Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 80 takich materiałów
    Dzięki za Lajkowanie i nabijanie licznika Mocy (że tak powiem), nie spodziewałem się tego przy zdjęciu dostawczaka z lat 90 :D
    Tutaj dodaję jedny filmik z HiCube jaki jest na YT :D
    28 kwietnia 2012, 0:44 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Transit HiCube – Może nie jest jakiś tam super wywalony w kosmos, ale szansa na spotkanie takiego na ulicy jest równa 5 na 100

Co z tego że nie trafi na główną, czy nie będzie miał nawet 1 przy Jest Moc, lub Lubię To, i tak jest to najlepszy Transit w historii wg. mnie

Edit - od Motokillera. 

Czemu Twoja wiara jest taka mała? Wręcz zaraz pójdzie na facebooka i tam dopiero zrobi furorę...
    Może nie jest jakiś tam super wywalony w kosmos, ale szansa na spotkanie takiego na ulicy jest równa 5 na 100

    Co z tego że nie trafi na główną, czy nie będzie miał nawet 1 przy Jest Moc, lub Lubię To, i tak jest to najlepszy Transit w historii wg. mnie

    Edit - od Motokillera.

    Czemu Twoja wiara jest taka mała? Wręcz zaraz pójdzie na facebooka i tam dopiero zrobi furorę...
    26 kwietnia 2012, 10:59 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ford Tourneo Custom coraz bliżej – Przed targami motoryzacyjnymi w Genewie Ford zaprezentował wersję koncepcyjną nowej odsłony osobowego Transita, czyli Tourneo. Model ten faktycznie trafi do salonów, i to szybciej, niż można by się spodziewać. Amerykański producent właśnie podzielił się nową porcją zdjęć.
Wprawdzie model został zapowiedziany wersją koncepcyjną, jednak Ford nie planuje przeprowadzać w nim żadnych zmian. W odróżnieniu od większości vanów dostępnych na rynku, w tym od Transita, auto wygląda naprawdę atrakcyjnie. Utrzymane jest w nurcie stylistycznym kinetic design.
Tourneo Custom będzie dostępny w wersjach 8- lub 9-osobowych w krótszej (4,97 m) lub dłuższej (5,34 m) odmianie nadwoziowej. Wcześniej Ford nie ujawniał zdjęć największej wersji tego modelu, teraz przedstawił je zarówno w wersji europejskiej, jak i tej przygotowanej na rynek brytyjski.
Pod maską będzie pracowała jednostka wysokoprężna 2,2 Duratorq TDCi, dostępna w wariantach o mocy około 100 oraz 150 KM. Produkcja modelu Tourneo Custom rozpocznie się jeszcze w tym roku, a oficjalna wersja, która najprawdopodobniej nie będzie różniła się absolutnie niczym od tej zapowiadanej oraz zaprezentowanej na poniższych zdjęciach, pojawi się jeszcze na Birmingham Commercial Vehicle Show w kwietniu.

Pamiętam że nie mogłem sie doczekać jak będzie wyglądać nowy Transit, teraz jak na niego patrze na myśl mi przychodzi jedno (Kto do cholery wpuścił do Forda Kinetic design?
    Przed targami motoryzacyjnymi w Genewie Ford zaprezentował wersję koncepcyjną nowej odsłony osobowego Transita, czyli Tourneo. Model ten faktycznie trafi do salonów, i to szybciej, niż można by się spodziewać. Amerykański producent właśnie podzielił się nową porcją zdjęć.
    Wprawdzie model został zapowiedziany wersją koncepcyjną, jednak Ford nie planuje przeprowadzać w nim żadnych zmian. W odróżnieniu od większości vanów dostępnych na rynku, w tym od Transita, auto wygląda naprawdę atrakcyjnie. Utrzymane jest w nurcie stylistycznym kinetic design.
    Tourneo Custom będzie dostępny w wersjach 8- lub 9-osobowych w krótszej (4,97 m) lub dłuższej (5,34 m) odmianie nadwoziowej. Wcześniej Ford nie ujawniał zdjęć największej wersji tego modelu, teraz przedstawił je zarówno w wersji europejskiej, jak i tej przygotowanej na rynek brytyjski.
    Pod maską będzie pracowała jednostka wysokoprężna 2,2 Duratorq TDCi, dostępna w wariantach o mocy około 100 oraz 150 KM. Produkcja modelu Tourneo Custom rozpocznie się jeszcze w tym roku, a oficjalna wersja, która najprawdopodobniej nie będzie różniła się absolutnie niczym od tej zapowiadanej oraz zaprezentowanej na poniższych zdjęciach, pojawi się jeszcze na Birmingham Commercial Vehicle Show w kwietniu.

    Pamiętam że nie mogłem sie doczekać jak będzie wyglądać nowy Transit, teraz jak na niego patrze na myśl mi przychodzi jedno (Kto do cholery wpuścił do Forda Kinetic design?
    7 kwietnia 2012, 10:46 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Transit Pick-up –
    6 kwietnia 2012, 18:43 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cossie Transit Sport –
    6 kwietnia 2012, 11:11 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Transit SuperVan I – Ford Transit w zamyśle swoich projektantów nigdy nie był samochodem który nadawałby się do realnego ścigania się. To oczywiście nie przeszkadzało różnym entuzjastom, którzy głównie dla zabawy wyciskali z Transita wszystko co się dało. Od samego momentu wprowadzenia Transita na rynek, powstawały różne wersje "wyczynowe". Szczególnie jedna warta jest uwagi, ponieważ firmowana była przez samego Forda. Ponieważ na początku lat 70-tych w firmie Ford angażowano poważne środki w sport samochodowy, postanowiono zbudować również takiego Transita w celach pokazowych aby budować wizerunek firmy. 
Ford Transit w zamyśle swoich projektantów nigdy nie był samochodem który nadawałby się do realnego ścigania się. To oczywiście nie przeszkadzało różnym entuzjastom, którzy głównie dla zabawy wyciskali z Transita wszystko co się dało. Od samego momentu wprowadzenia Transita na rynek, powstawały różne wersje "wyczynowe". Szczególnie jedna warta jest uwagi, ponieważ firmowana była przez samego Forda. Ponieważ na początku lat 70-tych w firmie Ford angażowano poważne środki w sport samochodowy, postanowiono zbudować również takiego Transita w celach pokazowych aby budować wizerunek firmy. 

Podwozie:
Zamiast standardowego podwozia Transita zmontowana została dedykowana rama z profili rurowych. Właściwa karoseria to zmodyfikowane oryginalne nadwozie Transita 18cwt, które było do ramy przykręcone w 6 punktach. Projekt ramy nigdy nie doczekał się wersji papierowej - zamiast tego wszystkie podstawowe podzespoły zostały ułożone na podłodze, obrysowane kredą i na tym wszystkim dopasowywana była rama metodą cięcia i spawania "na oko". 

Zawieszenie:
Zastosowano zupełnie inne niż fabryczne zawieszenie - całkowicie niezależne dla wszystkich 4 kół, z przodu zastosowane zostały podzespoły z Jaguara XJ6, z tyłu podzespoły z Cooper′a F1. Przekładnia kierownicza bez wspomagania pochodziła z Forda GT40. Hamulce to wyścigowe Can-Am, tarczowe na wszystkich czterech kołach. Felgi "Revolution" były specjalnie wykonane do tego zastosowania, miały średnicę obręczy 15 cali, taką samą również szerokość zarówno z przodu jak i z tyłu ! Opony pochodziły od Firestone′a. Aby zmieścić takiej wielkości ogumienie, niezbędne było znaczne przeprofilowanie i poszerzenie 
nadkoli w nadwoziu. Ze względu na ogólną improwizację przy konstruowaniu samochodu, późniejsze prowadzenie było dalekie od dobrego wyważenia. Przyczepność była świetna, ale przy niskich prędkościach samochód był bardzo podsterowny, natomiast przy ostrych zakrętach zwykle unosiło się przednie koło. 

Silnik:
Pod maską nie było nic - pusta przestrzeń, bo też nic co miałoby sens tam nie miało szans się zmieścić. Silnik został zamontowany z tyłu, za kabiną kierowcy, przed tylną osią. Do napędu użyto przygotowany w wersji rajdowej silnik 5.0 V8 z głowicami Gurney-Weslake, do przeniesienia napędu służyła 5-biegowa skrzynia ZF. Układ wydechowy był pozbawiony tłumików. Wszystko powyższe razem z dyferencjałem było wzięte prosto z Forda GT40. Żeby zmieścić silnik, trzeba było wyciąć odpowiedniej wielkości dziurę w podłodze, co trochę utrudniało wykorzystanie przestrzeni ładunkowej, ale to akurat było mało ważne w tym zastosowaniu. Silnik miał moc 435KM, co pozwoliło na uzyskanie następujących osiągów (przy narzuceniu w czasie prób limitu prędkości obrotowej silnika do 7.000 obr/min, osiągalne było 8.000 obr/min):

    0 - 1/4 mili: 14.9 sekundy, 87 mph (~ 140 km/h)
    0 - 60 mph (~ 96 km/h): 7.0 sekundy
    0 - 70 mph (~ 112 km/h): 9.7 sekundy
    0 - 100 mph (~ 160 km/h): 21.6 sekundy
    prędkość maksymalna: testy odbyły się na lotnisku Boreham, ale nie uzyskano ostatecznych wyników, z powodu takiego że przełożenia skrzyni pochodziły prosto z GT40 i nie były zbyt dobrze dostosowane do Supervan′a. W próbach uzyskiwano 68 mph (~109 km/h) na 1 biegu, 102 mph (~ 163 km/h) na 2 biegu, 134 mph (~214 km/h) na 3 biegu, próby zakończono na 150 mph (~ 240 km/h), ale to nie był kraniec możliwości.

Kto jest za ty że to rzeczywiście SuperVan niech da Lubię To! A kto za tym że to było Wy*ebany w kosmos dostawczak, ale kijowo skończył niech da Jest Moc. :D
    Ford Transit w zamyśle swoich projektantów nigdy nie był samochodem który nadawałby się do realnego ścigania się. To oczywiście nie przeszkadzało różnym entuzjastom, którzy głównie dla zabawy wyciskali z Transita wszystko co się dało. Od samego momentu wprowadzenia Transita na rynek, powstawały różne wersje "wyczynowe". Szczególnie jedna warta jest uwagi, ponieważ firmowana była przez samego Forda. Ponieważ na początku lat 70-tych w firmie Ford angażowano poważne środki w sport samochodowy, postanowiono zbudować również takiego Transita w celach pokazowych aby budować wizerunek firmy.
    Ford Transit w zamyśle swoich projektantów nigdy nie był samochodem który nadawałby się do realnego ścigania się. To oczywiście nie przeszkadzało różnym entuzjastom, którzy głównie dla zabawy wyciskali z Transita wszystko co się dało. Od samego momentu wprowadzenia Transita na rynek, powstawały różne wersje "wyczynowe". Szczególnie jedna warta jest uwagi, ponieważ firmowana była przez samego Forda. Ponieważ na początku lat 70-tych w firmie Ford angażowano poważne środki w sport samochodowy, postanowiono zbudować również takiego Transita w celach pokazowych aby budować wizerunek firmy.

    Podwozie:
    Zamiast standardowego podwozia Transita zmontowana została dedykowana rama z profili rurowych. Właściwa karoseria to zmodyfikowane oryginalne nadwozie Transita 18cwt, które było do ramy przykręcone w 6 punktach. Projekt ramy nigdy nie doczekał się wersji papierowej - zamiast tego wszystkie podstawowe podzespoły zostały ułożone na podłodze, obrysowane kredą i na tym wszystkim dopasowywana była rama metodą cięcia i spawania "na oko".

    Zawieszenie:
    Zastosowano zupełnie inne niż fabryczne zawieszenie - całkowicie niezależne dla wszystkich 4 kół, z przodu zastosowane zostały podzespoły z Jaguara XJ6, z tyłu podzespoły z Cooper′a F1. Przekładnia kierownicza bez wspomagania pochodziła z Forda GT40. Hamulce to wyścigowe Can-Am, tarczowe na wszystkich czterech kołach. Felgi "Revolution" były specjalnie wykonane do tego zastosowania, miały średnicę obręczy 15 cali, taką samą również szerokość zarówno z przodu jak i z tyłu ! Opony pochodziły od Firestone′a. Aby zmieścić takiej wielkości ogumienie, niezbędne było znaczne przeprofilowanie i poszerzenie
    nadkoli w nadwoziu. Ze względu na ogólną improwizację przy konstruowaniu samochodu, późniejsze prowadzenie było dalekie od dobrego wyważenia. Przyczepność była świetna, ale przy niskich prędkościach samochód był bardzo podsterowny, natomiast przy ostrych zakrętach zwykle unosiło się przednie koło.

    Silnik:
    Pod maską nie było nic - pusta przestrzeń, bo też nic co miałoby sens tam nie miało szans się zmieścić. Silnik został zamontowany z tyłu, za kabiną kierowcy, przed tylną osią. Do napędu użyto przygotowany w wersji rajdowej silnik 5.0 V8 z głowicami Gurney-Weslake, do przeniesienia napędu służyła 5-biegowa skrzynia ZF. Układ wydechowy był pozbawiony tłumików. Wszystko powyższe razem z dyferencjałem było wzięte prosto z Forda GT40. Żeby zmieścić silnik, trzeba było wyciąć odpowiedniej wielkości dziurę w podłodze, co trochę utrudniało wykorzystanie przestrzeni ładunkowej, ale to akurat było mało ważne w tym zastosowaniu. Silnik miał moc 435KM, co pozwoliło na uzyskanie następujących osiągów (przy narzuceniu w czasie prób limitu prędkości obrotowej silnika do 7.000 obr/min, osiągalne było 8.000 obr/min):

    0 - 1/4 mili: 14.9 sekundy, 87 mph (~ 140 km/h)
    0 - 60 mph (~ 96 km/h): 7.0 sekundy
    0 - 70 mph (~ 112 km/h): 9.7 sekundy
    0 - 100 mph (~ 160 km/h): 21.6 sekundy
    prędkość maksymalna: testy odbyły się na lotnisku Boreham, ale nie uzyskano ostatecznych wyników, z powodu takiego że przełożenia skrzyni pochodziły prosto z GT40 i nie były zbyt dobrze dostosowane do Supervan′a. W próbach uzyskiwano 68 mph (~109 km/h) na 1 biegu, 102 mph (~ 163 km/h) na 2 biegu, 134 mph (~214 km/h) na 3 biegu, próby zakończono na 150 mph (~ 240 km/h), ale to nie był kraniec możliwości.

    Kto jest za ty że to rzeczywiście SuperVan niech da Lubię To! A kto za tym że to było Wy*ebany w kosmos dostawczak, ale kijowo skończył niech da Jest Moc. :D
    31 marca 2012, 16:03 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Transit Tuning –
    23 marca 2012, 11:59 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kto pomyślałby, że dostawczakiem można driftować. Dzwięk V8 powala na kolana!
    23 lutego 2012, 22:32 przez DOMINIK200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silnik: BMW M-5 V8 Moc: 440KM, Zawieszenie: Bilstein. Przejazd pokazowy, ale wymiótł konkurencję!
    27 stycznia 2012, 20:25 przez gemini20 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 listopada 2011, 20:18 przez ~kaczy15 | Do ulubionych | Skomentuj