Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 18 takich materiałów
    Ford Tudor 1936 –
    28 marca 2014, 11:11 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1951 Ford Tudor Custom –
    13 lutego 2014, 13:59 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Tudor Custom Hot Rod – Kolejna piękna maszyna
    Kolejna piękna maszyna
    2 maja 2013, 21:08 przez Mati (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda Tudor – Też wam się wydaje ta Skodzina powinna wejść do produkcji?
    Też wam się wydaje ta Skodzina powinna wejść do produkcji?
    16 lutego 2013, 21:37 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    1932 Ford Tudor Sedan + 1923 Ford Model C-Cab –
    5 listopada 2012, 11:16 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda Tudor – To jest dowód że Skoda też potrafi zrobić piękne coupé. Niestety na ten piękny prototyp Volkswagen nie wydał zgody. Auto jest zaprojektowane na bazie Skody Superb zmiany to nadwozie typu coupé z obniżonym zawieszeniem i sportowe wnętrze. Jednostka napędowa również została zapożyczona z w/w modelu. 
Dane techniczne:
 Pojemność skokowa: 2771 cm³
 Moc maksymalna: 193 KM (142 kW)
 Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 s
 Prędkość maksymalna: 237 km/h
    To jest dowód że Skoda też potrafi zrobić piękne coupé. Niestety na ten piękny prototyp Volkswagen nie wydał zgody. Auto jest zaprojektowane na bazie Skody Superb zmiany to nadwozie typu coupé z obniżonym zawieszeniem i sportowe wnętrze. Jednostka napędowa również została zapożyczona z w/w modelu.
    Dane techniczne:
    Pojemność skokowa: 2771 cm³
    Moc maksymalna: 193 KM (142 kW)
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 s
    Prędkość maksymalna: 237 km/h
    23 sierpnia 2012, 0:40 przez SamsonS4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nowe życie – Samochód zbudowany na bazie kabiny Forda T Tudor Sedan z 1927 roku.
    Samochód zbudowany na bazie kabiny Forda T Tudor Sedan z 1927 roku.
    26 lipca 2012, 0:50 przez darkan666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.roadkillcustoms.com

    Sokół 1000, polski harley davidson.. no właśnie gdyby nie harley.... – Sokół 1000 – motocykl polskiej konstrukcji produkowany w CWS.
Silnik:
typ: czterosuw chłodzony powietrzem
liczba cylindrów: 2
układ: widlasty
pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
stopień sprężania: 5:1
moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką


Przeniesienie napędu:

Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
napęd tylnego koła: łańcuch

Podwozie:

rama: podwójna, rurowa, zamknięta
zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
zawieszenie tylne: sztywne
hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka

Wymiary:

długość z wózkiem: 2270 mm
szerokość z wózkiem: 800 mm
wysokość z wózkiem: 1135 mm
rozstaw osi: 1464 mm
Masy
masa bez wózka: 270 kg
masa z wózkiem: 375 kg
dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
Pojemności
zbiornik paliwa: 20 l
zbiornik oleju: 3 l

Dane eksploatacyjne: 

prędkość maksymalna: 100 km/h
zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
zużycie oleju: 0,3 l/100 km

Inne:
główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
cena: 4200 zł w 1935 r.
    Sokół 1000 – motocykl polskiej konstrukcji produkowany w CWS.
    Silnik:
    typ: czterosuw chłodzony powietrzem
    liczba cylindrów: 2
    układ: widlasty
    pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
    stopień sprężania: 5:1
    moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
    zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
    smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
    prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
    akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
    zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką


    Przeniesienie napędu:

    Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
    sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
    skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
    napęd tylnego koła: łańcuch

    Podwozie:

    rama: podwójna, rurowa, zamknięta
    zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
    zawieszenie tylne: sztywne
    hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka

    Wymiary:

    długość z wózkiem: 2270 mm
    szerokość z wózkiem: 800 mm
    wysokość z wózkiem: 1135 mm
    rozstaw osi: 1464 mm
    Masy
    masa bez wózka: 270 kg
    masa z wózkiem: 375 kg
    dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
    Pojemności
    zbiornik paliwa: 20 l
    zbiornik oleju: 3 l

    Dane eksploatacyjne:

    prędkość maksymalna: 100 km/h
    zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
    zużycie oleju: 0,3 l/100 km

    Inne:
    główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
    konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
    wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
    cena: 4200 zł w 1935 r.
    20 kwietnia 2012, 22:03 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    oldtimerbazar.pl