Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 41 takich materiałów
    Honda Civic EK4 SiR (1.6L 170KM) – Japoński odpowiednik europejskiej wersji VTi, z szóstej generacji, produkowanej w latach 1995-2000. Głównie na bazie EK4 powstawał pierwszy Civic Type R. Oprócz tego, fotka przedstawia nocny widok na tzw. Izu Skyline, taką nazwą określa się część dróg na Półwyspie Izu, które przyciągają ludzi klimatycznymi widokami.
    Japoński odpowiednik europejskiej wersji VTi, z szóstej generacji, produkowanej w latach 1995-2000. Głównie na bazie EK4 powstawał pierwszy Civic Type R. Oprócz tego, fotka przedstawia nocny widok na tzw. Izu Skyline, taką nazwą określa się część dróg na Półwyspie Izu, które przyciągają ludzi klimatycznymi widokami.
    Bolid F1 Williams w barwach Martini – Martini zostało oficjalnym sponsorem tytularnym zespołu F1 Williams. To oczywiście wiąże się ze zmianą barw teamu, co w przypadku producenta słynnego trunku może oznaczać tylko jedno: najlepiej prezentujący się zespół na paddocku.
 
Biały bolid FW36 otrzymał legendarne niebiesko-czerwone pasy. Znak rozpoznawczy Martini ciągnie się przez całą długość pojazdu. Rozpoczyna się tuż przy przednim spojlerze, a kończy na tylnym skrzydle. Za kierownicą bolidów zasiądą Felipe Massa oraz Valtteri Bottas.
 
SIR FRANK WILLIAMS: „Jesteśmy podekscytowani mogąc powitać Martini w rodzinie Williamsa i oficjalnie przedstawić Williams Martini Racing. Williams i Martini dzielą bogatą historię w świecie motorsportu. Wartość naszych marek i wspólna wyścigowa pasja sprawiają, że to partnerstwo pasuje w naturalny sposób. To wspaniale, że charakterystyczne paski Martini Racing wracają do F1 na Williamsach.”
 
Martini uczestniczyło w przeszłości w Formule 1. W latach 1972-73 w barwach marki startowały bolidy włoskiego zespołu Tecno. Niestety bez sukcesów. W 1975 roku Martini było partnerem Brabham Team. Współpraca trwała przez trzy lata. Następnie w 1979 roku producent alkoholu sponsorował Lotusa i po tym sezonie wycofał się z F1. Wrócił w 2006 roku tylko na rok. Teraz powraca z zespołem Williamsa.

Najpiękniejszy bolid w całej stawce.
    Martini zostało oficjalnym sponsorem tytularnym zespołu F1 Williams. To oczywiście wiąże się ze zmianą barw teamu, co w przypadku producenta słynnego trunku może oznaczać tylko jedno: najlepiej prezentujący się zespół na paddocku.

    Biały bolid FW36 otrzymał legendarne niebiesko-czerwone pasy. Znak rozpoznawczy Martini ciągnie się przez całą długość pojazdu. Rozpoczyna się tuż przy przednim spojlerze, a kończy na tylnym skrzydle. Za kierownicą bolidów zasiądą Felipe Massa oraz Valtteri Bottas.

    SIR FRANK WILLIAMS: „Jesteśmy podekscytowani mogąc powitać Martini w rodzinie Williamsa i oficjalnie przedstawić Williams Martini Racing. Williams i Martini dzielą bogatą historię w świecie motorsportu. Wartość naszych marek i wspólna wyścigowa pasja sprawiają, że to partnerstwo pasuje w naturalny sposób. To wspaniale, że charakterystyczne paski Martini Racing wracają do F1 na Williamsach.”

    Martini uczestniczyło w przeszłości w Formule 1. W latach 1972-73 w barwach marki startowały bolidy włoskiego zespołu Tecno. Niestety bez sukcesów. W 1975 roku Martini było partnerem Brabham Team. Współpraca trwała przez trzy lata. Następnie w 1979 roku producent alkoholu sponsorował Lotusa i po tym sezonie wycofał się z F1. Wrócił w 2006 roku tylko na rok. Teraz powraca z zespołem Williamsa.

    Najpiękniejszy bolid w całej stawce.
    6 marca 2014, 18:32 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Bokiem Like a Sir –
    15 lutego 2014, 15:29 przez simon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Accord SiR-T – Seria: Z ziemi japońskiej do Polski
    Seria: Z ziemi japońskiej do Polski
    23 stycznia 2014, 1:34 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Nürburgring dawniej – Sir Jackie Stewart - Nurburgring.
Tak sie latało w 1969 roku
    Sir Jackie Stewart - Nurburgring.
    Tak sie latało w 1969 roku
    14 stycznia 2014, 21:05 przez freerider (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Like a sir –
    13 listopada 2013, 15:44 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic V EG6 SiR – Honda Civic V generacji, jedno z najbardziej znienawidzonych i kochanych samochodów. Powstało nawet kilka lub kilkanaście książek na temat jej modyfikacji etc. Od dziecka mi się śni hatchback po nocach. Moim największym marzeniem mieć EG6 SiRa prosto z Japonii z kierownicą po prawej. W wersji japońskiej SiRa silnik 1.6 DOHC VTEC B16A 2 generacji 170hp/160nm. Na rynek nasz EDM kultowa już jednostka DOHC VTEC B16A2 160hp/150nm. Te silniki można znaleźć także w Hondzie CRX del Sol EG2. Del Sol była produkowana na płycie podłogowej Civica V.
    Honda Civic V generacji, jedno z najbardziej znienawidzonych i kochanych samochodów. Powstało nawet kilka lub kilkanaście książek na temat jej modyfikacji etc. Od dziecka mi się śni hatchback po nocach. Moim największym marzeniem mieć EG6 SiRa prosto z Japonii z kierownicą po prawej. W wersji japońskiej SiRa silnik 1.6 DOHC VTEC B16A 2 generacji 170hp/160nm. Na rynek nasz EDM kultowa już jednostka DOHC VTEC B16A2 160hp/150nm. Te silniki można znaleźć także w Hondzie CRX del Sol EG2. Del Sol była produkowana na płycie podłogowej Civica V.
    28 października 2013, 10:39 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Mój EK po drobnych modyfikacjach. – Zostały zmienione lampy na chromy i dokładka na SiR, jak dla mnie wygląda o wiele lepiej

Może tez opisze co jeszcze jest w aucie:
-Silnik D15Z6 VTEC-e 115km
-kolektor 4-2-1 
-Przlotowy wydech 2.5", końcowy Mtech
-Tłoki dopręzające z D16
-Regulowane koło rozrządu
-Skrzynia S20
-Sprężyny Eibach
-Beaks na tył czeka na założenie
-Dolot parówa Simota
-Przednia górna rozpórka Tegiwa
-Hamulce z EK4
-Felgi Japan Type F1-LIGHT Racing 15"
-Tylnia dokładka a'la Type R
-Lusterka Spoon style
-Grill a'la Type R
-Fotele z CRX Del Sol
-Gałka zmiany biegów EP3
-Zegary VTI wersja USDM
-Sportowa kierownica MOMO
-Niektóre plastiki wyflockowane. 
-Kolor NH-0
    Zostały zmienione lampy na chromy i dokładka na SiR, jak dla mnie wygląda o wiele lepiej

    Może tez opisze co jeszcze jest w aucie:
    -Silnik D15Z6 VTEC-e 115km
    -kolektor 4-2-1
    -Przlotowy wydech 2.5", końcowy Mtech
    -Tłoki dopręzające z D16
    -Regulowane koło rozrządu
    -Skrzynia S20
    -Sprężyny Eibach
    -Beaks na tył czeka na założenie
    -Dolot parówa Simota
    -Przednia górna rozpórka Tegiwa
    -Hamulce z EK4
    -Felgi Japan Type F1-LIGHT Racing 15"
    -Tylnia dokładka a'la Type R
    -Lusterka Spoon style
    -Grill a'la Type R
    -Fotele z CRX Del Sol
    -Gałka zmiany biegów EP3
    -Zegary VTI wersja USDM
    -Sportowa kierownica MOMO
    -Niektóre plastiki wyflockowane.
    -Kolor NH-0
    21 października 2013, 9:53 przez Czarodziej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    JDM Honda Torneo – Produkowana w latach 1997-2002 i przeznaczona wyłącznie na rynek japoński. Dwie topowe wersje, to Euro R czyli wolnossący silnik H22A VTEC 2.2L o mocy 220 KM oraz SiR-T czyli wolnossący F20B VTEC 2.0L o mocy 200 KM. Ciekawostka: inne słabsze wersje z automatyczną skrzynią biegów, wychodziły też w wersjach z napędem na cztery koła.
    Produkowana w latach 1997-2002 i przeznaczona wyłącznie na rynek japoński. Dwie topowe wersje, to Euro R czyli wolnossący silnik H22A VTEC 2.2L o mocy 220 KM oraz SiR-T czyli wolnossący F20B VTEC 2.0L o mocy 200 KM. Ciekawostka: inne słabsze wersje z automatyczną skrzynią biegów, wychodziły też w wersjach z napędem na cztery koła.
    Like a Sir –
    5 maja 2013, 13:51 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj