Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 124 takie materiały
    Nowe drogi ? Dopiero w 2034r... – Było Euro, były inwestycje... Euro się skończyło, inwestycje też. Drogowe eldorado sprzed turnieju to już przeszłość. Ekspresówki i autostrady budowane w pośpiechu nagle wyhamowały i teraz pozostaje nam czekać. I to długie lata. Plan inwestycji drogowych przygotowany w Ministerstwie Transportu przewiduje, że szeroką "zakopianką" pojedziemy w 2034 roku, a trasą S5 z Wrocławia do Poznania w... 2026 r.

Dla mnie to całkowita porażka i kompromitacja! Tak być nie może...
    Było Euro, były inwestycje... Euro się skończyło, inwestycje też. Drogowe eldorado sprzed turnieju to już przeszłość. Ekspresówki i autostrady budowane w pośpiechu nagle wyhamowały i teraz pozostaje nam czekać. I to długie lata. Plan inwestycji drogowych przygotowany w Ministerstwie Transportu przewiduje, że szeroką "zakopianką" pojedziemy w 2034 roku, a trasą S5 z Wrocławia do Poznania w... 2026 r.

    Dla mnie to całkowita porażka i kompromitacja! Tak być nie może...
    19 lipca 2012, 10:36 przez KogucikKCKasia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW E34 – BMW
Historia marki BMW sięga roku 1916. W niemieckim mieście Monachium rozpoczęła swą działalność Bayerische Flugzeugwerke AG (tłum. Bawarskie Zakłady lotnicze). W początkach swego istnienia firma skierowana była na przemysł lotniczy. Produkowano lekkie samoloty treningowe i zwiadowcze oraz silniki do samolotów.
Od początku istnienia firmy za logo przyjęto niebiesko-białą szachownicę symbolizujące śmigło samolotu w ruchu. Do dziś logo to pozostało w niemal niezmienionej formie. W czasie I wojny światowej BMW poprzez wojskowe nastawienie polityczno-gospodarcze BMW otrzymywało duże wsparcie państwa. W tym czasie do niemieckich zakładów dołączyło wielu wyspecjalizowanych fachowców także ufundowano budowę nowych hal produkcyjnych.
Po wojnie firma straciła rynek zbytu na silniki lotnicze i próbując odnaleźć się w nowej rzeczywistości projektowano i sprzedawano silniki do łodzi, motorów, samochodów i ciężarówek. W 1923r. rozpoczęto produkcję motocykli. Pierwszy wyprodukowany motocykl R32 okazał się sukcesem i zapewnił firmie długotrwały i stabilny napływ zysków. BMW dzięki lukratywnej umowie z Rosją kontynuowało produkcję silników lotniczych i dynamicznie rozwijało gałąź produkującą motocykle.
W 1927 r. BMW przejęło Fahrzeugfabrik Eisenach A.G. - firmę motoryzacyjną produkującą popularne wówczas samochody Dixi. Od tego roku BMW stało się producentem samochodów osobowych. Początkowo kontynuowano produkcję modelu Dixi, by po dwóch latach pokazać światu model z logo BMW. Był to BMW 3/15 PS DA2 produkowany na licencji angielskiego Austina. Natomiast pierwszym, w pełni samodzielnym modelem był BMW 303. W 1933 roku zaprezentowano model BMW 328. Był to sportowy roadster o nowoczesnej sylwetce. Samochód nie tylko podobał się licznym klientom, ale odnosił również wiele sukcesów w sportach wyścigowych. Dzięki temu modelowi BMW zyskało opinię firmy produkującej samochody sportowe. Opinia ta jest żywa do dziś. Okres Drugiej Wojny Światowej to dla BMW utrata autonomiczności firmy w podejmowaniu samodzielnych decyzji.
Pomimo sprzeciwów zarządu firmy BMW po raz kolejny przeniosło niemal całe swe moce produkcyjne na cele wojenne. W tym okresie produkowano słynne motocykle R12 i R75 z doczepianymi koszami, silniki wirnikowe, odrzutowe i rakietowe, a także po jazd wojskowy BMW 325. Jednakże czasy wojenne to dla BMW okres ogromnych zysków finansowych wynikających z wielkich zamówień rządowych.
Aby pokryć zamówienia w zakładach BMW w ramach robót przymusowych pracowało 40-50% obcokrajowców. Mieli oni zazwyczaj status więźnia i zakwaterowani byli w Obozie Zewnętrznym Allach, znanego jako Obóz koncentracyjnego Dachau. Po wojnie po raz kolejny BMW przeżywało duże trudności reorganizacyjne. Produkowano głównie części zamienne i maszyny rolnicze. Dopiero w 1954r. zbudowano pierwszy po wojenny samochód – BMW 501, a w roku 1962r. długo oczekiwany model klasy średniej BMW 1500. Obecnie do BMW należą marki Rollsy-Royce, Bentley oraz Mini. Obecnie produkowana jest szeroka gama samochodów i motocykli.
Firma kojarzona jest jako producent luksusowy, a jego produkty należą do klasy wyższej. Na rynku polskim sprzedawane są niemal wszystkie modele BMW. Osobowe począwszy od najmniejszej serii 1 aż po limuzynę serii 7, roadstery Z3 i Z7, SUV’y X3, X5 i X5, a także sportowe M3, M5 i M6.
    BMW
    Historia marki BMW sięga roku 1916. W niemieckim mieście Monachium rozpoczęła swą działalność Bayerische Flugzeugwerke AG (tłum. Bawarskie Zakłady lotnicze). W początkach swego istnienia firma skierowana była na przemysł lotniczy. Produkowano lekkie samoloty treningowe i zwiadowcze oraz silniki do samolotów.
    Od początku istnienia firmy za logo przyjęto niebiesko-białą szachownicę symbolizujące śmigło samolotu w ruchu. Do dziś logo to pozostało w niemal niezmienionej formie. W czasie I wojny światowej BMW poprzez wojskowe nastawienie polityczno-gospodarcze BMW otrzymywało duże wsparcie państwa. W tym czasie do niemieckich zakładów dołączyło wielu wyspecjalizowanych fachowców także ufundowano budowę nowych hal produkcyjnych.
    Po wojnie firma straciła rynek zbytu na silniki lotnicze i próbując odnaleźć się w nowej rzeczywistości projektowano i sprzedawano silniki do łodzi, motorów, samochodów i ciężarówek. W 1923r. rozpoczęto produkcję motocykli. Pierwszy wyprodukowany motocykl R32 okazał się sukcesem i zapewnił firmie długotrwały i stabilny napływ zysków. BMW dzięki lukratywnej umowie z Rosją kontynuowało produkcję silników lotniczych i dynamicznie rozwijało gałąź produkującą motocykle.
    W 1927 r. BMW przejęło Fahrzeugfabrik Eisenach A.G. - firmę motoryzacyjną produkującą popularne wówczas samochody Dixi. Od tego roku BMW stało się producentem samochodów osobowych. Początkowo kontynuowano produkcję modelu Dixi, by po dwóch latach pokazać światu model z logo BMW. Był to BMW 3/15 PS DA2 produkowany na licencji angielskiego Austina. Natomiast pierwszym, w pełni samodzielnym modelem był BMW 303. W 1933 roku zaprezentowano model BMW 328. Był to sportowy roadster o nowoczesnej sylwetce. Samochód nie tylko podobał się licznym klientom, ale odnosił również wiele sukcesów w sportach wyścigowych. Dzięki temu modelowi BMW zyskało opinię firmy produkującej samochody sportowe. Opinia ta jest żywa do dziś. Okres Drugiej Wojny Światowej to dla BMW utrata autonomiczności firmy w podejmowaniu samodzielnych decyzji.
    Pomimo sprzeciwów zarządu firmy BMW po raz kolejny przeniosło niemal całe swe moce produkcyjne na cele wojenne. W tym okresie produkowano słynne motocykle R12 i R75 z doczepianymi koszami, silniki wirnikowe, odrzutowe i rakietowe, a także po jazd wojskowy BMW 325. Jednakże czasy wojenne to dla BMW okres ogromnych zysków finansowych wynikających z wielkich zamówień rządowych.
    Aby pokryć zamówienia w zakładach BMW w ramach robót przymusowych pracowało 40-50% obcokrajowców. Mieli oni zazwyczaj status więźnia i zakwaterowani byli w Obozie Zewnętrznym Allach, znanego jako Obóz koncentracyjnego Dachau. Po wojnie po raz kolejny BMW przeżywało duże trudności reorganizacyjne. Produkowano głównie części zamienne i maszyny rolnicze. Dopiero w 1954r. zbudowano pierwszy po wojenny samochód – BMW 501, a w roku 1962r. długo oczekiwany model klasy średniej BMW 1500. Obecnie do BMW należą marki Rollsy-Royce, Bentley oraz Mini. Obecnie produkowana jest szeroka gama samochodów i motocykli.
    Firma kojarzona jest jako producent luksusowy, a jego produkty należą do klasy wyższej. Na rynku polskim sprzedawane są niemal wszystkie modele BMW. Osobowe począwszy od najmniejszej serii 1 aż po limuzynę serii 7, roadstery Z3 i Z7, SUV’y X3, X5 i X5, a także sportowe M3, M5 i M6.
    26 czerwca 2012, 23:22 przez GermanStyle1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Łada niska i szeroka –
    4 czerwca 2012, 14:14 przez ~nickczemnick | Do ulubionych | Skomentuj
    Włoskie samochody-Maserati MC12 – Powstało 50 egzemplarzy w cenie 600 tys. Euro. Jest to Ferrari Enzo tylko dłuższe i szersze. Także posiada V12 tylko o mocy mniejszej bo zaledwie 630 KM. Moment obrotowy to 652 NM. Pojemność to 6 l. Drogowa wersja ma jedno malowanie biało-niebieske ,choć ciężko nazwać tą wersje drogową bo jest za szeroka (ponad 2 metry) i nie można nigdzie zaparkować. Wspaniały Włoski samochód. Będzie moc będzie więcej.


Czy fajniejszy od Enzo? Piszcie w komentarzach.
    Powstało 50 egzemplarzy w cenie 600 tys. Euro. Jest to Ferrari Enzo tylko dłuższe i szersze. Także posiada V12 tylko o mocy mniejszej bo zaledwie 630 KM. Moment obrotowy to 652 NM. Pojemność to 6 l. Drogowa wersja ma jedno malowanie biało-niebieske ,choć ciężko nazwać tą wersje drogową bo jest za szeroka (ponad 2 metry) i nie można nigdzie zaparkować. Wspaniały Włoski samochód. Będzie moc będzie więcej.


    Czy fajniejszy od Enzo? Piszcie w komentarzach.
    30 marca 2012, 21:31 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    google.pl