Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    Porsche w ciekawej aranżacji... – ...Trochę go szkoda. SEMA 2013
    ...Trochę go szkoda. SEMA 2013
    21 listopada 2013, 21:14 przez Bobek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jeśli tak wygląda życie w raju – To już nie boje się śmierci. SEMA 2013
    To już nie boje się śmierci. SEMA 2013
    21 listopada 2013, 21:27 przez Bobek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SEMA 2013 –
    8 listopada 2013, 19:43 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    SEMA 2013 –
    6 listopada 2013, 19:47 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    SEMA 2013 dat ass... –
    6 listopada 2013, 14:50 przez Maxiking (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z cyklu Zapomniane Koncepty. – Nazwa Mono Posto tej Mazdy oznacza po prostu jedno siedzenie. Jest to model, który nie tylko był pozbawiony fotelu pasażera, ale również drugich drzwi i… połowy kabiny. Kontynuację tej formy mono możemy zobaczyć w tylnej części pojazdu w postaci pojedynczej końcówki układu wydechowego. Koncept otrzymał też pięcioramienne aluminiowe felgi w rozmiarze 18 cali. Jeśli chodzi o wnętrze, to nie zabrakło tu sportowych elementów takich jak lekki fotel Sparco, zegary, czy też kierownica w stylu F1. Oryginalne nadwozie Mono Posto powstało na bazie drugiej generacji popularnej Miaty, a projektanci przy jego tworzeniu zaczerpnęli inspirację z Jaguara D-type i Lotusa 11. Mazda Mono Posto przyciągała uwagę podczas swojej publicznej prezentacji na targach SEMA w 2000 roku. Inżynierowie Mazdy postarali się również o potężniejszą jednostkę napędową. 1,8-litrowy czterocylindrowy silnik otrzymał 190 KM mocy, czyli o 50 KM więcej niż Miata. Powstał tylko jeden egzemplarz tego samochodu.
    Nazwa Mono Posto tej Mazdy oznacza po prostu jedno siedzenie. Jest to model, który nie tylko był pozbawiony fotelu pasażera, ale również drugich drzwi i… połowy kabiny. Kontynuację tej formy mono możemy zobaczyć w tylnej części pojazdu w postaci pojedynczej końcówki układu wydechowego. Koncept otrzymał też pięcioramienne aluminiowe felgi w rozmiarze 18 cali. Jeśli chodzi o wnętrze, to nie zabrakło tu sportowych elementów takich jak lekki fotel Sparco, zegary, czy też kierownica w stylu F1. Oryginalne nadwozie Mono Posto powstało na bazie drugiej generacji popularnej Miaty, a projektanci przy jego tworzeniu zaczerpnęli inspirację z Jaguara D-type i Lotusa 11. Mazda Mono Posto przyciągała uwagę podczas swojej publicznej prezentacji na targach SEMA w 2000 roku. Inżynierowie Mazdy postarali się również o potężniejszą jednostkę napędową. 1,8-litrowy czterocylindrowy silnik otrzymał 190 KM mocy, czyli o 50 KM więcej niż Miata. Powstał tylko jeden egzemplarz tego samochodu.
    21 lipca 2013, 12:20 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    W końcu sema 2012 i co tu więcej pisać?
    17 lipca 2013, 20:29 przez piter311996 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    22 czerwca 2013, 12:02 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Camaro SEMA  Twin Turbo –
    2 kwietnia 2013, 16:21 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj