Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 35 takich materiałów
    Nie, to nie jest przeróbka – Mitsubishi Lancer Evolution Wagon
Szkoda, że u nas nie był dostępny w salonach. Ciekawe jak by się sprzedawał.
    Mitsubishi Lancer Evolution Wagon
    Szkoda, że u nas nie był dostępny w salonach. Ciekawe jak by się sprzedawał.
    21 września 2013, 12:51 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Porsche 912 – Po zakończeniu produkcji modelu 356 w roku 1965, jedynym samochodem oferowanym przez Porsche pozostał 911. W efekcie tego, że 911 kosztował znacznie więcej niż 356, firma chciała ustrzec się spadku sprzedaży i upadku wizerunku marki na rynku. By zapobiec tym problemom, postanowiono wprowadzić nowy model w przystępniejszej cenie. Wizualnie następca, czyli 912, był identyczny w porównaniu z 911, ale miał inny silnik. Niższą cenę samochodu osiągnięto dzięki zastosowaniu w nim czterocylindrowej jednostki pochodzącej ze starszego modelu 356, zamiast sześciocylindrowej znanej z 911. Koszty obniżono też poprzez zmniejszenie elementów wyposażenia dostępnych w standardzie. Dzięki niskiej cenie ten model Porsche sprzedawał się przez pierwszych kilka lat lepiej od 911 – Porsche wyprodukowało trochę ponad 30.000 sztuk 912 przez pięć lat produkcji. Porsche 912 znalazło również zastosowanie jako radiowóz w europejskiej policji, wliczając w to wariant Targa. W kwietniu 1967 fabryczny magazyn Porsche, Christophorus, ogłosił: "On 21 December, 1966, Porsche celebrated a particularly proud anniversary. The 100,000th Porsche, a 912 Targa outfitted for the police, was delivered." ("21 grudnia 1966 Porsche obchodziło bardzo ważny jubileusz. Stutysięczne Porsche, model 912 Targa, został oddany w ręce policji.")

Po uzupełnieniu rodziny modeli 911 o mocniejszą wersję 911S oraz tańszy wariant 911T, kierownictwo Porsche doszło do wniosku, że model 912 stał się już zbyteczny. Produkcji 912 zaprzestano w 1970 roku; został on zastąpiony przez model 914, pojazd, który w założeniu miał być dla firmy tańszy w produkcji od 912.

Po sześciu latach nieobecności, model został ponownie wprowadzony na rynek północnoamerykański w roku 1976 jako Porsche 912E, w celu wypełnienia luki w segmencie tańszych samochodów powstałej po zakończeniu produkcji 914, podczas gdy model 924 – oficjalny następca 914. – był wykańczany i planowane było wprowadzenie go do produkcji seryjnej. Nowe 912 posiadało nadwozie "G-Series" od modelu 911, było napędzane 2.0 litrową wersją chłodzonego powietrzem silnika Volkswagena, używanego w ostatnich rocznikach 914/4. Powstało łącznie 2.099 sztuk tej wersji, oficjalnie wszystkie sprzedano na terenie Stanów Zjednoczonych.

Jego silniki 1,6 oraz 2,0 oba 90 koni
    Po zakończeniu produkcji modelu 356 w roku 1965, jedynym samochodem oferowanym przez Porsche pozostał 911. W efekcie tego, że 911 kosztował znacznie więcej niż 356, firma chciała ustrzec się spadku sprzedaży i upadku wizerunku marki na rynku. By zapobiec tym problemom, postanowiono wprowadzić nowy model w przystępniejszej cenie. Wizualnie następca, czyli 912, był identyczny w porównaniu z 911, ale miał inny silnik. Niższą cenę samochodu osiągnięto dzięki zastosowaniu w nim czterocylindrowej jednostki pochodzącej ze starszego modelu 356, zamiast sześciocylindrowej znanej z 911. Koszty obniżono też poprzez zmniejszenie elementów wyposażenia dostępnych w standardzie. Dzięki niskiej cenie ten model Porsche sprzedawał się przez pierwszych kilka lat lepiej od 911 – Porsche wyprodukowało trochę ponad 30.000 sztuk 912 przez pięć lat produkcji. Porsche 912 znalazło również zastosowanie jako radiowóz w europejskiej policji, wliczając w to wariant Targa. W kwietniu 1967 fabryczny magazyn Porsche, Christophorus, ogłosił: "On 21 December, 1966, Porsche celebrated a particularly proud anniversary. The 100,000th Porsche, a 912 Targa outfitted for the police, was delivered." ("21 grudnia 1966 Porsche obchodziło bardzo ważny jubileusz. Stutysięczne Porsche, model 912 Targa, został oddany w ręce policji.")

    Po uzupełnieniu rodziny modeli 911 o mocniejszą wersję 911S oraz tańszy wariant 911T, kierownictwo Porsche doszło do wniosku, że model 912 stał się już zbyteczny. Produkcji 912 zaprzestano w 1970 roku; został on zastąpiony przez model 914, pojazd, który w założeniu miał być dla firmy tańszy w produkcji od 912.

    Po sześciu latach nieobecności, model został ponownie wprowadzony na rynek północnoamerykański w roku 1976 jako Porsche 912E, w celu wypełnienia luki w segmencie tańszych samochodów powstałej po zakończeniu produkcji 914, podczas gdy model 924 – oficjalny następca 914. – był wykańczany i planowane było wprowadzenie go do produkcji seryjnej. Nowe 912 posiadało nadwozie "G-Series" od modelu 911, było napędzane 2.0 litrową wersją chłodzonego powietrzem silnika Volkswagena, używanego w ostatnich rocznikach 914/4. Powstało łącznie 2.099 sztuk tej wersji, oficjalnie wszystkie sprzedano na terenie Stanów Zjednoczonych.

    Jego silniki 1,6 oraz 2,0 oba 90 koni
    10 sierpnia 2013, 23:58 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Legendarna Beczka – Mercedes W123 był w swoich latach nowoczesną, luksusową limuzyną. Na liście wyposażenia dodatkowego widniała m.in. półautomatyczna klimatyzacja, poduszka powietrzna dla kierowcy, ABS i automatyczna skrzynia biegów z tempomatem. W roku 1980 W123 był najchętniej kupowanym samochodem na rynku niemieckim. Wiemy, dlaczego "Niemiec płakał jak sprzedawał"
    Mercedes W123 był w swoich latach nowoczesną, luksusową limuzyną. Na liście wyposażenia dodatkowego widniała m.in. półautomatyczna klimatyzacja, poduszka powietrzna dla kierowcy, ABS i automatyczna skrzynia biegów z tempomatem. W roku 1980 W123 był najchętniej kupowanym samochodem na rynku niemieckim. Wiemy, dlaczego "Niemiec płakał jak sprzedawał"
    28 lipca 2013, 12:11 przez orgowit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Niemiec płakał  jak sprzedawał –
    25 czerwca 2013, 22:56 przez piotziel10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Chevrolet Impala - do roku 1996 luksusowy samochód osobowy produkowany przez należącą do General Motors firmę Chevrolet. Impala został ponownie wprowadzony do produkcji w roku 2000 jako przednionapędowy samochód klasy średniej. Ed Cole, główny technik Chevrolet pod koniec lat 50. określił model jako "prestiżowy samochód w zasięgu przeciętnego amerykańskiego obywatela".
    W latach 1958-1965 Impala był najdroższym luksusowym pojazdem od Chevroleta. W roku 1965 Chevrolet wprowadził nowy model Caprice który był jeszcze droższy.
    Pod koniec lat 60. Impala znajdował się w rodzinie samochodów luksusowych Chevroleta niżej tylko od Caprice, niżej od niego plasowały się bardziej ekonomiczne samochody jak Biscayne czy Bel Air. Głównymi konkurentami Chevroleta Impali byli: Ford Galaxie i Plymouth Fury.
    Impala był jednym z najbardziej udanych samochodów od General Motors, w początkowych produkcji sprzedawał się najlepiej w swoim segmencie. Poziom sprzedaży w roku 1965 który wynosił ponad 1 000 000 egzemplarzy wciąż jest nieosiągalny dla innych producentów. Od 1958 do 1996 roku sprzedano prawie 13 000 000 egzemplarzy modelu, co czyni go najlepiej sprzedającym się samochodem luksusowym wszech czasów.
    9 marca 2012, 15:56 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj