Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 140 takich materiałów
    Work Meister S1 3 Piece Wheels na Fiat 500 Abarth –
    27 sierpnia 2013, 16:09 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Work wheels –
    23 sierpnia 2013, 22:21 przez POWER777 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    NTM Racing wheels in 9,5x18 and 11x18 – A może by tak nowe buciki założył?
    A może by tak nowe buciki założył?
    15 sierpnia 2013, 0:50 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW Z4 Project Slingshot od MWDesign – Jeśli jesteś właścicielem BMW Z4 i po jakimś czasie użytkowania stwierdzasz, że chcesz się jeszcze bardziej wyróżniać, koniecznie zainteresuj się pakietem od firmy MWDesign.
Z4 od MWDesign charakteryzuje się limonkowymi elementami oraz 20-calowymi kołami Modulare Wheels, na które nałożono opony Toyo Tires o rozmiarze 245/30 z przodu i 285/25 z tyłu. Zmian niewiele, ale auto na pewno bardziej przykuwa uwagę na ulicy.Oprócz modyfikacji w stylistyce, tuner proponuje także montaż nowego układu wydechowego. Moc silnika w Z4 sDrive35is wzrosła do 450 KM i 569 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
    Jeśli jesteś właścicielem BMW Z4 i po jakimś czasie użytkowania stwierdzasz, że chcesz się jeszcze bardziej wyróżniać, koniecznie zainteresuj się pakietem od firmy MWDesign.
    Z4 od MWDesign charakteryzuje się limonkowymi elementami oraz 20-calowymi kołami Modulare Wheels, na które nałożono opony Toyo Tires o rozmiarze 245/30 z przodu i 285/25 z tyłu. Zmian niewiele, ale auto na pewno bardziej przykuwa uwagę na ulicy.Oprócz modyfikacji w stylistyce, tuner proponuje także montaż nowego układu wydechowego. Moc silnika w Z4 sDrive35is wzrosła do 450 KM i 569 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
    7 sierpnia 2013, 23:45 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Podczas X Games w 2012 roku Hot Wheels zbudował swoją słynną podwójną pętlę w rzeczywistych wymiarach. Zwykły osobnik nie mógł jednak wjechać tam swoim samochodem, jak za dawnych czasów podczas zabaw na miniaturce, w ciepłym pokoiku… Powód jest prosty - kolizja z ziemią po 20 m spadania (tyle wynosi wysokość pętli) może być bolesna. Dlatego też pętle pokonali profesjonaliści - Tanner Foust i Greg Tracy.
    Aby pomyślnie zakończyć przejechanie pętli, potrzebne było wiele obliczeń i innych badań. Hot Wheels postanowił opublikować filmiki, które prezentują proces budowy podwójnej pętli. Warto obejrzeć!
    7 sierpnia 2013, 23:49 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    2 sierpnia 2013, 15:47 przez ~vwmania | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    20 lat temu powstała Toyota Supra JZA80 (MK4). – Dokładnie 20 lat temu (1993 r.), świat ujrzał czwartą generację tego kultowego modelu. Design po raz kolejny uległ zmianie, MK4 nie przypomina MK3, natomiast widocznych jest kilka odniesień do klasycznego modelu 2000GT z lat 60. Co ciekawe, czwarta generacja jest niższa, krótsza i lżejsza, niż trzecia. Dzięki zastosowaniu lżejszych materiałów, masa zmniejszyła się niemal o 100 kg. W 1993 roku, w Suprze MK4, Toyota po raz pierwszy zamontowała 6-biegową skrzynię biegów (V160), była to również pierwsza 6-biegowa skrzynia zastosowana w japońskim samochodzie z napędem na tył, ma opinię bardzo solidnej. No i oczywiście silnik, 2JZ-GTE, który szybko okazał się tytanem wytrzymałości, bardzo podatnym na modyfikacje, od kilkunastu lat dostępnych jest multum części, od najdrobniejszych elementów po całe silniki kompleksowo zbudowane na każdy typ wyścigów. Toyota stworzyła silnik z niesamowitym potencjałem, którego osiągane moce zazwyczaj widuje się w specyfikacjach supercarów, Supry z 2JZ-GTE o mocach 400-500 KM to coś zwykłego, chleb powszedni i jednocześnie dopiero początek zabawy, egzemplarze o mocach ponad 1000 KM również już nie dziwią, a na samym końcu mamy silniki 2JZ budowane do dragu, jak na przykład projekt Gas Motorsport, czyli 2JZ o mocy ponad 2040 KM, z pojemności ledwie 3.2L.

Czwarta generacja, ma najwięcej sukcesów w sporcie, jeśli chodzi o wszystkie Supry, sprawdzana była w wielu warunkach, dla przykładu można wymienić zawody Swiss Mountain Races, zaliczyła też Le Mans, konkurowała w amerykańskiej SCCA oraz przede wszystkim stanowiła główną siłę w najważniejszej japońskiej lidze wyścigowej - JGTC, przez lata rywalizując z Hondą NSX i Nissanem Skyline, najpierw z 4-cylindrowym silnikiem pod maską (ostro zmodyfikowany 3S), a później z V8.

Supra dzielnie znosiła porównania do takich samochodów jak Porsche 911 czy Chevrolet Corvette C5. Z kolei wydawany od 1953 roku Australijski magazyn motoryzacyjny Wheels, wziął do porównania... Astona Martina DB7, czyli model który był o połowę droższy od Supry. Mimo wszystko, po testach, niespodziewanie zwyciężyła Supra, która wg redaktorów była szybsza, lepiej wyposażona i jazda nią była bardziej ekscytująca. Jednak samochód nie miał łatwego życia w Europie (podobnie jak RX-7 czy 300ZX), konkurując z samochodami od których nie był gorszy, ale po prostu mniej znany i droższy. Do tego, bardzo szybko złapały go europejskie ostre normy emisji spalin i sprzedaż w Europie zakończyła się w 1996 r., podczas gdy w Ameryce - 1998 r., a w Japonii - 2002 r.

Supra MK4 to jeden z tych samochodów bliższych duszy, które szanowane są za swoje naturalne predyspozycję, przez co jeszcze dużo asfaltu zwinie pod kołami, dzięki zwykłym ludziom których pasji nie da się przeliczyć na pieniądze. Siłą tego samochodu jest jego ogromny potencjał, coś, co sprawia, że może cały czas walczyć i ewoluować, zamiast zostać zapomnianym. Dlatego na dowolnych track day, zawodach driftu i drag, czy też street racingu, cały czas można gdzieś zobaczyć tą Toyotę, ponieważ to jest jej żywioł.
    Dokładnie 20 lat temu (1993 r.), świat ujrzał czwartą generację tego kultowego modelu. Design po raz kolejny uległ zmianie, MK4 nie przypomina MK3, natomiast widocznych jest kilka odniesień do klasycznego modelu 2000GT z lat 60. Co ciekawe, czwarta generacja jest niższa, krótsza i lżejsza, niż trzecia. Dzięki zastosowaniu lżejszych materiałów, masa zmniejszyła się niemal o 100 kg. W 1993 roku, w Suprze MK4, Toyota po raz pierwszy zamontowała 6-biegową skrzynię biegów (V160), była to również pierwsza 6-biegowa skrzynia zastosowana w japońskim samochodzie z napędem na tył, ma opinię bardzo solidnej. No i oczywiście silnik, 2JZ-GTE, który szybko okazał się tytanem wytrzymałości, bardzo podatnym na modyfikacje, od kilkunastu lat dostępnych jest multum części, od najdrobniejszych elementów po całe silniki kompleksowo zbudowane na każdy typ wyścigów. Toyota stworzyła silnik z niesamowitym potencjałem, którego osiągane moce zazwyczaj widuje się w specyfikacjach supercarów, Supry z 2JZ-GTE o mocach 400-500 KM to coś zwykłego, chleb powszedni i jednocześnie dopiero początek zabawy, egzemplarze o mocach ponad 1000 KM również już nie dziwią, a na samym końcu mamy silniki 2JZ budowane do dragu, jak na przykład projekt Gas Motorsport, czyli 2JZ o mocy ponad 2040 KM, z pojemności ledwie 3.2L.

    Czwarta generacja, ma najwięcej sukcesów w sporcie, jeśli chodzi o wszystkie Supry, sprawdzana była w wielu warunkach, dla przykładu można wymienić zawody Swiss Mountain Races, zaliczyła też Le Mans, konkurowała w amerykańskiej SCCA oraz przede wszystkim stanowiła główną siłę w najważniejszej japońskiej lidze wyścigowej - JGTC, przez lata rywalizując z Hondą NSX i Nissanem Skyline, najpierw z 4-cylindrowym silnikiem pod maską (ostro zmodyfikowany 3S), a później z V8.

    Supra dzielnie znosiła porównania do takich samochodów jak Porsche 911 czy Chevrolet Corvette C5. Z kolei wydawany od 1953 roku Australijski magazyn motoryzacyjny Wheels, wziął do porównania... Astona Martina DB7, czyli model który był o połowę droższy od Supry. Mimo wszystko, po testach, niespodziewanie zwyciężyła Supra, która wg redaktorów była szybsza, lepiej wyposażona i jazda nią była bardziej ekscytująca. Jednak samochód nie miał łatwego życia w Europie (podobnie jak RX-7 czy 300ZX), konkurując z samochodami od których nie był gorszy, ale po prostu mniej znany i droższy. Do tego, bardzo szybko złapały go europejskie ostre normy emisji spalin i sprzedaż w Europie zakończyła się w 1996 r., podczas gdy w Ameryce - 1998 r., a w Japonii - 2002 r.

    Supra MK4 to jeden z tych samochodów bliższych duszy, które szanowane są za swoje naturalne predyspozycję, przez co jeszcze dużo asfaltu zwinie pod kołami, dzięki zwykłym ludziom których pasji nie da się przeliczyć na pieniądze. Siłą tego samochodu jest jego ogromny potencjał, coś, co sprawia, że może cały czas walczyć i ewoluować, zamiast zostać zapomnianym. Dlatego na dowolnych track day, zawodach driftu i drag, czy też street racingu, cały czas można gdzieś zobaczyć tą Toyotę, ponieważ to jest jej żywioł.
    1 sierpnia 2013, 19:10 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Chevrolet Camaro Hot Wheels Edition – Złapany w Gorzowie Wlkp.
    Złapany w Gorzowie Wlkp.
    23 lipca 2013, 0:38 przez MIKI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Takie coś dla odmiany
    17 lipca 2013, 20:27 przez piter311996 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja kolekcja Hot Wheels-ów – kolekcja liczy 58 samochodzików
    Kolekcja liczy 58 samochodzików
    17 lipca 2013, 14:47 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne