Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    Najpierw przeczytaj opis!

    Cała sytuacja dzieje się na słynnej drodze "Tail of the Dragon" w Karolinie Północnej w USA. Droga jest bardzo popularna wśród motocyklistów, ponieważ na zaledwie 18 kilometrach znajduje się aż 318 zakrętów. Z jednej strony mekka dla motocyklistów, ale z drugiej bardzo niebezpieczna. Jakby tego było mało, są tacy, którzy chcą uczynić ją jeszcze bardziej niebezpieczną.
    Jeśli nie rozumiecie dobrze j. angielskiego lub nie chcecie oglądać do 02:15 co i dlaczego się dzieję, całą sytuację komentuje i objaśnia Mike12R1; najpopularniejszy polski MotoVloger mieszkający w USA, który był na Dragon Tail'u w zeszłym roku:

    "Ten pan co jedzie samochodem to "Killboy". Lokalny fotograf, kiedyś motocyklista, mieszka przy Dragonie, robi zdjęcia , zajmuje się sklepikiem z pamiątkami i w ogóle go tam wszyscy znają.
    Killboy zauważył, że na Dragona wjechała ciężarówka, wsiadł do samochodu i ruszył w drogę, aby ostrzec wszystkich o niebezpieczeństwie.
    Dlaczego niebezpieczeństwie? Ciężarówki maja tam absolutny zakaz wjazdu, Zakręty są tam tak ciasne, ze jest to nie możliwe aby pełnego rozmiaru ciężarówka przejechała nie wjeżdżając na przeciwny pas ruchu (kto widział moje filmiki to wie) Niestety często kierowcy "tirów" nie zwracają uwagi na OGROMNE znaki przed wjazdem na Dragona i tak ryzykują. Średnio raz w tygodniu wjeżdża tam duża ciężarówka i już nie wyjeżdża bo nie ma takiej możliwości.
    Przeważnie "truckerzy" wjeżdżają tam bo nie wiedza co to Dragon, a na mapie zakręty nie wyglądają na tak ciasne. Do tego można dodać, że Dragon to idealny skrót do sąsiedniego stanu...
    Killboy wyruszył swoja Mazda, wyprzedził ciężarówkę za pomocą swojego kumpla na motocyklu i zaczął ostrzegać wszystkich nadjeżdżających z przeciwka. Niestety jeden Harleyowiec widząc ostrzeżenie Killboya prawdopodobnie nie zrozumiał o co chodzi i nie zwolnił na tyle aby uniknąć zderzenia z truckiem. Ten moment kiedy Harleyowiec mija Killboya jest w 2:15 minucie filmiku, a 5 sekund później Killboy słyszy odgłos zderzenia i zawraca na miejsce wypadku. Później już sami zobaczcie"
    17 czerwca 2015, 18:22 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Mike12R1 - uzyskałem od niego zgodę na publikację jego wypowiedzi

    Polscy motocykliści w USA. Warto obejrzeć. Polecam oba kanały!
    26 sierpnia 2014, 19:53 przez Chemikgp (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polacy na Dragonie - kompilacja z trzech kamer GoPro!
    30 czerwca 2014, 17:18 przez Chemikgp (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Adler XF VOT Boat-tail Roadster –
    27 maja 2014, 10:10 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    American Muscle – Buick Riviera boat tail z 1971r
    Buick Riviera boat tail z 1971r
    29 stycznia 2014, 19:59 przez ceglaktouring (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Nissan 200SX s13 94r. – Nissan 200SX s13 94r.
Silnik: SR20DET
Moc: 350 KM
Moment obrotowy: 400 Nm

Modyfikacje silnika:
swap SR20DET
IC + orurowanie
przelotowy 3” układ wydechowy
tłumik końcowy MAGNAFLOW
filrt stożkowy Apexi
turbo Garett GT28RS
kolektor wydechowy „baran”
większa chłodnica wody
A'pexi turbo timer
sterowanie / ECU Master
pompa paliwa Walbro 255

Modyfikacje ukł. napędowego:
zacieśniony dyferencjał
sprzęgło spiekowe; 6 łapkowe; dedykowane
teflonowa poduszka skrzyni biegów

Modyfikacje wnętrza:
fotel kubełkowy BRIDE
pasy 3” , 4-ro punktowe
kierownica z odsadzeniem + naba MOMO
dodatkowe zegary HKS / boost i ciśnienie oleju + zegary DEPO / temp. oleju , wody i spalin
odelżone wnętrze

Modyfikacje układu hamulcowego:
Spin Turn Knob

Modyfikacje zawieszenia:
amortyzatory XYZ Drift
rozpórka tylnia Cusco
rozpórka przednia Tanabe
dystanse 75cm oraz 45cm

Modyfikacje układu kierowniczego:
powiększony kąt skrętu kół

Modyfikacje elementów zewnętrznych
body kit URAS (zestaw zderzaków,progów) laminat
poszerzone błotniki lotka "duck tail" laminat
maska laminat
17'' alufelgi (Brock , BBS)
    Nissan 200SX s13 94r.
    Silnik: SR20DET
    Moc: 350 KM
    Moment obrotowy: 400 Nm

    Modyfikacje silnika:
    swap SR20DET
    IC + orurowanie
    przelotowy 3” układ wydechowy
    tłumik końcowy MAGNAFLOW
    filrt stożkowy Apexi
    turbo Garett GT28RS
    kolektor wydechowy „baran”
    większa chłodnica wody
    A'pexi turbo timer
    sterowanie / ECU Master
    pompa paliwa Walbro 255

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    zacieśniony dyferencjał
    sprzęgło spiekowe; 6 łapkowe; dedykowane
    teflonowa poduszka skrzyni biegów

    Modyfikacje wnętrza:
    fotel kubełkowy BRIDE
    pasy 3” , 4-ro punktowe
    kierownica z odsadzeniem + naba MOMO
    dodatkowe zegary HKS / boost i ciśnienie oleju + zegary DEPO / temp. oleju , wody i spalin
    odelżone wnętrze

    Modyfikacje układu hamulcowego:
    Spin Turn Knob

    Modyfikacje zawieszenia:
    amortyzatory XYZ Drift
    rozpórka tylnia Cusco
    rozpórka przednia Tanabe
    dystanse 75cm oraz 45cm

    Modyfikacje układu kierowniczego:
    powiększony kąt skrętu kół

    Modyfikacje elementów zewnętrznych
    body kit URAS (zestaw zderzaków,progów) laminat
    poszerzone błotniki lotka "duck tail" laminat
    maska laminat
    17'' alufelgi (Brock , BBS)
    25 lipca 2013, 12:02 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj