kokpit przedni 
chłodnica od applausa
wstawione kubełki mirco i pasy 3 punktowe schroth
rozpórka z przodu na górze od GTti i dolna oryginalna.
z przodu atrapa Gtti (ale raczej zdjemę bo po pierwszych "testach wychodzi że słabo chłodzi:P  ta taka srebrna ładna:)
jest zderzak GTti tylko w nie najlepszym stanie więc oddam do renowacji a na razie zwykły od g100 ( ale to ma jeździć a nie wyglądać 
kolektor bez kata
wydech.... na razie tylko środkowy:) była sama rurka ( ale to ryczy!!!!!!! WoW ! ) ale na miasto się nie nadawała.
Aluski 14` na asfalt. 
nie wiem co jeszcze..... jak sobie przypomnę to dopisze:)

Na razie autko jest w trzech kolorach:)czarna karoseria, czerwone elementy wstawione, w miejsce rdzy, no i maska granatowa, bo kupiłem bez maski a teraz druga poszła do małych przeróbek:)

to w sumie nie jest moja pierwsza charada ( ale pierwsza zarejestrowana na mnie ! ). miałem g30 1.0 turbo, ale krótko - tak tylko jako 1 auto.
modele G1xx uwielbiam!
jeździłem też pół roku G200 w automacie ale .... automat... bez komentarza.

No trochę się rozpisałem, ale jest o czym:)
mam nadzieje że znajdę tu na forum trochę dobrych rad:)
mam trochę pomysłów i części, więc może coś z tego będzie...
na razie autko w wazie testów mam nadzieje, że jak zdążę to wystartuje.


_________________
Wojtek W CHARADE 4X4
http://www.automobilklub.org
http://www.wwz15.orangespace.pl/
    DTR-y Są Wszędzie


    http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=4195


    Więc mam G112 czyli 4x4

    Gdy kupiłem samochód był dość zaniedbany, bo długo stał nieużywany.
    myślałem że szybciej pójdzie mi przywrócenie go do stanu używalności ale ze względu na brak finansów rozłożyło się to bardzo w czasie.
    ale na reszcie jeździ!

    W mojej na razie zrobiłem tyle:
    na początek wymontowałem instalacje gazowa( profanacja w rajdówce)
    wywaliłem silnik ( był 1.3 padaka )
    wstawiłem nowe progi, nadkola i kawałek tyłu auta
    spawałem zgrzewy na karoserii i przede wszystkim na kielichach.
    wstawiłem silnik 1.6 od Applausa 132tys przebiegu, ale nie wiem czy to był dobry pomysł, zwłaszcza, że nie wiem tak na prawdę która to była wersja silnika, mam nadzieję że to nie ta 90km :/
    sprzęgło od applausa.
    sprawdziłem i właściwie od początku złożyłem układ hamulcowy.( nowe (używane, ale o niebo lepsze tarcze z przodu, klocki i tłoczki ) z tyłu nowe-używane bębny i szczęki)
    cała jest oczywiście wybebeszona ( sama blacha i kokpit przedni
    chłodnica od applausa
    wstawione kubełki mirco i pasy 3 punktowe schroth
    rozpórka z przodu na górze od GTti i dolna oryginalna.
    z przodu atrapa Gtti (ale raczej zdjemę bo po pierwszych "testach wychodzi że słabo chłodzi:P ta taka srebrna ładna:)
    jest zderzak GTti tylko w nie najlepszym stanie więc oddam do renowacji a na razie zwykły od g100 ( ale to ma jeździć a nie wyglądać
    kolektor bez kata
    wydech.... na razie tylko środkowy:) była sama rurka ( ale to ryczy!!!!!!! WoW ! ) ale na miasto się nie nadawała.
    Aluski 14` na asfalt.
    nie wiem co jeszcze..... jak sobie przypomnę to dopisze:)

    Na razie autko jest w trzech kolorach:)czarna karoseria, czerwone elementy wstawione, w miejsce rdzy, no i maska granatowa, bo kupiłem bez maski a teraz druga poszła do małych przeróbek:)

    to w sumie nie jest moja pierwsza charada ( ale pierwsza zarejestrowana na mnie ! ). miałem g30 1.0 turbo, ale krótko - tak tylko jako 1 auto.
    modele G1xx uwielbiam!
    jeździłem też pół roku G200 w automacie ale .... automat... bez komentarza.

    No trochę się rozpisałem, ale jest o czym:)
    mam nadzieje że znajdę tu na forum trochę dobrych rad:)
    mam trochę pomysłów i części, więc może coś z tego będzie...
    na razie autko w wazie testów mam nadzieje, że jak zdążę to wystartuje.


    _________________
    Wojtek W CHARADE 4X4
    http://www.automobilklub.org
    http://www.wwz15.orangespace.pl/
    28 października 2012, 8:47 przez wimac10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne