Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 208 takich materiałów
    Ferrari Modulo '67 – Zamontowano w nim drzwi Canopy takie jak w Maserati Birdcage 75th i Saab Aero-X. Do napędu użyto jednostki V12 60° 5,0 l DOHC 48V generującą moc maksymalną 550 KM. Wysokość samochodu wynosi 934 mm, szerokość 2048 mm, rozstaw osi 2400 mm, a długość 4480 mm. Typ nadwozia to 1-drzwiowe coupé. Układ zasilania oparty jest na wtrysku paliwa Lucas.
    Zamontowano w nim drzwi Canopy takie jak w Maserati Birdcage 75th i Saab Aero-X. Do napędu użyto jednostki V12 60° 5,0 l DOHC 48V generującą moc maksymalną 550 KM. Wysokość samochodu wynosi 934 mm, szerokość 2048 mm, rozstaw osi 2400 mm, a długość 4480 mm. Typ nadwozia to 1-drzwiowe coupé. Układ zasilania oparty jest na wtrysku paliwa Lucas.
    12 stycznia 2014, 17:33 przez Kanes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jaki to typ zawieszenia? –
    4 stycznia 2014, 16:33 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    DKW 3=6 Sonderklasse  Typ F91  '53 – coś dla miłośników starej motoryzacji
Napędzany przez trzycylindrowy dwutakt o pojemności 896ccm i mocy 34KM.
    Coś dla miłośników starej motoryzacji
    Napędzany przez trzycylindrowy dwutakt o pojemności 896ccm i mocy 34KM.
    3 stycznia 2014, 11:33 przez Bonbowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Rambler 1903 typ E – Najstarszy zarejestrowany w Polsce samochód.
1 cylinder, 6 KM,
napotkany parę lat temu w Galerii Krakowskiej
    Najstarszy zarejestrowany w Polsce samochód.
    1 cylinder, 6 KM,
    napotkany parę lat temu w Galerii Krakowskiej
    29 grudnia 2013, 0:42 przez Tomblack (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    A Wy, który typ nadwozia wolicie? –
    17 grudnia 2013, 20:06 przez benaszi58 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Royal Enfield Taurus diesel – Produkowany w Indiach na brytyjskiej licencji, jeden z niewielu motocykli napędzanych silnikiem Diesla! Ten ze zdjęcia to MR 1999.

Dane techniczne:

Typ silnika: czterosuwowy, 1-no cylindrowy, 2-zaworowy
Pojemność: 325 ccm
Moc: 7 KM/2500 obr/min.
Moment obrotowy: 15 Nm/3000 obr/min.
Skrzynia biegów: 4-stopniowa
Masa własna "na mokro": 196 kg
Masa własna "na sucho": 175 kg
Prędkość maksymalna: 120 km/h
Średnie zużycie paliwa: 1,5 l/100 km

Ponoć uruchomienie go to wymagający czasu i umiejętności rytuał
    Produkowany w Indiach na brytyjskiej licencji, jeden z niewielu motocykli napędzanych silnikiem Diesla! Ten ze zdjęcia to MR 1999.

    Dane techniczne:

    Typ silnika: czterosuwowy, 1-no cylindrowy, 2-zaworowy
    Pojemność: 325 ccm
    Moc: 7 KM/2500 obr/min.
    Moment obrotowy: 15 Nm/3000 obr/min.
    Skrzynia biegów: 4-stopniowa
    Masa własna "na mokro": 196 kg
    Masa własna "na sucho": 175 kg
    Prędkość maksymalna: 120 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 1,5 l/100 km

    Ponoć uruchomienie go to wymagający czasu i umiejętności rytuał
    Volkswagen Typ 412 –
    30 listopada 2013, 14:59 przez taszar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Nasza duma cz 2 – Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

    Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

    Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    28 listopada 2013, 10:27 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 80 typ 89 –
    26 listopada 2013, 23:21 przez ~beck | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Maserati Birdcage 75th – Maserati Birdcage 75th - supersamochód skonstruowany w 2005 roku przez włoską markę Maserati i Pininfarina. Premiera pojazdu odbyła się w Genewie w 2005. Nazwa Maserati Birdcage 75th pochodzi od 75 lecia firmy Pininfarina. Typ nadwozia to 1-drzwiowe coupé. Zamontowano w nim drzwi Canopy, takie jak w Saab Aero X i Ferrari Modulo.
    Maserati Birdcage 75th - supersamochód skonstruowany w 2005 roku przez włoską markę Maserati i Pininfarina. Premiera pojazdu odbyła się w Genewie w 2005. Nazwa Maserati Birdcage 75th pochodzi od 75 lecia firmy Pininfarina. Typ nadwozia to 1-drzwiowe coupé. Zamontowano w nim drzwi Canopy, takie jak w Saab Aero X i Ferrari Modulo.
    23 listopada 2013, 21:35 przez Matfi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj