Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 208 takich materiałów
    Lamborghini Countach – Może kogoś te dane zainteresują

Marka i model	Lamborghini Countach LP400
Okres produkcji	1974 - 1978
Długość (mm)	4140 mm
Szerokość (mm)	1890 mm
Wysokość (mm)	1070 mm
Rozstaw osi (mm)	2450 mm
Masa (kg)	1065 kg
Opony	Pirelli P7
Rozmiar kół pojazdu (mm)	przód: 205/70 VR 14
tył: 215/70 ZR 14
Napęd	na tył
Typ silnika	V12 24v
Pojemność skok. (cm³)	3919 cm ³
Skrzynia biegów (M/A)	5-biegowa (M)
Moc kW (KM)	276 kW (375 KM) przy 8000 obr / min.
Moment obrotowy (Nm)	365 Nm przy 5000 obr / min.
Osiągi (s)
0-100 km/h (s)	5,6 s
0-1000 m (s)	25,2 s
Śr. zużycie paliwa	23 l/100 km
Prędkość maksymalna (km/h)	316 km/h
Stosunek masy do mocy (kg/KM)	2,84 kg/KM
Pojemność zbiornika paliwa (l)	120 l (2 x 60 l)
Pojemność bagażnika (l)	240 l
    Może kogoś te dane zainteresują

    Marka i model Lamborghini Countach LP400
    Okres produkcji 1974 - 1978
    Długość (mm) 4140 mm
    Szerokość (mm) 1890 mm
    Wysokość (mm) 1070 mm
    Rozstaw osi (mm) 2450 mm
    Masa (kg) 1065 kg
    Opony Pirelli P7
    Rozmiar kół pojazdu (mm) przód: 205/70 VR 14
    tył: 215/70 ZR 14
    Napęd na tył
    Typ silnika V12 24v
    Pojemność skok. (cm³) 3919 cm ³
    Skrzynia biegów (M/A) 5-biegowa (M)
    Moc kW (KM) 276 kW (375 KM) przy 8000 obr / min.
    Moment obrotowy (Nm) 365 Nm przy 5000 obr / min.
    Osiągi (s)
    0-100 km/h (s) 5,6 s
    0-1000 m (s) 25,2 s
    Śr. zużycie paliwa 23 l/100 km
    Prędkość maksymalna (km/h) 316 km/h
    Stosunek masy do mocy (kg/KM) 2,84 kg/KM
    Pojemność zbiornika paliwa (l) 120 l (2 x 60 l)
    Pojemność bagażnika (l) 240 l
    31 lipca 2013, 0:45 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Audi 50 – Audi 50-Auto produkowane w latach 1974-1978.
Jednak że to Audi było produkowane w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu.
50-tka była sprzedawana tylko na rynku Europejskim.
Typ nadwozia wyłącznie trzydrzwiowy hatchback.
W gamie silników występował jeden silnik o pojemnościach 1,0l (50KM), oraz wersja LS o mocy 60KM.
Auto było sprzedawane również pod nazwą Volkswagen Polo z innym wyposażeniem i innym doborem silników.
Volkswagen Polo wyparł z rynku Audi 50 ze względu na to ze Polo było tańsze.
1978 roku Audi wycofało model 50.
W ciągu całej produkcji Audi 50 wyprodukowano łącznie 180 tys. egzemplarzy.
    Audi 50-Auto produkowane w latach 1974-1978.
    Jednak że to Audi było produkowane w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu.
    50-tka była sprzedawana tylko na rynku Europejskim.
    Typ nadwozia wyłącznie trzydrzwiowy hatchback.
    W gamie silników występował jeden silnik o pojemnościach 1,0l (50KM), oraz wersja LS o mocy 60KM.
    Auto było sprzedawane również pod nazwą Volkswagen Polo z innym wyposażeniem i innym doborem silników.
    Volkswagen Polo wyparł z rynku Audi 50 ze względu na to ze Polo było tańsze.
    1978 roku Audi wycofało model 50.
    W ciągu całej produkcji Audi 50 wyprodukowano łącznie 180 tys. egzemplarzy.
    24 lipca 2013, 19:00 przez timonek1312 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    VW Transporter T1  Rat Style – Kult rdzy, czyli niesamowite projekty Rat Style

Pierwsza generacja Volkswagena Typ 2 znana jest pod nazwami Bulli i Bulik. Pomysł skonstruowania dostawczego samochodu pojawił się w głowie holenderskiego importera samochodów Volkswagen. Odręczny projekt Transportera został zaaprobowany przez zarząd fabryki VW w Wolfsburgu, a jego dalszym rozwojem zajął się Alfred Haesnerow. W 1948 powstały pierwsze prototypy. Seryjną produkcję rozpoczęto w marcu 1950 roku. W Volkswagenach Typ 2 T1 montowane były silniki o mocy od 25 do 47 koni mechanicznych. Całkiem sporo samochodów produkowanych do 1967 roku przetrwało do naszych czasów. Egzemplarz prezentowany powyżej tylko z pozoru wydaje się być nieco zaniedbany.
    Kult rdzy, czyli niesamowite projekty Rat Style

    Pierwsza generacja Volkswagena Typ 2 znana jest pod nazwami Bulli i Bulik. Pomysł skonstruowania dostawczego samochodu pojawił się w głowie holenderskiego importera samochodów Volkswagen. Odręczny projekt Transportera został zaaprobowany przez zarząd fabryki VW w Wolfsburgu, a jego dalszym rozwojem zajął się Alfred Haesnerow. W 1948 powstały pierwsze prototypy. Seryjną produkcję rozpoczęto w marcu 1950 roku. W Volkswagenach Typ 2 T1 montowane były silniki o mocy od 25 do 47 koni mechanicznych. Całkiem sporo samochodów produkowanych do 1967 roku przetrwało do naszych czasów. Egzemplarz prezentowany powyżej tylko z pozoru wydaje się być nieco zaniedbany.
    23 lipca 2013, 9:47 przez Unolot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 lipca 2013, 17:39 przez smol (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowa Warszawa – Nowa Warszawa

Pol­ska mo­to­ry­za­cja po­wo­li się od­ra­dza. Na razie bar­dzo nie­śmia­ło, przede wszyst­kim na de­skach kre­ślar­skich i w ga­ra­żach fa­scy­na­tów. Można jed­nak od­waż­nie po­wie­dzieć, że duch w na­ro­dzie nie zgi­nął.

Jakiś czas temu grupa za­pa­leń­ców roz­po­czę­ła "wy­ścig na Sy­re­ny Sport". Trzy nie­za­leż­ne ekipy po­sta­no­wi­ły wskrze­sić "ce­sa­rzo­wą szos". Tak po­ja­wi­ły się re­pli­ki Sy­re­ny Sport - "naj­pięk­niej­sze­go sa­mo­cho­du zza że­la­znej kur­ty­ny".

Dwóch pro­jek­tan­tów z Wro­cła­wia także po­sta­no­wi­ło oddać hołd pol­skiej mo­to­ry­za­cji. Mi­chał i Paweł Ko­zioł­ko­wie chcą zbu­do­wać na­stęp­cę FSO War­sza­wy.

Ini­cja­ty­wą prze­wod­nią pro­jek­tu jest po­łą­cze­nie in­no­wa­cyj­no­ści po­jaz­du na miarę XXI wiwku z re­tro­de­si­gnem cha­rak­te­ry­stycz­nym dla kul­to­we­go auta.

Prace są już na mocno za­awan­so­wa­nym eta­pie. Jak za­po­wia­da ini­cja­tor przed­się­wzię­cia za kil­ka­na­ście mie­się­cy po­wi­nien po­ja­wić się pro­to­typ.

Sama kon­struk­cja bę­dzie ba­zo­wać na BMW M5, prze­ka­za­nej eki­pie przez bel­gij­skie­go in­we­sto­ra. Ka­ro­se­ria i wnę­trze zo­sta­ły za­pro­jek­to­wa­ne od nowa. W po­rów­na­niu do BMW M5 roz­staw osi bę­dzie więk­szy o 8 cm. Pod maską znaj­dzie się 5-li­tro­wy sil­nik V10 o mocy 600 KM po­cho­dzą­cy z ba­war­skie­go mo­de­lu.

Bu­do­wa pierw­sze­go eg­zem­pla­rza po­chło­nie około pół mi­lio­na zło­tych. Moce prze­ro­bo­we ob­li­czo­ne są na trzy sa­mo­cho­dy rocz­nie – do­ce­lo­wo ma po­wstać 10 sztuk. Pre­mie­ro­wy pokaz pro­to­ty­po­we­go auta za­pla­no­wa­ny jest na maj/czer­wiec 2014 na zamku w Klicz­ko­wie.

Do pro­jek­tu do­łą­czy­ły także Pol­skie firmy, które wspie­ra­ją przed­się­wzię­cie re­kla­mą, fi­nan­so­wo, w for­mie prze­ka­za­nych czę­ści, a także słu­żą­ce po­mo­cą przy wy­ko­na­niu  po­szcze­gól­nych ele­men­tów auta. Cały pro­jekt udaje się re­ali­zo­wać dzię­ki po­łą­cze­niu sił ekipy New War­saw i firmy Abo­ut-S.

Do­dat­ko­wo przy pro­jek­cie współ­pra­cu­ją: E-pro­to­ty­py.​pl, 3r­Stu­dio, Novol, Le­xa­ni, Tenzi, Ga­le­ria In­di­go, Urban, We're­4de­ta­iling, Mind­field pro­ject, In­ter­me­dio, Pe­tro­ba­za, In­vent, Ae­ro­graf Piotr Par­czew­ski, Mad­pi­xel.​pl
    Nowa Warszawa

    Pol­ska mo­to­ry­za­cja po­wo­li się od­ra­dza. Na razie bar­dzo nie­śmia­ło, przede wszyst­kim na de­skach kre­ślar­skich i w ga­ra­żach fa­scy­na­tów. Można jed­nak od­waż­nie po­wie­dzieć, że duch w na­ro­dzie nie zgi­nął.

    Jakiś czas temu grupa za­pa­leń­ców roz­po­czę­ła "wy­ścig na Sy­re­ny Sport". Trzy nie­za­leż­ne ekipy po­sta­no­wi­ły wskrze­sić "ce­sa­rzo­wą szos". Tak po­ja­wi­ły się re­pli­ki Sy­re­ny Sport - "naj­pięk­niej­sze­go sa­mo­cho­du zza że­la­znej kur­ty­ny".

    Dwóch pro­jek­tan­tów z Wro­cła­wia także po­sta­no­wi­ło oddać hołd pol­skiej mo­to­ry­za­cji. Mi­chał i Paweł Ko­zioł­ko­wie chcą zbu­do­wać na­stęp­cę FSO War­sza­wy.

    Ini­cja­ty­wą prze­wod­nią pro­jek­tu jest po­łą­cze­nie in­no­wa­cyj­no­ści po­jaz­du na miarę XXI wiwku z re­tro­de­si­gnem cha­rak­te­ry­stycz­nym dla kul­to­we­go auta.

    Prace są już na mocno za­awan­so­wa­nym eta­pie. Jak za­po­wia­da ini­cja­tor przed­się­wzię­cia za kil­ka­na­ście mie­się­cy po­wi­nien po­ja­wić się pro­to­typ.

    Sama kon­struk­cja bę­dzie ba­zo­wać na BMW M5, prze­ka­za­nej eki­pie przez bel­gij­skie­go in­we­sto­ra. Ka­ro­se­ria i wnę­trze zo­sta­ły za­pro­jek­to­wa­ne od nowa. W po­rów­na­niu do BMW M5 roz­staw osi bę­dzie więk­szy o 8 cm. Pod maską znaj­dzie się 5-li­tro­wy sil­nik V10 o mocy 600 KM po­cho­dzą­cy z ba­war­skie­go mo­de­lu.

    Bu­do­wa pierw­sze­go eg­zem­pla­rza po­chło­nie około pół mi­lio­na zło­tych. Moce prze­ro­bo­we ob­li­czo­ne są na trzy sa­mo­cho­dy rocz­nie – do­ce­lo­wo ma po­wstać 10 sztuk. Pre­mie­ro­wy pokaz pro­to­ty­po­we­go auta za­pla­no­wa­ny jest na maj/czer­wiec 2014 na zamku w Klicz­ko­wie.

    Do pro­jek­tu do­łą­czy­ły także Pol­skie firmy, które wspie­ra­ją przed­się­wzię­cie re­kla­mą, fi­nan­so­wo, w for­mie prze­ka­za­nych czę­ści, a także słu­żą­ce po­mo­cą przy wy­ko­na­niu po­szcze­gól­nych ele­men­tów auta. Cały pro­jekt udaje się re­ali­zo­wać dzię­ki po­łą­cze­niu sił ekipy New War­saw i firmy Abo­ut-S.

    Do­dat­ko­wo przy pro­jek­cie współ­pra­cu­ją: E-pro­to­ty­py.​pl, 3r­Stu­dio, Novol, Le­xa­ni, Tenzi, Ga­le­ria In­di­go, Urban, We're­4de­ta­iling, Mind­field pro­ject, In­ter­me­dio, Pe­tro­ba­za, In­vent, Ae­ro­graf Piotr Par­czew­ski, Mad­pi­xel.​pl
    16 lipca 2013, 20:35 przez pawel3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Kenworth – jak to bydle przyspiesza! (jak na ten typ pojazdu)
    Jak to bydle przyspiesza! (jak na ten typ pojazdu)
    15 lipca 2013, 15:05 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mój Kropas. – czy też mój Różowy, jest moim pierwszym autkiem.
może i nie ma tam silnika 5l V8, ani mocy 359 rozszalałych rumaków.
kolor to tez nie biała perła niczym z najnowszej palety Porshe.
jest to zwykłe Punto pierwszej generacji typ 176. silniczek mały, dość ekonomiczny 1.2 8V o mocy 73 wściekłych kucyków, kolor to ROSSO RIBES MET. co po polsku oznacza tyle co czerwona porzeczka, na żywo w zależności od światła czasem staje się najbardziej męskim kolorem świata czyli różowym, co nie przeszkadza mi w dumnym prowadzeniu mojego Kropka.
W przyszłości chciałbym go obniżyć i posadzić na 15" felgach od Alfy.
    Czy też mój Różowy, jest moim pierwszym autkiem.
    może i nie ma tam silnika 5l V8, ani mocy 359 rozszalałych rumaków.
    kolor to tez nie biała perła niczym z najnowszej palety Porshe.
    jest to zwykłe Punto pierwszej generacji typ 176. silniczek mały, dość ekonomiczny 1.2 8V o mocy 73 wściekłych kucyków, kolor to ROSSO RIBES MET. co po polsku oznacza tyle co czerwona porzeczka, na żywo w zależności od światła czasem staje się najbardziej męskim kolorem świata czyli różowym, co nie przeszkadza mi w dumnym prowadzeniu mojego Kropka.
    W przyszłości chciałbym go obniżyć i posadzić na 15" felgach od Alfy.
    13 lipca 2013, 11:28 przez Gie_eR_U_Be_Y (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Fiesta rs 2000 – Rok produkcji: 1995
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 150
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy,
Centralny zamek, Elektryczne szyby,
Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi,
Elektryczne lusterka,
    Rok produkcji: 1995
    Pojemność silnika (cm3): 2000
    Moc silnika (KM): 150
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rodzaj paliwa: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe
    Liczba drzwi: 2/3
    Stan: Używany
    Uszkodzony: Nie
    Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy,
    Centralny zamek, Elektryczne szyby,
    Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi,
    Elektryczne lusterka,
    10 lipca 2013, 2:23 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Jawa 175 typ 356 – ogień.
    Ogień.
    29 czerwca 2013, 20:03 przez StachuJLB (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Magiczne W8 – Silnik tłokowy w układzie W – typ silnika spalinowego.
Występuje w trzech konfiguracjach:
trzy rzędy cylindrów (układ W "klasyczny"),
cztery rzędy cylindrów (jeden wał korbowy),
cztery rzędy cylindrów z dwoma wałami korbowymi.
Liczba cylindrów w każdym rzędzie jest identyczna. Układ W stosowany jest przede wszystkim w silnikach o dużej liczbie cylindrów i dużej pojemności. Największą zaletą układu W jest zwarta budowa takiego silnika w zestawieniu z układem rzędowym "R" lub widlastym "V". W pojazdach samochodowych, silniki z układem "W" stosowane są bardzo rzadko.
Jednym z nielicznych przykładów takiej konstrukcji w dzisiejszych czasach, są silniki koncernu Volkswagen:
W8 (8 cylindrów), pojemność 4 litry, montowany w Volkswagenie Passacie W8,
W12 (12 cylindrów), pojemność 6 litrów, spotykany luksusowych modelach grupy VAG – Audi A8, Volkswagen Phaeton i Touareg oraz Bentley Continental GT i Continental Flying Spur,
W16 (16 cylindrów), pojemność 8 litrów, montowany w samochodach Bugatti 16.4 Veyron.
    Silnik tłokowy w układzie W – typ silnika spalinowego.
    Występuje w trzech konfiguracjach:
    trzy rzędy cylindrów (układ W "klasyczny"),
    cztery rzędy cylindrów (jeden wał korbowy),
    cztery rzędy cylindrów z dwoma wałami korbowymi.
    Liczba cylindrów w każdym rzędzie jest identyczna. Układ W stosowany jest przede wszystkim w silnikach o dużej liczbie cylindrów i dużej pojemności. Największą zaletą układu W jest zwarta budowa takiego silnika w zestawieniu z układem rzędowym "R" lub widlastym "V". W pojazdach samochodowych, silniki z układem "W" stosowane są bardzo rzadko.
    Jednym z nielicznych przykładów takiej konstrukcji w dzisiejszych czasach, są silniki koncernu Volkswagen:
    W8 (8 cylindrów), pojemność 4 litry, montowany w Volkswagenie Passacie W8,
    W12 (12 cylindrów), pojemność 6 litrów, spotykany luksusowych modelach grupy VAG – Audi A8, Volkswagen Phaeton i Touareg oraz Bentley Continental GT i Continental Flying Spur,
    W16 (16 cylindrów), pojemność 8 litrów, montowany w samochodach Bugatti 16.4 Veyron.
    6 czerwca 2013, 9:47 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)