Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 115 takich materiałów
    25 kwietnia 2012, 18:21 przez ~kubicek | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne nagranie

    Szybcy i Wściekli –
    19 kwietnia 2012, 19:12 przez GILU94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline GT-R R34 KONKURS – Samochód produkowany od 1999r. W  Nissanie GT-R R34 zostało zmodyfikowane podwozie oraz inne elementy. Nękał go problem z pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Skrzynia biegów również była wzmocniona. Orurowanie i intercooler zostały bardzo dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także specjalne udoskonalone wersje R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle".
    Samochód produkowany od 1999r. W Nissanie GT-R R34 zostało zmodyfikowane podwozie oraz inne elementy. Nękał go problem z pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Skrzynia biegów również była wzmocniona. Orurowanie i intercooler zostały bardzo dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także specjalne udoskonalone wersje R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle".
    5 kwietnia 2012, 18:53 przez NiggerKiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancer Evo IX - piękna maszyna KONKURS – Samochód z filmu Szybcy i wściekli: Tokio Drift
    Samochód z filmu Szybcy i wściekli: Tokio Drift
    3 kwietnia 2012, 15:59 przez sebek074 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GT-R został wyprodukowany w 1999 roku, zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok od R33 N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34. Niestety nękał go problem z pompami oleju, które były dość awaryjne. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały bardzo dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także specjalne udoskonalone wersje R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle".
    10 grudnia 2011, 23:55 przez ~MIKI | Do ulubionych | Skomentuj