Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 111 takich materiałów
    Tak wygląda Ferrari 458 Speciale po zderzeniu ze...Smartem – Niemcy obiegła dzisiaj informacja o pierwszym rozbitym egzemplarzu Ferrari 458 Speciale. Włoski supersamochód na jednym z berlińskich skrzyżowań (ulice: Urania i Kleiststesse) zderzył się z dużo lżejszym Smartem Fortwo, który próbował przejechać na czerwonym świetle. Kolizja, do której doszło z dużą prędkością w przypadku obydwu pojazdów skończyła się poważnymi uszkodzeniami. Mogłoby się to wydawać nieprawdopodobne, ale z kolizji, z nienaruszoną "twarzą" wyszedł nie kto inny jak miejski Smart, który przyjął uderzenie w bok. Siła była na tyle duża, że odepchnęła miniaturowe auto na kilkadziesiąt metrów od miejsca kolizji. Smart kilkukrotnie dachował. Zgodnie z informacjami, dostarczonymi przez lokalne portale informacyjne, silnik V8 o pojemności skokowej 4,5-litra, należący do Ferrari pozostał w nienaruszonym stanie. W wypadku dwie osoby zostały ranne i zostały przewiezione do szpitala. Ich los nie jest nam znany.
    Niemcy obiegła dzisiaj informacja o pierwszym rozbitym egzemplarzu Ferrari 458 Speciale. Włoski supersamochód na jednym z berlińskich skrzyżowań (ulice: Urania i Kleiststesse) zderzył się z dużo lżejszym Smartem Fortwo, który próbował przejechać na czerwonym świetle. Kolizja, do której doszło z dużą prędkością w przypadku obydwu pojazdów skończyła się poważnymi uszkodzeniami. Mogłoby się to wydawać nieprawdopodobne, ale z kolizji, z nienaruszoną "twarzą" wyszedł nie kto inny jak miejski Smart, który przyjął uderzenie w bok. Siła była na tyle duża, że odepchnęła miniaturowe auto na kilkadziesiąt metrów od miejsca kolizji. Smart kilkukrotnie dachował. Zgodnie z informacjami, dostarczonymi przez lokalne portale informacyjne, silnik V8 o pojemności skokowej 4,5-litra, należący do Ferrari pozostał w nienaruszonym stanie. W wypadku dwie osoby zostały ranne i zostały przewiezione do szpitala. Ich los nie jest nam znany.
    6 marca 2014, 19:17 przez vtec69 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Polecam oglądać w HD
    26 lutego 2014, 22:48 przez wojtas555 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    25 lutego 2014, 22:27 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    topgear.com.pl

    Ferrari 458 Speciale –
    21 lutego 2014, 14:23 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale –
    10 lutego 2014, 23:53 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    458 Speciale przy 458 Italia – jeszcze lepiej widać że Italia jest znacznie ładniejsza od Speciale
    Jeszcze lepiej widać że Italia jest znacznie ładniejsza od Speciale
    7 stycznia 2014, 15:28 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    The Ferrari 458 Speciale at the IAA Frankfurt Motor Show 2013! The 458 Speciale was definitely one of the higlights in Frankfurt, getting a lot of attention from the crowd and the press. And it sure does deserve that attention because in our opinion, it looks great! What is your opinion on this 'Scuderia' version of the 458 Italia?

    The 458 Speciale has 596 bhp and a lot of new aerodynamic technology.The Ferrari 458 Speciale's power comes from a modified version of the 458's V8. With that 596bhp is it the most powerful naturally aspirated V8 ever built by the company. It has a specific output of 133bhp per litre, which Ferrari says is the highest ever achieved by a naturally-aspirated road-going engine! Pretty impressive facts!
    23 września 2013, 23:35 przez ~thewytieking | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    YouTube

    Warto zobaczyć. Nigdy Ferrari nie pokazywało nowinek tak jak tu.
    13 września 2013, 1:43 przez zrazik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Z cyklu Zapomniane Koncepty – Na salonie samochodowym w Genewie w 1968 roku zaprezentowano koncepcyjny model Ferrari zaprojektowany przez włoskie studio Pininfarina. Dziś przyjrzymy się nieco bliżej Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale. Pojazd powstał jako studium aerodynamiki i przyszłej stylistyki marki Ferrari, jednak dość radykalne podejście do tematu spowodowało, że pojazd nie wszystkim musiał się podobać. Jedno jest natomiast pewne – w 1968 roku prezentowany koncept robił wrażenie.

Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale charakteryzowało się niskim nadwoziem oraz obłą i przeszkloną kopułą pełniącą rolę kabiny pasażerskiej. Przez tylną szybę można było zobaczyć pokaźny silnik konceptu, który umieszczono centralnie. Tuż za nim znalazło się koło zapasowe. Pod względem stylistycznym warto także zwrócić uwagę na aerodynamiczną sylwetkę oraz masywne błotniki przednie. Z przodu na darmo możemy szukać konwencjonalnych reflektorów, gdyż projektanci Pininfariny zdecydowali się na centralnie zamontowany rząd reflektorów. Koncept wyróżniał się z jeszcze jednego powodu – samochód wyposażono w efektowne, otwierane do góry drzwi typu “Gullwing”.

Koncept Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale powstał na bazie Ferrari 330 P4, jednak został wyposażony w 3,0-litrową jednostkę benzynową w układzie V12. Generowała ona około 300 KM, co przy aerodynamicznej sylwetce i niskiej masie samochodu (około 800 kg) pozwalało osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie 275 km/h.
    Na salonie samochodowym w Genewie w 1968 roku zaprezentowano koncepcyjny model Ferrari zaprojektowany przez włoskie studio Pininfarina. Dziś przyjrzymy się nieco bliżej Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale. Pojazd powstał jako studium aerodynamiki i przyszłej stylistyki marki Ferrari, jednak dość radykalne podejście do tematu spowodowało, że pojazd nie wszystkim musiał się podobać. Jedno jest natomiast pewne – w 1968 roku prezentowany koncept robił wrażenie.

    Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale charakteryzowało się niskim nadwoziem oraz obłą i przeszkloną kopułą pełniącą rolę kabiny pasażerskiej. Przez tylną szybę można było zobaczyć pokaźny silnik konceptu, który umieszczono centralnie. Tuż za nim znalazło się koło zapasowe. Pod względem stylistycznym warto także zwrócić uwagę na aerodynamiczną sylwetkę oraz masywne błotniki przednie. Z przodu na darmo możemy szukać konwencjonalnych reflektorów, gdyż projektanci Pininfariny zdecydowali się na centralnie zamontowany rząd reflektorów. Koncept wyróżniał się z jeszcze jednego powodu – samochód wyposażono w efektowne, otwierane do góry drzwi typu “Gullwing”.

    Koncept Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale powstał na bazie Ferrari 330 P4, jednak został wyposażony w 3,0-litrową jednostkę benzynową w układzie V12. Generowała ona około 300 KM, co przy aerodynamicznej sylwetce i niskiej masie samochodu (około 800 kg) pozwalało osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie 275 km/h.
    21 lipca 2013, 12:11 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale –
    11 maja 2013, 23:14 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj