Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 113 takich materiałów
    Stare dobre czasy – Za szybcy za wściekli
    Za szybcy za wściekli
    31 października 2014, 17:12 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Dw Tomaso Pantera GTS – Szybcy i wściekli 5 jeśli ktoś nie kojarzy.
    Szybcy i wściekli 5 jeśli ktoś nie kojarzy.
    27 czerwca 2014, 13:35 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Hahaha
    13 czerwca 2014, 23:48 przez TymonPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Kultowe samochody – Nissan Skyline r34
W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

Modele:

GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
Modele:

GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    Nissan Skyline r34
    W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

    R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

    Modele:

    GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
    25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
    GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
    GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
    Modele:

    GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
    GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
    GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
    GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
    GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
    GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
    GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
    GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    2 czerwca 2014, 19:49 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mój drifto-wóz – Oto moja bryczka... własnoręczne przemalowana. Idealna nie jest ale i tak jestem z tego bardzo dumny i zadowolony.
Troszkę odgapiłem wzór skyline'a z filmu Szybcy i Wściekli.
Jeśli się spodoba dodam więcej fotek lub jakiś filmik z jazdy tym autkiem...
Dla informacji:
napęd: 4WD
samochód: Nissan Skyline, Newqida 757
Częstotliwość: 27MHz
    Oto moja bryczka... własnoręczne przemalowana. Idealna nie jest ale i tak jestem z tego bardzo dumny i zadowolony.
    Troszkę odgapiłem wzór skyline'a z filmu Szybcy i Wściekli.
    Jeśli się spodoba dodam więcej fotek lub jakiś filmik z jazdy tym autkiem...
    Dla informacji:
    napęd: 4WD
    samochód: Nissan Skyline, Newqida 757
    Częstotliwość: 27MHz
    8 maja 2014, 16:58 przez Danon1323 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Need for Speed - trzeba obejrzeć! – Naprawdę polecam wszystkim motokillerom obejrzenie tego filmu w kinie, gdyż jest o wiele bardziej samochodowy niż szybcy i wściekli, są świetnie zrobione sceny i żadnych efektów komputerowych, tylko prawdziwa jazda samochodem. I jeszcze ten efekt gdy siedzisz w kinie i słuchasz tych wszystkich samochodów,  które są nagrane bardzo dobrze, a nie jakiś kicz, i nawet podczas wyścigów nie ma muzyki, bo nam muzyka silników wystarczy. Na prawdę polecam!
    Naprawdę polecam wszystkim motokillerom obejrzenie tego filmu w kinie, gdyż jest o wiele bardziej samochodowy niż szybcy i wściekli, są świetnie zrobione sceny i żadnych efektów komputerowych, tylko prawdziwa jazda samochodem. I jeszcze ten efekt gdy siedzisz w kinie i słuchasz tych wszystkich samochodów, które są nagrane bardzo dobrze, a nie jakiś kicz, i nawet podczas wyścigów nie ma muzyki, bo nam muzyka silników wystarczy. Na prawdę polecam!
    27 marca 2014, 16:32 przez tymonello (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Dead Race – Właśnie sobie go utrwaliłem. Pierwszy raz go widziałem 6 lat temu. Dziś TVP2 dała go jak premiera. I płać tu abonament telewizyjny. Dodam że w ramach nudy oglądam ten film na zmianę ze "Szybcy i Wściekli 1,2,3,4,5,6"
    Właśnie sobie go utrwaliłem. Pierwszy raz go widziałem 6 lat temu. Dziś TVP2 dała go jak premiera. I płać tu abonament telewizyjny. Dodam że w ramach nudy oglądam ten film na zmianę ze "Szybcy i Wściekli 1,2,3,4,5,6"
    8 marca 2014, 23:46 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Nissan Skyline GT-R R34 – Nissan GT-R Paula Walkera z Szybkich i Wściekłych wystawiony za 1 mln euro - zdjęcia
Samochód głównego bohatera czwartej części „Szybkich i Wściekłych” trafił na sprzedaż. Cena robi wrażenie.
 
Niestety, kiedy sławny człowiek niespodziewanie ginie, zainteresowanie jego osobą znacząco wzrasta. Jesteśmy ciekawi jak żył, gdzie spędzał wolny czas i co sprawiało mu frajdę. W przypadku Paula Walkera nie sposób nie wspomnieć o samochodach.
 
W Monachium znalazł się facet, który posiada Nissana Skyline'a GT-R R34 znanego z filmu „Szybcy i Wściekli 4”. Paul Walker jeździł tym samochodem nie tylko na planie zdjęciowym. Niemiecki właściciel postanowił wykorzystać „moment” i sprzedać samochód za okrągły milion euro.
 
Prawdę mówiąc, nie bardzo podoba nam się takie zachowanie, ale sprzedawca jest o tyle uczciwy, że połowę kwoty za sprzedane auto przeznaczy na fundację charytatywną ROWW (Reach Out World Wide) założoną przez Walkera.
    Nissan GT-R Paula Walkera z Szybkich i Wściekłych wystawiony za 1 mln euro - zdjęcia
    Samochód głównego bohatera czwartej części „Szybkich i Wściekłych” trafił na sprzedaż. Cena robi wrażenie.

    Niestety, kiedy sławny człowiek niespodziewanie ginie, zainteresowanie jego osobą znacząco wzrasta. Jesteśmy ciekawi jak żył, gdzie spędzał wolny czas i co sprawiało mu frajdę. W przypadku Paula Walkera nie sposób nie wspomnieć o samochodach.

    W Monachium znalazł się facet, który posiada Nissana Skyline'a GT-R R34 znanego z filmu „Szybcy i Wściekli 4”. Paul Walker jeździł tym samochodem nie tylko na planie zdjęciowym. Niemiecki właściciel postanowił wykorzystać „moment” i sprzedać samochód za okrągły milion euro.

    Prawdę mówiąc, nie bardzo podoba nam się takie zachowanie, ale sprzedawca jest o tyle uczciwy, że połowę kwoty za sprzedane auto przeznaczy na fundację charytatywną ROWW (Reach Out World Wide) założoną przez Walkera.
    6 lutego 2014, 16:02 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    Chyba każdy kojarzy – za szybcy za wściekli  Nissan GT-R r34
    Za szybcy za wściekli Nissan GT-R r34
    26 grudnia 2013, 13:49 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Aston Jasona Stathama – w Szybcy i Wściekli 7
    W Szybcy i Wściekli 7
    24 grudnia 2013, 21:58 przez shenovsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)