Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 51 takich materiałów
    E38 – "BANG!

Póki co jestem po pierwszych przymiarkach. 265/30/19 na tyle siadło idealnie przy negatywie 9*. Na przód trzeba jeszcze jakiś 1* negatywu (obecnie jest coś pomiędzy 4-5) i oponę 215/35/19 zamiast 225/35/19 i będę zadowolony 

A ogarnąć felgi pomogło jak zawsze Wheel Wide"
    "BANG!

    Póki co jestem po pierwszych przymiarkach. 265/30/19 na tyle siadło idealnie przy negatywie 9*. Na przód trzeba jeszcze jakiś 1* negatywu (obecnie jest coś pomiędzy 4-5) i oponę 215/35/19 zamiast 225/35/19 i będę zadowolony

    A ogarnąć felgi pomogło jak zawsze Wheel Wide"
    Wheel gap – a Ty co wybierasz?
    A Ty co wybierasz?
    24 kwietnia 2014, 15:15 przez Grzesiek_VW (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Z cyklu "Ambitne ale do kitu" – Dyno-Wheel, przedstawione po raz pierwszy w magazynie "Inventions" w czerwcu 1935r. Projekt obejmował dziwny pojazd, przypominający minibusa, zawieszony wewnątrz wielkiego, obracającego się koła. To ostatnie miało tworzyć bezpieczną strukturę chroniącą pasażerów w razie wypadku. Coś jak w zorbingu, ale jeszcze bardziej szalone.

Koncept cierpiał jednak z kilku poważnych wad i był strasznie skomplikowany. Żeby zabezpieczyć koło przed zbyt dużym wychylaniem się an boki, kabina została wyposażona w 4 dodatkowe kółka kontrolne, w tym lewe i prawe opuszczane jak podwozie samolotu, żeby zapewnić bezpieczne manewrowanie na zakrętach. Potężny stalowy pierścień, który niemal przecinał w zdłuż... "auto", skutecznie ograniczał widoczność kierowcy. Z kolei brak ogumienia na kole napędowym powodował, że jazda mogła dostarczać raczej traumatycznych doznań. Podobnie z resztą jak potężna tylna płetwa stabilizująca przy silnym wietrze.

Na tym nie konieć, wyobraźcie sobie hamulce zdolne zatrzymać to monstrum, albo parkingi przystosowane do postoju czegoś takiego. Najgorsze jest jednak to, że Dyno-Wheel wcale nie było bezpieczne. Owszem, dla osób podrużujących może i było, ale co by było po czołówce kierowcy drugiego pojazdu.
    Dyno-Wheel, przedstawione po raz pierwszy w magazynie "Inventions" w czerwcu 1935r. Projekt obejmował dziwny pojazd, przypominający minibusa, zawieszony wewnątrz wielkiego, obracającego się koła. To ostatnie miało tworzyć bezpieczną strukturę chroniącą pasażerów w razie wypadku. Coś jak w zorbingu, ale jeszcze bardziej szalone.

    Koncept cierpiał jednak z kilku poważnych wad i był strasznie skomplikowany. Żeby zabezpieczyć koło przed zbyt dużym wychylaniem się an boki, kabina została wyposażona w 4 dodatkowe kółka kontrolne, w tym lewe i prawe opuszczane jak podwozie samolotu, żeby zapewnić bezpieczne manewrowanie na zakrętach. Potężny stalowy pierścień, który niemal przecinał w zdłuż... "auto", skutecznie ograniczał widoczność kierowcy. Z kolei brak ogumienia na kole napędowym powodował, że jazda mogła dostarczać raczej traumatycznych doznań. Podobnie z resztą jak potężna tylna płetwa stabilizująca przy silnym wietrze.

    Na tym nie konieć, wyobraźcie sobie hamulce zdolne zatrzymać to monstrum, albo parkingi przystosowane do postoju czegoś takiego. Najgorsze jest jednak to, że Dyno-Wheel wcale nie było bezpieczne. Owszem, dla osób podrużujących może i było, ale co by było po czołówce kierowcy drugiego pojazdu.
    23 listopada 2013, 19:02 przez Matfi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mid Engine Rear Wheel Drive 2 seats – Czyli po prostu mój pierwszy bolid. Toyota MR2
    Czyli po prostu mój pierwszy bolid. Toyota MR2
    9 listopada 2013, 17:41 przez mr2OSKARmr2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    '64 3 wheel motion – Chevrolet Impala 1964.
    Chevrolet Impala 1964.
    12 października 2013, 16:06 przez rzepek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    "wheel You marry me?" –
    5 października 2013, 18:49 przez xXxBlachaxXx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Escort mk2 – TECH SPEC

Body
1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

Engine
2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

Transmission
Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

Suspension
Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

Brakes
Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

Wheels And Tyres
Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

Interior
Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    TECH SPEC

    Body
    1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

    Engine
    2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

    Transmission
    Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

    Suspension
    Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

    Brakes
    Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
    Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

    Wheels And Tyres
    Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

    Interior
    Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    5 września 2013, 0:27 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    DtRockstar1 records footage from onboard a 600 wheel horsepower Acura NSX fabricated by Lovefab. This is by far the fastest car I have ever been in. You'll hear how loud this car is from the GoPro next to the exhaust. You'll also hear the turbo spooling, which sounds exactly like a jet turbine firing up!
    2 lipca 2013, 21:30 przez maxioo3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Wheel –
    18 czerwca 2013, 21:02 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    beakersblog.com