Szukaj
Znalazłem 206 takich materiałów
0:33 Dusan Borkovic, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
1:48 Robert Immoos, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
2:15 Ronnie Bratschie, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
4:07 Thomas Kessler, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
4:34 Christian Hofmänner, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
4:59 Michael Widmer, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
6:27 Gottlieb Häfliger, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.4 Turbo
7:52 Roger Schnellmann, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
8:23 Toni Büeler, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
8:35 Toni Büeler, Mitsubishi Lancer Evo 6 RS, 2.3 Turbo
11:00 René Marti, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.1 Turbo
12:20 René Laubscher, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.2 Turbo
14:00 Jérôme Raeli, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.0 Turbo
15:16 Cédric Junod, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
15:34 Yanick Bodson, Mitsubishi Lancer Evo 8 RS, 2.0 Turbo
15:54 Domenika Benesova, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
16:01 Oskar Benes, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
16:09 Jiry Los, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
16:19 Jaromir Maly, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
16:30 Yves Fischer, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
16:41 Hansruedi Geizendanner, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
16:52 Christian Schweiger, Mitsubishi Lancer Evo 7, 2.0 Turbo
16:59 Lukas Vojacek, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
17:07 Oswald Kothgassner, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.0 Turbo
Dostępne modele mk3:
Capri L (1.3, 1.6)
Capri LS (1.6)
Capri GL (1.6, 2.0)
Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)
Capri Laser (1.6, 2.0)
Capri Ghia (2.0, 3.0)
Capri 2.8 Injection (2.8)
Capri 2.8 Injection Special (2.8)
Capri 280 (2.8)
Ponadto modele specjalne:
Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)
Capri Calypso I i II (1.6)
Capri Cameo (1.3, 1.6)
Capri GT4 (1.6, 2.0)
Capri Tempo (1.3, 1.6)
1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
1984 - koniec produkcji w Niemczech
1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji