Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 26 takich materiałów
    Najsłynniejszy pojazd Londynu w Tilt Shift –
    7 lutego 2013, 10:11 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Polonez 1.6 16V 152KM / 141Nm – kilka słów na temat Poldolota 

Silnik 1.6 16v 

3 ewolucja - silnik nie występujący w takim setupie w przyrodzie - dół silnika z lancii delty HF turbo i głowica 16v z tipo 2.0.
Przerobione \"garbate\" tłoki z 8v pod 16 zaworów, wałki niecałe 300 stopni by rewar,porting głowicy, pełny remont z tulejowaniem bloku.
Standardowo mocniejsza pompa oleju, natrysk na denka tłoka, lżejsze koło zamachowe, większe sprzęgło niż w typowym 1.6 dohc.
Silnik ma wyważone i odchudzone korby, sworznie, lekko tłoki, nowe panewki i wiele dorobionych rzeczy aby przełożyć FWD do RWD.
Zmieniona trnasmisja - koła pasowe na pasek wielorowkowy,dorobiony obieg wody, regulowane kółka rozrządu.
Przepustnica fi60 z lancii delty 1.8 VVT oraz wtryski 215cc z omegi mv6 (mam jeszcze 240 z c20xe)
Podstawka i chłodnica oleju z kadeta GSI.

Wydech - Customowy \"baran\" bazujący nieco na kolektorze bisimoto z hondy,wykonany z rur nierdzewnych o średnicy fi 38 wewnątrz, reszta wydechu fi55 po zewnątrz, jeden tłumik ultera.Zamontowana szerokopasmowa sonda lambda z kontrollerem.

W bagażniku zamocowany surgetank.
WnętrzeSportowa kierownica z nabą, fotele kubełkowe,pasy szelkowe, deska z trucka i okrągłe zegary z shift lightem.
ZawieszeniePrzód - sprężyny cięte Truck, amortyzatory gazowe monroe, stabilizator z poldrovera, zmodyfikowana belka pod silnikiem dla negatywu, szeroki zawias z Caro mr93, przekłądnia kierownicza z Plusa z wyjściem na wspomaganie :)
Tył - sklepane 3 piórowe resory, troszke lepsze amortyzatory, szeroki dyfer z krótszym przełożeniem głównym 4.3,
stabilizator z Poloneza Kombi.
Hamulce - pompa lucas , przód wentylowane z Tipo o średnicy tarczy 257 ,hydrauliczny ręczny, regulowany korektor siły hamowania Wilwooda.
Wspomaganie na przekładni z plusa spięte z elektrohydrauliczną pompą z Opla Astry II
    Kilka słów na temat Poldolota

    Silnik 1.6 16v

    3 ewolucja - silnik nie występujący w takim setupie w przyrodzie - dół silnika z lancii delty HF turbo i głowica 16v z tipo 2.0.
    Przerobione \"garbate\" tłoki z 8v pod 16 zaworów, wałki niecałe 300 stopni by rewar,porting głowicy, pełny remont z tulejowaniem bloku.
    Standardowo mocniejsza pompa oleju, natrysk na denka tłoka, lżejsze koło zamachowe, większe sprzęgło niż w typowym 1.6 dohc.
    Silnik ma wyważone i odchudzone korby, sworznie, lekko tłoki, nowe panewki i wiele dorobionych rzeczy aby przełożyć FWD do RWD.
    Zmieniona trnasmisja - koła pasowe na pasek wielorowkowy,dorobiony obieg wody, regulowane kółka rozrządu.
    Przepustnica fi60 z lancii delty 1.8 VVT oraz wtryski 215cc z omegi mv6 (mam jeszcze 240 z c20xe)
    Podstawka i chłodnica oleju z kadeta GSI.

    Wydech - Customowy \"baran\" bazujący nieco na kolektorze bisimoto z hondy,wykonany z rur nierdzewnych o średnicy fi 38 wewnątrz, reszta wydechu fi55 po zewnątrz, jeden tłumik ultera.Zamontowana szerokopasmowa sonda lambda z kontrollerem.

    W bagażniku zamocowany surgetank.
    WnętrzeSportowa kierownica z nabą, fotele kubełkowe,pasy szelkowe, deska z trucka i okrągłe zegary z shift lightem.
    ZawieszeniePrzód - sprężyny cięte Truck, amortyzatory gazowe monroe, stabilizator z poldrovera, zmodyfikowana belka pod silnikiem dla negatywu, szeroki zawias z Caro mr93, przekłądnia kierownicza z Plusa z wyjściem na wspomaganie :)
    Tył - sklepane 3 piórowe resory, troszke lepsze amortyzatory, szeroki dyfer z krótszym przełożeniem głównym 4.3,
    stabilizator z Poloneza Kombi.
    Hamulce - pompa lucas , przód wentylowane z Tipo o średnicy tarczy 257 ,hydrauliczny ręczny, regulowany korektor siły hamowania Wilwooda.
    Wspomaganie na przekładni z plusa spięte z elektrohydrauliczną pompą z Opla Astry II
    29 grudnia 2012, 22:39 przez crs50sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Takie motoryzacyjno-artystyczne – Zdjęcie samochodów w korku wykonane w technologii tilt shift. Prawdziwe rzeczy wyglądają jak modele.
    Zdjęcie samochodów w korku wykonane w technologii tilt shift. Prawdziwe rzeczy wyglądają jak modele.
    24 grudnia 2012, 10:37 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Ferrari F2012 – Silnik:	Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

Podwozie:		z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

Opony: Pirelli P Zero (slick)

Paliwo:	Shell V-Power

Olej: Shell Helix Ultra 

Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    Silnik: Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

    Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

    Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

    Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

    Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

    Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

    Opony: Pirelli P Zero (slick)

    Paliwo: Shell V-Power

    Olej: Shell Helix Ultra

    Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    14 grudnia 2012, 13:55 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Need For Speed SHIFT – Są tu fani tej gry?
    Są tu fani tej gry?
    10 grudnia 2012, 11:29 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Czyli jak z czegoś wspaniałego zrobić jeszcze piękniejsze
    27 lutego 2012, 19:23 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj