Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 168 takich materiałów
    SRT8 na 22" –
    19 października 2012, 16:39 przez Mielu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Stance Nation

    Dodge Challenger SRT8 392 vs. Shelby GT350 - pojedynek – Pożeracze dróg
    Pożeracze dróg
    14 września 2012, 19:18 przez kacper284 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Need for Speed: Most Wanted 2 - Dodge Challenger SRT8 392 – Uwielbiam Musle Car`s a wy ?
    Uwielbiam Musle Car`s a wy ?
    5 sierpnia 2012, 21:28 przez TheFilip005 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    I pomyśleć... – Jestem mechanikiem i montuje gazowe instalacje do samochodów... Tak wiem wielu tu takich którzy klną na "gazówki" ale ja tak zarabiam... :) ale jeżeli ktoś kupuje Jeepa srt8 za kupę Amerykańskich dolarów i dwu letnie auto prowadzi do nas do warsztatu na montaż to śmiać mi się chce :) Tak to już niestety bywa... Pewnie niektórzy zwolennicy LPG Mnie teraz zjedzą ale bądźmy szczerzy Kłaść gaz do silnika HEMI?? Żal... Powiem tylko tyle że na zachodzie montowanie gazu do takich pojazdów jak min. ten jest bardzo popularne... Mimo wszystko jestem na nie...
    Jestem mechanikiem i montuje gazowe instalacje do samochodów... Tak wiem wielu tu takich którzy klną na "gazówki" ale ja tak zarabiam... :) ale jeżeli ktoś kupuje Jeepa srt8 za kupę Amerykańskich dolarów i dwu letnie auto prowadzi do nas do warsztatu na montaż to śmiać mi się chce :) Tak to już niestety bywa... Pewnie niektórzy zwolennicy LPG Mnie teraz zjedzą ale bądźmy szczerzy Kłaść gaz do silnika HEMI?? Żal... Powiem tylko tyle że na zachodzie montowanie gazu do takich pojazdów jak min. ten jest bardzo popularne... Mimo wszystko jestem na nie...
    Muscle SRT8 –
    2 czerwca 2012, 12:07 przez 19danek92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak się podoba? – Dodge challenger SRT8 6,1 HEMI
    Dodge challenger SRT8 6,1 HEMI
    25 maja 2012, 13:20 przez teereex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Challenger SRT8 – Zamiast fabrycznych felg wstawiono 22-calowe czarne obręcze o szerokości 9,0” z przodu i 10,0” z tyłu. Opony na osi kierowanej mają rozmiar 265/35, a gumy z tyłu – 295/30. Wyprodukowała je firma Pirelli. Aby zmieściły się koła, trzeba było najpierw nieco rozgiąć błotnik
Pod maską Challengera SRT8 fabrycznie zainstalowana była 8-cylindrowa widlasta jednostka Hemi o objętości skokowej 6,1 l. Miała ona moc 431 KM i maksymalny moment obrotowy 569 Nm. Według informacji silnik został rozwiercony do 7 l. Nie jestem jednak pewien, czy po prostu nie wymieniono motoru na 7-litrowy agregat z Corvette Z06. Tak czy inaczej teraz serce Dodge’a generuje moc 608 KM i moment obrotowy 638 Nm
Dane techniczne

Silnik i napęd:

    Typ: V8
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: OHV, 2 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: ≈ 7000 cm3
    Moc maksymalna: 608 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 86,86 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 638 Nm
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 350 mm
    Koła przednie: 9,0” x 22”
    Koła tylne: 10,0” x 22”
    Opony przednie: 265/35 R 22
    Opony tylne: 295/30 R 22

Masy i wymiary:

    Długość: 5022 mm
    Szerokość: 1923 mm
    Rozstaw osi: 2946 mm

Osiągi:

    Prędkość maksymalna: ponad 300 km/h
    Zamiast fabrycznych felg wstawiono 22-calowe czarne obręcze o szerokości 9,0” z przodu i 10,0” z tyłu. Opony na osi kierowanej mają rozmiar 265/35, a gumy z tyłu – 295/30. Wyprodukowała je firma Pirelli. Aby zmieściły się koła, trzeba było najpierw nieco rozgiąć błotnik
    Pod maską Challengera SRT8 fabrycznie zainstalowana była 8-cylindrowa widlasta jednostka Hemi o objętości skokowej 6,1 l. Miała ona moc 431 KM i maksymalny moment obrotowy 569 Nm. Według informacji silnik został rozwiercony do 7 l. Nie jestem jednak pewien, czy po prostu nie wymieniono motoru na 7-litrowy agregat z Corvette Z06. Tak czy inaczej teraz serce Dodge’a generuje moc 608 KM i moment obrotowy 638 Nm
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:

    Typ: V8
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: OHV, 2 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: ≈ 7000 cm3
    Moc maksymalna: 608 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 86,86 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 638 Nm
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 350 mm
    Koła przednie: 9,0” x 22”
    Koła tylne: 10,0” x 22”
    Opony przednie: 265/35 R 22
    Opony tylne: 295/30 R 22

    Masy i wymiary:

    Długość: 5022 mm
    Szerokość: 1923 mm
    Rozstaw osi: 2946 mm

    Osiągi:

    Prędkość maksymalna: ponad 300 km/h
    4 maja 2012, 22:18 przez kacperz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Challenger SRT8 392 Fron Angel 2012 - KONKURS –
    25 kwietnia 2012, 7:06 przez szymidre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj