Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 34 takie materiały
    Parada Porsche 911 na torze Silverstone –
    5 sierpnia 2013, 14:59 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie żyje Jose Froilan Gonzalez – W sobotę zmarł Jose Froilan Gonzalez - pierwszy kierowca, który wygrał zawody Formuły 1 bolidem Ferrari.

Argentyńczyk po starcie z pole position zwyciężył czerwoną wyścigówką Grand Prix Wielkiej Brytanii 1951 na torze Silverstone. Przeciął metę 51 sekund przed słynnym rodakiem Juanem Manuelem Fangio.
    W sobotę zmarł Jose Froilan Gonzalez - pierwszy kierowca, który wygrał zawody Formuły 1 bolidem Ferrari.

    Argentyńczyk po starcie z pole position zwyciężył czerwoną wyścigówką Grand Prix Wielkiej Brytanii 1951 na torze Silverstone. Przeciął metę 51 sekund przed słynnym rodakiem Juanem Manuelem Fangio.
    15 czerwca 2013, 20:40 przez analizator (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Po prostu extra drift
    2 maja 2013, 17:37 przez dula (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari Silverstone –
    17 marca 2013, 12:26 przez kuba1997xxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przez Wypadek Roberta straciliśmy polski diament w F1. Ale najważniejsze że przeżył i wraca do formy. Brakuje mi takich chwil i wypowiedzi osobiście będę wierzył w jego powrót do F1 do kiedy sam Robert oficjalnie nie potwierdzi ze powrót do F1 jest niemożliwy. Mam tylko 17 lat ale dzięki temu człowiekowi zacząłem oglądać i interesować się królową sportów motorowych. Oglądam wszystkie wyścigi od 2008 roku choć wszystkich nie pamiętam to w głowie zostają te pięknie chwile w których Robert stał na podium . jazda przy barierach w Monaco, Wygrana w Montrealu 2008 ale też i te smutne wypadek w Kanadzie 2007 i kraksa z Vettelem w 2009 , I awaria tylnego mostu na Silverstone w 2010 . Bez Roberta formuła jeden straciła bardzo wiele teraz w F1 rządzi pieniądz a nie talent. Ale najważniejsze jest to że jeśli Robert wyleczy rękę to nie mam wątpliwości co do tego że znajdzie posadę w F!
    14 grudnia 2012, 13:20 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    3 grudnia 2012, 11:43 przez ~Asdupas | Do ulubionych | Skomentuj
    I jak się wam podoba ? Muzyka dla uszu.

    A jeszcze tyle F40′stek tam jest... :))
    29 lipca 2012, 14:41 przez KogucikKCKasia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aventador Silverstone –
    4 czerwca 2012, 23:13 przez 19danek92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M6 G-power hurricane cs – prędkość max: 370 km/h.
moc: 750KM
felgi:21-calowe Silverstone Diamond.
0-100km/h - 4,4 s
0-200km/h - 9,6 s
0-300km/h - 26 s
koszt: 360 tys. euro
Można też zobaczyć czarną M6 którą dodawałem wcześniej,tamta ma 800KM! , wystarczy wpisać bmw m6 g-power w wyszukiwarce Motokillera.Pozdrawiam!
    Prędkość max: 370 km/h.
    moc: 750KM
    felgi:21-calowe Silverstone Diamond.
    0-100km/h - 4,4 s
    0-200km/h - 9,6 s
    0-300km/h - 26 s
    koszt: 360 tys. euro
    Można też zobaczyć czarną M6 którą dodawałem wcześniej,tamta ma 800KM! , wystarczy wpisać bmw m6 g-power w wyszukiwarce Motokillera.Pozdrawiam!
    3 kwietnia 2012, 13:09 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    G-Power M5 Touring Hurricane RS (2011) Najszybsze kombi świata!!! – Dane techniczne

Silnik i napęd:
Typ: V10, 90o, S85B50
Ustawienie: Z przodu, wzdłużnie
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 4999 cm3
Doładowanie: Dwa kompresory ASA T1-316
Moc maksymalna: 750 KM przy 7500-8000 obr./min
Objętościowy wskaźnik mocy: 150,03 KM/l (101,42 KM/l)
Maksymalny moment obrotowy: ok. 750 Nm przy 5000 obr./min
Skrzynia biegów: 7-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów SMG
Typ napędu: Na tylne koła
Hamulce i koła:

Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 396 mm, 6-tłoczkowe zaciski
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 4-tłoczkowe zaciski
Koła przednie: 20″ Silverstone Diamond
Koła tylne: 20″ Silverstone Diamond
Opony przednie: 255/35 R 20
Opony tylne: 285/30 R 20
Masy i wymiary:

Masa własna: 1955 kg
Stosunek masy do mocy: 2,61 kg/KM (seryjny – 3,86 kg/KM)
Długość: 4855 mm
Szerokość: 1846 mm
Rozstaw osi: 2889 mm
Osiągi:

Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,50 s
Przyspieszenie 0-200 km/h: 9,70 s
Przyspieszenie 0-300 km/h: 26,00 s
Prędkość maksymalna: 359 km/h
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:
    Typ: V10, 90o, S85B50
    Ustawienie: Z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 4999 cm3
    Doładowanie: Dwa kompresory ASA T1-316
    Moc maksymalna: 750 KM przy 7500-8000 obr./min
    Objętościowy wskaźnik mocy: 150,03 KM/l (101,42 KM/l)
    Maksymalny moment obrotowy: ok. 750 Nm przy 5000 obr./min
    Skrzynia biegów: 7-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów SMG
    Typ napędu: Na tylne koła
    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 396 mm, 6-tłoczkowe zaciski
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 4-tłoczkowe zaciski
    Koła przednie: 20″ Silverstone Diamond
    Koła tylne: 20″ Silverstone Diamond
    Opony przednie: 255/35 R 20
    Opony tylne: 285/30 R 20
    Masy i wymiary:

    Masa własna: 1955 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,61 kg/KM (seryjny – 3,86 kg/KM)
    Długość: 4855 mm
    Szerokość: 1846 mm
    Rozstaw osi: 2889 mm
    Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,50 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 9,70 s
    Przyspieszenie 0-300 km/h: 26,00 s
    Prędkość maksymalna: 359 km/h
    3 kwietnia 2012, 15:49 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)