Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    SHL M04 –
    25 maja 2013, 17:19 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Shl m04 – Szczyt marzeń mojego dziadka, pomimo że miał Junaka M10 chciał też mieć Shl m04
    Szczyt marzeń mojego dziadka, pomimo że miał Junaka M10 chciał też mieć Shl m04
    23 kwietnia 2013, 18:37 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Polski prototyp – Pierwszy powojenny motocykl wyścigowy powstał już w 1949 roku i był to SHL WJ2.
na przełomie 1958 i 1959 roku Centralny Ośrodek Doświadczalny PZM wykonał małą
serię motocykli rajdowych. Konstrukcja oparta była na motocyklu SHL-150 z silnikami
WFM. Ramę i osprzęt poddano wielu przeróbkom, w silniku WFM 150 zwiększono
pojemność do 172 cm3.
    Pierwszy powojenny motocykl wyścigowy powstał już w 1949 roku i był to SHL WJ2.
    na przełomie 1958 i 1959 roku Centralny Ośrodek Doświadczalny PZM wykonał małą
    serię motocykli rajdowych. Konstrukcja oparta była na motocyklu SHL-150 z silnikami
    WFM. Ramę i osprzęt poddano wielu przeróbkom, w silniku WFM 150 zwiększono
    pojemność do 172 cm3.
    17 stycznia 2013, 21:57 przez grzenioooo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wietrzenie garażu :) – najciekawsze cztery pierwsze od lewej: Suzuki Intruder vs800, SHL M11W, WSK M06 B1 i Komar 3 pozdro dla Motocyklistów Lewa w Górę
    Najciekawsze cztery pierwsze od lewej: Suzuki Intruder vs800, SHL M11W, WSK M06 B1 i Komar 3 pozdro dla Motocyklistów Lewa w Górę
    21 sierpnia 2012, 14:01 przez mianek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SHL Tłumnik – Witam mam pytanie bo dużo osób mnie myli i sam nie wiem co o tym myśleć mianowicie mam SHL M11 :D i lepiej mi się jeżdzi bez tłumnika kolanko z cylindra zostaje i kończy sie przy stopkach kierowcy fajnie wtedy chodzi ja lubie głośne i jak wszystko słychać i moje pytanie czy to na coś szkodzi bo jak zdjąłem ten tłumnik to on jest w środku pusty nie ma żadnych "talerzy" tylko jest na końcu wąski użytkuję ją bardzo łagodnie max 60 km/h tylko po asfalcie bez dziur co 5-6 km robie przerwy po 10-15 min
    Witam mam pytanie bo dużo osób mnie myli i sam nie wiem co o tym myśleć mianowicie mam SHL M11 :D i lepiej mi się jeżdzi bez tłumnika kolanko z cylindra zostaje i kończy sie przy stopkach kierowcy fajnie wtedy chodzi ja lubie głośne i jak wszystko słychać i moje pytanie czy to na coś szkodzi bo jak zdjąłem ten tłumnik to on jest w środku pusty nie ma żadnych "talerzy" tylko jest na końcu wąski użytkuję ją bardzo łagodnie max 60 km/h tylko po asfalcie bez dziur co 5-6 km robie przerwy po 10-15 min
    26 lipca 2012, 17:44 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    SHL – MOTO WETERAN BAZAR
    MOTO WETERAN BAZAR
    12 maja 2012, 20:57 przez Mivau (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)