Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 210 takich materiałów
    Polatał by
    4 stycznia 2013, 23:19 przez stivopl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Escort MK VII – Escort też może ładnie wyglądać.
    Escort też może ładnie wyglądać.
    8 listopada 2012, 15:44 przez wookash (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda CTR VII –
    3 listopada 2012, 11:14 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Das problem – Mimo iż ekologom Greenpeace chodzi głównie o spalanie Golfa VII, to ja jakoś niezbyt przepadam za VW i ten "problem" biorę na całokształt.
    Mimo iż ekologom Greenpeace chodzi głównie o spalanie Golfa VII, to ja jakoś niezbyt przepadam za VW i ten "problem" biorę na całokształt.
    10 września 2012, 15:55 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Golf VII –
    8 września 2012, 10:01 przez milek06 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Najnowszy Golf VII – Mnie się podoba.
    Mnie się podoba.
    6 września 2012, 21:51 przez ArIoS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Garbusek vol VII – Chciałbym to cudo jeszcze raz zobaczyć... Niestety odjechał...
    Chciałbym to cudo jeszcze raz zobaczyć... Niestety odjechał...
    25 lipca 2012, 10:21 przez avenssis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    4 czerwca 2012, 23:00 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    CT230r – Przedstawiam Państwu CT230r jest to przerobione Mitsubishi przez firmę HKS zaangażowali się w ten projekt z całych sił a cel by tylko jeden pobijać czasy torów pierwszym i do tej pory nieprzełamanym wyczynem było pobicie czasu na torze Tsukuba (znany graczom przedewszystkim Grand Tourismo 5) 53"673 porównajcie do swoich grze piorunujący czas jeżeli chodzi o osiągi to o ile się nie mylę ma 580 km wyciągniętych z silnika seryjnego od EVO VII.
    Przedstawiam Państwu CT230r jest to przerobione Mitsubishi przez firmę HKS zaangażowali się w ten projekt z całych sił a cel by tylko jeden pobijać czasy torów pierwszym i do tej pory nieprzełamanym wyczynem było pobicie czasu na torze Tsukuba (znany graczom przedewszystkim Grand Tourismo 5) 53"673 porównajcie do swoich grze piorunujący czas jeżeli chodzi o osiągi to o ile się nie mylę ma 580 km wyciągniętych z silnika seryjnego od EVO VII.
    13 maja 2012, 1:37 przez Kalor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda Accord (Acura TSX) VII gen.   KONKURS – Honda Accord – samochód produkowany przez japońską firmę Honda od roku 1976, początkowo jako samochód kompaktowy o nadwoziu typu hatchback, który później ewoluował w pojazd segmentu D. Honda Accord była sprzedawana na większej części rynków motoryzacyjnych świata. Samochód osiągnął sukces, szczególnie na rynku północnoamerykańskim, gdzie był pierwszym samochodem montowanym przez japońską firmę (produkcję w USA rozpoczęto w 1982 roku). Był to jednocześnie najlepiej sprzedający się japoński samochód na terenie Stanów Zjednoczonych przez niemal 15 lat (1982-97). Przez cały okres produkcji, Honda oferowała wiele wersji nadwoziowych oraz różnych wariantów modelu Accord, często samochody produkowane pod tą samą nazwą (Accord) lecz na różne rynki znacznie się między sobą różniły.

Accord VII gen. została zaprezentowana w listopadzie 2002 roku. W listopadzie 2005 przeprowadzono modernizację. Wersja europejska, produkowana w Japonii, występowała w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan oraz kombi, zwane Tourer. Od początku produkcji dostępna z dwoma silnikami benzynowymi, a od 2003 roku także z silnikiem diesla.
    Honda Accord – samochód produkowany przez japońską firmę Honda od roku 1976, początkowo jako samochód kompaktowy o nadwoziu typu hatchback, który później ewoluował w pojazd segmentu D. Honda Accord była sprzedawana na większej części rynków motoryzacyjnych świata. Samochód osiągnął sukces, szczególnie na rynku północnoamerykańskim, gdzie był pierwszym samochodem montowanym przez japońską firmę (produkcję w USA rozpoczęto w 1982 roku). Był to jednocześnie najlepiej sprzedający się japoński samochód na terenie Stanów Zjednoczonych przez niemal 15 lat (1982-97). Przez cały okres produkcji, Honda oferowała wiele wersji nadwoziowych oraz różnych wariantów modelu Accord, często samochody produkowane pod tą samą nazwą (Accord) lecz na różne rynki znacznie się między sobą różniły.

    Accord VII gen. została zaprezentowana w listopadzie 2002 roku. W listopadzie 2005 przeprowadzono modernizację. Wersja europejska, produkowana w Japonii, występowała w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan oraz kombi, zwane Tourer. Od początku produkcji dostępna z dwoma silnikami benzynowymi, a od 2003 roku także z silnikiem diesla.
    10 kwietnia 2012, 21:53 przez Maycin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj